Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@14:14:34 GMT

طرح جامع منطقه آزاد اینچه برون تهیه می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۶۴۸۲

طرح جامع منطقه آزاد اینچه برون تهیه می شود

به گزارش خبرنگار مهر، هادی حق شناس شامگاه چهارشنبه در گفتگوی ویژه خبری با موضوع منطقه آزاد اینچه برون اظهارکرد: به لحاظ زیرساختی، همه امکانات برای ایجاد منطقه آزاد در استان فراهم است و فرودگاه گرگان می‌تواند مکمل منطقه آزاد باشد.

استاندار گلستان افزود: یک مشاور ذیصلاح باید طرح جامعی برای منطقه آزاد ارائه کند که اولویت ما در آن تعریف پروژه‌های صنعتی برای جبران عقب‌ماندگی‌های استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: واردات کالا در مناطق آزاد نیاز به هیچ مجوزی ندارد و این یک مزیت بسیار مهم برای توسعه استان است.

حق شناس اضافه کرد: تسهیلاتی که در مناطق آزاد ارائه می‌شود به هیچ عنوان قابل مقایسه با خارج از این منطقه نیست و هدف از ارائه این تسهیلات هم حمایت از تولید است.

استاندار گلستان اظهارکرد: در استان حدود ۱۴ هزار تن زیتون تولید می‌شود که فرآوری و بسته‌بندی آن در منطقه آزاد در راستای برندسازی استان می تواند تحولی جدی ایجاد کند.

وی افزود: ایجاد منطقه آزاد اینچه برون همچنین می تواند در توسعه خطوط ریلی و اتصال راه آهن استان به خراسان شمالی تسریع می کند.

حق شناس بیان کرد: پس از ابلاغ ایجاد منطقه آزاد از سوی دبیرخانه مناطق آزاد کشور، تا پایان سال جاری، امکان فراهم سازی مقدمات کار وجود دارد.

وی با دعوت از مردم برای سرمایه گذاری در این منطقه، گفت: تسهیلاتی که در مناطق آزاد برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی فراهم می‌شود بسیار قابل توجه خواهد بود.

کد خبر 5216358

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان منطقه آزاد اینچه برون هادی حق شناس استانداری گلستان انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر فلسطین جنبش ازما آمار کرونا گرگان اردبیل واکسن کرونا کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا زلزله شیوع کرونا مناطق آزاد منطقه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۶۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا سعیدی صبح چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات هلال احمر شاهرود از توزیع ۲۰ تانکر آب در روستاهای بخش بی ارجمند شاهرود خبر داد و ابراز داشت: روستای دراز آب از جمله مناطقی که در بحران خشکسالی قرار دارد.

وی ضمن بیان اینکه این تعداد تانکر به همت خیران تهیه شده است، افزود: ۷۰۰ میلیون ریال برای تهیه این تانکرها اعتبار صرف شده است.

معاون داوطلبان هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه تأمین تانکر آب بین خانواده‌های منطقه دچار تنش آبی به انجام رسید، ابراز داشت: این منطقه به خاطر خشکسالی با آسیب‌های بسیاری همراه که رفع آنها همراهی خیران را می‌طلبد.

سعیدی ضمن بیان اینکه هشت سبد غذایی نیز بید نیازمندان مناطق کم برخوردار توزیع شد، تصریح کرد: این اقدام به همت اعضا و داوطلبان خانه‌های هلال روستایی و شهری انجام شده است.

وی ضمن بیان اینکه رفع چالش‌های خانواده‌های کم برخوردار و محروم روستاهای در دستور کار است، افزود: از اولویت‌های خدمات داوطلبان تأمین آب و رسیدگی به این خانواده‌ها است.

کد خبر 6087298

دیگر خبرها

  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه، نیازمند طرح‌های تحولی است
  • قشم به عنوان منطقه آزاد برتر در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری انتخاب شد
  • اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • ایران خواستار اشتراک دانش، فناوری و حمایت مالی کشور‌ها در بهبود حوزه‌های آبخیزداری مناطق خشک و نیمه‌خشک
  • اجرای ۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵ اصفهان
  • ۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد