Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییسی آن روزها صرفا رییس قوه قضاییه بود اما این حمایت‌ها پس از اعلام کاندیداتوری او در انتخابات ریاست‌جمهوری که هنوز با استعفا از ریاست دستگاه قضا نیز همراه نشده، پایان نیافت تا جایی که در روزهای پس از کاندیداتوری او، نمایندگان مجلس -‌چه از تریبون‌های پارلمان در نطق‌ها و بعضا بیانیه‌های خود و چه در حساب‌های کاربری‌شان در شبکه‌های اجتماعی‌-  علیه اسحاق جهانگیری و علی لاریجانی، دو رقیب جدی و معتدل‌تر رییسی مطالبی را مطرح کردند تا عملا در قامت یک فعال سیاسی قرار بگیرند و به فعالیت حزبی و جریانی برای یک کاندیدای خاص بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدامی که اگرچه منع قانونی ندارد ولی از دید ناظران و در بحث از شأن و جایگاه قوه مقننه، چندان پسندیده نیست. این رفتار نمایندگان اما روز به روز تشدید شده تا جایی که دیروز خبری مبنی بر دیدار گروهی به ‌نسبت پرشمار از نمایندگان با سید ابراهیم رییسی، رییس قوه قضاییه منتشر شد. در این دیدار که ظاهرا بیش از 200 نماینده مجلس حضور داشتند، از قرار معلوم در مجتمع سرچشمه تهران برگزار شده است.

حال آنکه پیگیری‌های خبرنگار روزنامه اعتماد از برخی نمایندگان حاکی از آن است که موضوعات انتخاباتی در این دیدار مورد بحث قرار گرفته و اصولگرایان از چند و چون پیروزی‌شان در انتخابات گفته‌اند. از قرار معلوم این دیدار با همراهی علی نیکزاد صورت گرفته است. کسی که حالا با رای نمایندگان مجلس، نایب‌رییس مجلس است و با حکم سیدابراهیم رییسی، رییس ستاد انتخاباتی او در انتخابات 1400. عجیب‌تر آنکه او پیش از آغاز نشست علنی دیروز مجلس از تریبون پارلمان از نمایندگانی که خواستار دیدار رییسی هستند، خواسته تا در دیدار عصر روز گذشته حاضر شوند و باز عجیب‌تر آنکه با استقبال اکثریت پارلمان همراه شده است. این جلسه پس از پایان صحن علنی برگزار شده و براساس پیگیری‌های خبرنگار روزنامه اعتماد از حاضران تا پس از ساعت 5 بعدازظهر نیز ادامه داشته و در آن نمایندگانی چون سیدجواد ساداتی‌نژاد، سیدکاظم موسوی، خاتمی، حاتمی و محسن پیرهادی سخنرانی‌هایی آتشین به سود رییسی ایراد کرده‌اند.

منبع: روزنامه اعتماد

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۶۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست انتخاباتی «جبهه ایران اسلامی» اعلام شد

جبهه ایران اسلامی کاندیداهای خود برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، اسامی کاندیداهای مورد حمایت این تشکل سیاسی که با شعار «مجلس رفاه ملی» منتشرشده به شرح زیر است:
۱. سیدنظام الدین موسوی

۲. احمد نادری

۳. ابولفضل ظهره‌وند

۴. پیمان فلسفی ۵

. سمیه گل‌پور چمرکوهی

۶. عطاء بهرامی

۷. ابراهیم عزیزی ۸

. محمدحسین حسین‌زاده بحرینی

۹. محمد سراج

۱۰. علی‌اصغر پورمحمدی

۱۱. مجتبی زارعی

۱۲. صالح اسکندری

۱۳. مجتبی رحماندوست

۱۴. ابوالقاسم جراره

۱۵. زینب قیصری

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آنچه در مناظره انتخاباتی کاندیداها در دانشگاه لرستان گذشت
  • حضور پرشکوه مردم در آزمون بزرگ انتخابات
  • فهرست انتخاباتی «جبهه ایران اسلامی» اعلام شد
  • افشاگری رشیدی کوچی از تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس آینده به جریان پایداری و  امام صادقی‌ها
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تشدید سرکوب معترضان حامی فلسطین شد
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • بازگشت سنت اعتراض‌ به دانشگاه‌های آمریکا | دانشجویان: تعامل با رژیم اشغالگر متوقف شود / سرکوب می‌کنید؟ مقاومت می‌کنیم
  • دور دوم انتخابات یا تعیین رییس مجلس
  • چرا «مرکز پژوهش‌های مجلس» هم تحمل نمی‌شود؟