Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@03:34:44 GMT

توزیع اعتبارات تملک دارایی‌ و سرمایه‌ای سال ۹۹ در سمنان

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۷۲۴۴

توزیع اعتبارات تملک دارایی‌ و سرمایه‌ای سال ۹۹ در سمنان

امیر بینایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: در اجرای برنامه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال ۹۹ مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان به دستگاه‌های متولی استان اختصاص یافت.

وی افزود: اعتبارات تملک دارایی‌های اختصاص یافته به استان سمنان در سال ۹۹ از ردیف کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و به‌منظور تجهیز و تعمیر مراکز اجتماعی فرهنگی، محلات کم برخوردار استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان ادامه داد: از مبلغ اعتبار اختصاص یافته به استان در این زمینه، نود و هفت میلیون مربوط به شهرستان میامی به‌عنوان شهرستان در حال توسعه و مابقی در مناطق کم برخوردار استان هزینه شده است.

بینایی بیان کرد: اماکن ورزشی، کتابخانه‌ها، پارک، فضای سبز، مدارس، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مراکز فرهنگی و هنری مربوط به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مستقر در محلات کم برخوردار مشمول این طرح هستند.

وی گفت: تجهیزات موردنظر اختصاص یافته فقط باید در مراکز اجتماعی و فرهنگی این محلات استفاده گردد و حق جابجایی به مکان‌های برخوردار وجود ندارد.

مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: این تجهیزات در راستای تکمیل زیرساخت‌های لازم برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مراکز هدف تأمین می‌شوند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان آسیب های اجتماعی اعتبارات اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۷۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی غروب شنبه در دیدار با رئیس و اعضای خانه کارگر استان سمنان به میزبانی این دفتر ضمن بیان اینکه اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان افزایش داشته است، ابراز داشته است، ابراز داشت: این اعتبارات در حوزه‌های زیرساختی، تکمیل طرح‌های نیمه تمام و انجام پروژه‌های اولویت دار هزینه خواهد شد.

وی از رشد ۳۳۰ درصد اعتبارات عمرانی در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان خبر داد و افزود: این اعتبارات به واحدهای تولیدی استان جان تازه خواهد بخشید و بهبود وضعیت معیشت کارگران را به همراه دارد.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه در سفر دوم رئیس جمهور به استان مطالبات جامعه کارگری نیز مطرح شدند، ابراز داشت: موضوع درمان، معیشت و ایمنی در کار از جمله مباحث مهمی که پیگیری آن در دست اقدام است.

هاشمی بابیان اینکه نگاه دولت سیزدهم نیز همواره بر تکریم و رفع دغدغه‌های جامعه کارگری بوده است، تصریح کرد: علاوه بر آن مطالبات و درخواست‌های جامعه کارگری نیز در تهران پیگیری می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه قدردان زحمات جامعه کارگری هستیم، افزود: مردم استان به ویژه جامعه کارگری در همه عرصه‌ها حضور فعال داشته و این باید به نحو مطلوب پاسخ داده شود.

کد خبر 6090309

دیگر خبرها

  • تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر
  • چیستی عدالت و تاثیر آن در جامعه
  • اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • افزایش اعتبارات مسئولیت اجتماعی در حوزه فرهنگی استان بوشهر
  • اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه رسانه در سال جاری
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی