Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، امیر جعفرزاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی  با اشاره به اصول و اهداف جمعیت هلال احمر درجهت حفظ کرامت انسانی و تسکین آلام بشری و تبعیت از سیره حضرت علی علیه السلام اظهار کرد: جمعیت هلال احمردرراستای دستگیری از آسیب دیدگان از بیماری کرونا و افراد واجد شرایط با بهره گیری از توان نیکوکاران خیراندیش اقدام نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان این که شعار این مجموعه با محور داوطلبان به عنوان حلقه اتصال توان توانمندان به نیاز نیازمندان تأکید دارد، گفت: طرح همای رحمت همچون سنوات گذشته با حضور پرشور خیرین اجرایی گردید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی ادامه داد: در این ماه با بهره‌گیری از توان خیرین و داوطلبان اقدام به تهیه سبد‌های غذایی برای خانواده‌های واجد شرایط می‌شود و از اهداف جمعیت در این طرح ترویج فرهنگ انفاق، ایثار و سنت‌های حسنه اسلامی با حفظ کرامت و سلامت انسانی وایجاد فضایی مناسب برای تعامل نیکوکاران و هدایت کمک‌های مردمی است.

امیر جعفرزاده گفت: با اجرای طرح همای رحمت و مشارکت چشمگیر خیرین، نیکوکاران و داوطلبان بیش از ۵ هزار سبد غذایی به ارزش ریالی بیش از ۱۲ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال بین افراد آسیب پذیر استان توزیع شده است

او  خاطر نشان کرد: در این طرح که با مشارکت ۱۴ سازمان مردم نهاد، ۳۵۴ داوطلب و ۲۲۲ خیر نیکوکار به اجرا در آمده است، با برپایی ۷ سفره مهربانی که با هزینه‌ای معادل ۹۷۰ میلیون ریال، ۳ هزار نفر روزه دار از آن بهره‌مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی ادامه داد: گروه‌های هدف این سازمان جهت دریافت کمک، بیماران صعب العلاج، زنان سرپرست خانوار، خانواده‌های بدسرپرست و بی سرپرست، خانواده‌های کم برخوردار، ایتام، معلولین، سالمندان، از کار افتادگان و خانواده‌های متاثر از کرونا می‌باشند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر سازمان مردم نهاد بسته های معیشتی جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۷۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ مصدوم در حادثه تصادف در محور پیرانشهر - نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در محور نقده - پیرانشهر (پست دوآب) تصادف پژوپارس و MVM X33 گزارش شد.

 حمید محبوبی افزود: امدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی جلدیان پیرانشهر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

 در این حادثه اقدامات پیش بیمارستانی لازم بر روی مصدومین انجام و مصدومین حادثه به مرکز درمانی اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت از سیل شهرستان شبستر
  • نجات ۷ نفر از اهالی بومی منطقه در ارتفاعات شهرستان خوی
  • مصدومیت ۷ تن در تصادف زنجیره‌ای در محور ارومیه-سلماس
  • نجات ۷ نفر گرفتار در مناطق سیلابی و ارتفاعات دیزج دیز خوی
  • نجات ۷ نفر از اهالی بومی گرفتارشده در ارتفاعات دیزج دیز خوی
  • امداد رسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی
  • امدادرسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی
  • ۳ مصدوم در حادثه تصادف در محور پیرانشهر - نقده
  • مصدومیت ۴ تن در سانحه رانندگی پیرانشهر
  • نجات فرد سقوط کرده از ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه