Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@11:49:20 GMT

دستگیری 115 مجرم در طرح پلیس البرز

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۷۷۰۸

دستگیری 115 مجرم در طرح پلیس البرز

عملیات ویژه پلیس آگاهی استان البرز با دستگیری 115 متهم و انهدام 39باند سرقت پایان یافت.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس استان البرز صبح دیروز درحاشیه نمایشگاهی با عنوان دستگیری سارقان وکشف اموال مسروقه که طی 72 ساعت گذشته انجام شده در جمع خبرنگاران گفت: در این عملیات گسترده غیر از دستگیری چندین سارق، قاتل، کلاهبردار و کیف زن، موفق به کشف سه فقره قتل، پنج فقره کلاهبرداری و یک فقره سرقت مسلحانه شدیم که در مجموع اجرای این طرح 115متهم دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس استان البرز همچنین از دستگیری 6 مالخر خبر داد و گفت: ارزش ریالی اموال کشف شده در این طرح 113میلیارد تومان است.
فرمانده انتظامی البرز در ادامه با بیان اینکه سارقان با هر پوشش و شکلی که اقدام به انجام جرم کنند پلیس توانایی رصد و شناسایی آنها را دارد، افزود: مجازات بسیار سنگینی در انتظار این افراد است به گونه‌ای که کوچک‌ترین تخفیفی برای آنها قائل نخواهیم شد، تمام مرخصی، تخفیف و عفو از این مجرمان در استان برداشته شده است.
وی از مردم خواست مراجعه افراد مشکوک تحت عنوان مأمور به در منازل یا محل کار را به مرکز فوریت‌های پلیس 110 گزارش کنند.
سرقت مسلحانه از یک خانه در کرج
در میان دستگیر شدگان دو سارق بودند که ششم اردیبهشت با اسلحه وارد یک خانه در مرکز شهر کرج شده و با بستن دست و پای زن صاحبخانه طلا و وسایل گرانقیمت او را ربودند اما در اجرای این طرح شناسایی و دستگیر شدند.
زن جوان درباره سرقت گفت: نیمه شب زمانی که من و خانواده‌ام در خانه خواب بودیم دو نقابدار وارد خانه ما شدند یکی از آنها مقابل در ایستاده بود و دیگری وارد خانه شد بعد با تهدید اسلحه‌ای که داشت از من خواست سکوت کنم، او با چسب دهانم را بست و طلاهایم را ربود. من آنقدر ترسیده بودم که مدتی بعد بیهوش شدم، فرزند خردسالم بعد از این ماجرا کابوس می‌بیند./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۷۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی اعلام یک فقره سرقت از مزون لباس واقع در محله محمودیه تهران، مأموران پلیس به بررسی این موضوع پرداختند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: با بررسی دوربین‌ها مشخص شد سرایدار ساختمان که از اتباع کشور همسایه بوده با همدستی دو نفر دیگر، نیمه شب اقدام به سرقت لباس‌ها کرده است.

سرهنگ ضرونی بیان کرد: بررسی‌های اولیه نشان می‌داد متهمان از طریق فضای مجازی اقدام به فروش لباس و اموال مسروقه کرده‌اند.

این مقام انتظامی افزود: با به‌کارگیری شیوه‌های نوین پلیسی و در یک اقدام غافلگیر کننده سرایدار ساختمان دستگیر و پس از کشف اموال مسروقه در اتاق سرایداری دو نفر دیگر از همدستان شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان به کلانتری منتقل و پس از تکمیل پرونده متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند و کشف سایر جرایم احتمالی در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان به ویژه مغازه داران توصیه کرد که فروشگاه‌ها و انبارهای خود را به تجهیزات امنیتی همچون دوربین‌های مداربسته و دزدگیر مجهز کنند.

کد خبر 6089985

دیگر خبرها

  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • ما مجرم زاده می‌شویم
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند