Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، به همت بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام ودر راستای پویش «مواسات آموزشی» ، ۳۰۰۰ ساعت کلاس کمک‌آموزشی کنکور ۱۴۰۰ برای دانش‌آموزان مناطق محروم برگزار ودرحال برگزاری است.   مدرسین این کلاس‌ها از اساتید مجرب و مؤلفین برجسته کتب کمک‌درسی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این پویش باهدف نهادینه‌سازی عدالت آموزشی درسطح کشور و تلاش برای گسترش امکانات آموزشی درمناطق کم‌برخوردار و ارتقای شاخص‌های آموزش راه‌اندازی شده است و درمرحله اول این پویش، ۸ هزار جلد کتاب کمک‌آموزشی بین دانش‌آموزان این مناطق توزیع شد.   بیشتر بخوانید احداث ۲۷۵ مدرسه برکت برای دانش‌آموزان خوزستانی
پرداخت هزینه تشویقی به دانشجویان دارای معلولیت
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عدالت آموزشی توزیع کتاب درسی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۷۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند

کرم الله محبوبی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دانش آموزان دبیرستان پسرانه غیر دولتی علامه دهخدا با مشارکت در پویش دانش آموزی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، با اهدای پول توجیبی خود به ستاد مردمی دیه استان یک زندانی غیر عمد را آزاد کردند.

وی افزود: علاوه بر مشارکت دانش آموزان در این پویش، باقیمانده بدهی این زندانی نیز توسط نیکوکاران استان برای آزادی و بازگشت این شخص به آغوش خانواده‌اش فراهم شد.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان بیان کرد: تا فرا رسیدن دهه کرامت ۷ زندانی جرایم غیر عمد دیگر نیز با کمک دانش آموزان دبیرستان پسرانه غیر دولتی علامه دهخدا از زندان‌های استان آزاد خواهند شد.

کد خبر 6088091

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین آزمون سراسری در شهرستان چالدران
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • مدیریت اضطراب دانش آموزان کنکوری
  • اخذ نوبت سنجش سلامت دانش آموزان اتباع امکانپذیر نشده است
  • پیوستن دانش‌آموزان تفت به پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر