Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@03:34:44 GMT

نماز جمعه در ۴ نقطه اردبیل برپا نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۸۳۷۳

نماز جمعه در ۴ نقطه اردبیل برپا نمی‌شود

گروه استان‌ها- رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اردبیل گفت: براساس مجوز ستاد استانی مقابله با کرونا فریضه نماز جمعه اردبیل در مناطق نارنجی اردبیل برگزار نمی‌شود و در مناطق زرد با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام ناصر نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: براساس مجوزهای دریافتی از ستاد استانی مقابله با کرونا فریضه مهم نماز جمعه اردبیل در مناطق نارنجی اردبیل برگزار نمی‌شود و در مناطق زرد با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: درصدد هستیم برای جلوگیری از شیوع این ویروس فعلاً در  چهار شهرستان‌ با وضعیت نارنجی نماز جمعه را برپا نکنیم که در این زمینه نظر دانشگاه علوم پزشکی و نماینده ولی فقیه در استان اردبیل مبنای کار قرار گرفته است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اردبیل گفت: در مناطقی که نماز جمعه برپا می‌شود انتظار ما این است که رعایت ضوابط و اصول بهداشتی و نیز ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

نماز جمعه کاشان با ظرفیت محدود اقامه می‌شودنماز جمعه در استان همدان اقامه می‌شودنماز جمعه 31 اردیبهشت‌ماه در گرگان و 17 شهر استان گلستان اقامه نمی‌شود

نصیری ادامه داد: انتظار ما از مردم این است که در ریشه‌کردن ویروس منحوس کرونا همکاری‌های لازم را با ما داشته باشند تا فریضه نماز جمعه به‌زودی در تمامی مناطق استان برگزار شود و بتوانیم از فیض و فریضه‌های آن بهره‌مند شویم.

وی اظهار کرد: سعی و تلاش ما بر این است که با فرهنگ‌سازی و آگاه‌سازی مناسب در راستای رعایت هر چه بیشتر مردم گام برداشته و به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

انتهای پیام/144/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۸۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ۵ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد:  میز‌های خدمت این هفته ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور  مدیران کل  آموزش و پرورش  - نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس - تعاون، کار و رفاه اجتماعی و روسای پردیس شهید رجایی (برادران) و پردیس علامه طباطبایی (خواهران) دانشگاه فرهنگیان برگزار خواهد شد.

 

 

 

دیگر خبرها

  • برق ۳۰ نقطه در اهواز قطع شد
  • زشت است جمعیتی در یک صنف مقدس(پزشکان) با عادی انگاری، دسته جمعی مجلس گناه برپا کنند | باید با عاملان عادی انگاری مجالس گناه قاطعانه برخورد شود
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • خطبه‌های نماز جمعه تهران آغاز شد
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • برپایی ۵ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • ورود سامانه ناپایدار جوی به استان اردبیل از روز جمعه
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان