Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@20:50:28 GMT

۶۰۰ کیلوگرم تریاک در کنگان کشف شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۸۳۹۳

۶۰۰ کیلوگرم تریاک در کنگان کشف شد

فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: ماموران دریابانی بندر کنگان با انجام اقدامات اطلاعاتی ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق درآب‌های ساحلی این شهرستان کشف کردند.

سردار ولی الله رضایی نژاد روز پنجشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: در این عملیات که با اقدامات دقیق دریابانی همراه بود یک نفر متهم دستگیر و تحویل مقام قضایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مردم ولایت‌مدار استان بوشهر که خود مرزبانان واقعی آب‌های خلیج فارس هستند با همکاری و تعامل خوب و سازنده با دریابانان این استان، همواره خواهان امنیت پایدار و برخورد با قاچاقچیان و مخلان نظم اقتصادی کشور هستند.

رضایی نژاد با تقدیر از همکاری خوب فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان و همچنین مرزنشینان و دیگر نیروهای امنیتی و اطلاعاتی گفت: کارکنان فرماندهی مرزبانی استان بوشهر با تمام توان در مقابله با هرگونه ناامنی و قاچاق، برخورد قاطع می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۷۱ درصد از مواد مخدر کشف شده سال گذشته در استان بوشهر از راه دریا بوده است گفت: نیروهای مرزبانی سال گذشته ۹۶۴ کیلوگرم موامخدر در آب‌های ساحلی این استان کشف و ضبط کردند./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۸۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مرزبانان در بانه به شهادت رسید

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ سردار محمد عارف سپهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کردستان، اظهار داشت: مرزبان استوار دوم "جلال اعتماد" که چند روز قبل به همراه شهید "فرزین بلیان" در هنگ مرزی بانه مجروح شده بود، به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید؛ یک مرزبان در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید

فرمانده مرزبانی استان کردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تسلیت شهادت به خانواده این شهید والامقام، بر ادامه راه شهدا تاکید کرد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1229383 برچسب‌ها شهدای مرزبانی

دیگر خبرها

  • لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۲۵ کیلو تریاک در ایستگاه شهید مدنی
  • توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم
  • تشییع پیکر شهید جلال اعتماد، شهید مرزبانی در بانه
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید مرزبانی در شهر قروه کردستان
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • یک مرزبانان در بانه به شهادت رسید