Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری ،اقبال عباسی  در شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در شهرکرد و لردگان به ‌صورت کاملا الکترونیکی برگزار می‌شود و با این روش می‌توان از بروز تخلف‌های انتخاباتی جلوگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انتخابات شوراهای اسلامی شهرها در تمامی مراکز استان‌های کشور به‌ صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

عباسی تصریح کرد: همچنین انتخابات شوراهای اسلامی برخی شهرهای کشور در تعدادی از استان‌ها نیز الکترونیکی خواهد بود که در چهارمحال و بختیاری لردگان انتخاب شده است.

وی یادآور شد: اختصاص تعرفه رای‌گیری در روش الکترونیکی از طریق شناسایی هویت افراد واجد شرایط شرکت در انتخابات با ارائه اثر انگشت، مطابق با اطلاعات شناسنامه‌ای و کد ملی انجام و در این صورت از بروز تخلف‌های احتمالی جلوگیری می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری رییس ستاد انتخابات، هیات نظارت و پلیس فتا در یک نشست تخصصی با مدیران رسانه‌های فضای مجازی پُر مخاطب، ‌ضمن تبیین قوانین، نسبت به تشریح جرائم انتخاباتی اقدام کند.

وی گفت: از رسانه‌های گروهی و فعالان فضای مجازی در چهارمحال و بختیاری درخواست می‌شود تا برای افزایش مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات و جلوگیری از هرگونه تخریب شخصیت‌ها و افراد تلاش کنند.

عباسی تاکید کرد: افزون‌ بر ۹۰ درصد داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در چهارمحال و بختیاری تایید و کمتر از ۱۰ درصد آنان رد صلاحیت شده‌اند.

وی افزود: شورای فرهنگ عمومی مردم را برای حضور پُر شور، گسترده و حداکثری در انتخابات سال‌ جاری دعوت می‌کند.

46

کد خبر 1516926

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری شوراهای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۸۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در تبریز

فاتح  اظهار کرد: یک هفته قبل از روز انتخابات یعنی از بامداد روز سیزدهم اردیبهشت ماه امسال تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.

وی افزود: هشت نفر از نامزد‌های مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به دور دوم انتخابات راه پیدا کردند که از این تعداد ۴ نفر در روز ۲۱ اردیبهشت توسط مردم تبریز، آذرشهر و اسکو انتخاب می‌شوند و جمع نمایندگان این حوزه انتخابیه به شش نفر خواهد رسید.

فرماندار شهرستان تبریز با بیان اینکه تبلیغات نامزد‌ها تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه خواهد بود ادامه داد: انتخابات در دور دوم به صورت تمام الکترونیکی و بدون دخالت دست انجام خواهد شد.

گفتنی است نشست آموزشی کاربران یارانه مرحله دوم انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو در محل فرمانداری شهرستان تبریز برگزار شد.

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود بنابراین شمارش دستی در این مرحله صورت نخواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اسلامی: ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • چهارمحال و بختیاری از سه‌شنبه تحث تاثیر سامانه بارشی است
  • اجرای طرح جهش تولید گندم در دیم‌زارهای چهارمحال‌وبختیاری
  • برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد