Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار اردبیل گفت: با هدف ایجاد ارتباط بهتر بین دانشگاه و صنعت و نیازهای جامعه، پایان‌نامه‌های دانشجویی طبق نیازهای روز جامعه در استان اردبیل اجرایی و عملیاتی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل،  اکبر بهنامجو صبح امروز در  نشست هم‌اندیشی بازنگری رشته‌های دانشگاهی در دیدار با رئیس دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: به عنوان یکی از اولویت‌های اساسی و مهم می‌توان به حمایت از طرح‌های پژوهشی و اجرایی کردن آن‌ها اشاره کرد که طبق نیازهای جامعه در نظر گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که هماهنگی‌های لازم در راستای عملیاتی‌سازی پایان‌نامه‌های دانشجویی طبق نیازهای روز جامعه  به عمل آمده است، بیان کرد: در حال حاضر 260 طرح پژوهشی در این دانشگاه اجرا شده که 36 درصد آن‌ها از سه سال گذشته به مرحله اجرا درآمده است تا بتوانیم رشته‌های دانشگاهی را با در نظر گیری نیازهای جامعه محقق کنیم و ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت را بیش از پیش توسعه دهیم که این مسئله سبب افزایش ارتباط دانشگاه با نیازهای جامعه خواهد شد.

استاندار اردبیل بیان کرد: حوزه ارتباط جامعه با صنعت یک فرصت مطالعاتی مناسب در حوزه صنعت و جامعه است که به همین منظور درصدد هستیم یک ارتباط منطقی بین دانشگاه و صنعتی ایجاد شود تا بتوانیم به این شکل پایان‌نامه‌های دانشجویی را به صورت عملیاتی و اجرایی مورد استفاده قرار دهیم.

حمایت از طرح‌های پژوهشی محققان ایران و چین در 3 حوزه علمیامضای تفاهم‌نامه همکاری میان پژوهشگاه تربیت‌بدنی و فدراسیون ورزش روستایی"مطالعات و پژوهش" در قوه قضائیه هدفمند و منسجم می‌شود

بهنامجو تصریح کرد:‌ ارتباط منطقی بین دانشگاه و صنعت برای اجرای طرح‌های واحدهای تولیدی و صنعتی اولویت اساسی است تا بتوانیم به این شکل نیروهای مورد نظر را به صورت مناسب تربیت کنیم و این ارتباط را به شکل مناسب تداوم بخشیم که این مسئله نیز به عنوان یک اولویت اساسی حائز اهمیت است.

وی اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در این زمینه مشاهده می‌شود نوسانات قیمتی در اجرای پروژه‌های پژوهشی است که رغبت و انگیزه پژوهشگران را تا اندازه‌ای کاهش داده که نیاز است در این زمینه حمایت‌های لازم و همه‌جانبه مورد توجه واقع شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این راستا جامه عمل بپوشانیم.

بهنامجو بیان کرد: اگر بتوانیم پشتیبانی از نیروهای بومی را به صورت همه جانبه در استان مورد توجه قرار دهیم بدون شک این موضوع در تولید دانش نیز نقش شایانی ایفا خواهد کرد و استان را در مسیر توسعه و تحول قرار خواهد داد.

انتهای پیام/144/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پایان نامه های دانشجویی نیازهای جامعه طبق نیازهای تا بتوانیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۸۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت ارتباط مدیران با مردم

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در نشست شورای اداری استان، با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری و تاکیدات رییس جمهوری روی تحقق آن، گفت : در راستای تحقق این شعار انتظار می‌رود حضور و همراهی مردم در فعالیت‌های مختلف استان نمود بیشتری پیدا کند.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی از همین شروع سال باید ارتباط و تعامل خود را بویژه به شکل دیدار‌های چهره به چهره با مردم افزایش دهند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر فعالیت مضاعف دستگاه‌های اجرایی استان در سال‌جاری، اعلام کرد: مدیران استان در سال گذشته زحمات زیادی را در حوزه کاری خود انجام دادند، اما امسال باید تلاش و کار مضاعفی را رقم بزنند.

وی اضافه کرد: در شروع این سال عزم اعضای شورای اداری استان باید بگونه‌ای جزم شود که با نهایت دقت و جدیت امور مربوط به استان را شروع و پیگیری کنیم تا در پایان سال نتایج رضایت بخشی به دست آید.

صحرایی یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی هر طرح و برنامه‌ای که دارند باید از همین ابتدای سال آن را به مرور اجرایی کنند تا در پایان سال با کمبود فرصت برای اجرای آن مواجه نشوند.

وی به در پیش بودن دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان هم اشاره کرد و گفت: در این راستا دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا مصوبات دور اول سفر مربوط به حوزه خود را احصاء کرده و مشخص کنند که کدام مصوبات اجرایی شده، کدام مصوبات در حال اجراست و کدام مصوبات هنور اجرایی نشده یا روند کندی دارد.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی باید همکاری داشته باشند تا دور دوم سفر رییس جمهور برای استان پر برکت‌تر و با دستاورد‌های بیشتری همراه باشد.

وی به در پیش بودن مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: امیدواریم در این مرحله از انتخابات با همراهی و تلاش دستگاه‌های اجرایی مختلف، پرونده انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با افتخار در استان بسته شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • حمایت جامعه دانشگاهی آبادان و خرمشهر از جنبش دانشجویی جهان علیه صهیونیست ها
  • حمایت جامعه دانشگاهی اهواز از اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه صهیونیست‌ها
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ در استان اردبیل
  • جامعه نخبگانی غرب، مفهوم نامه سال ۹۴ رهبر انقلاب را امروز درک کرد
  • امنیت شغلی یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه کارگری است
  • رشته های دانشگاهی را به سمت نیازهای جامعه سوق دهیم
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • موزه‌ها باید پاسخگوی مشکلات امروز جامعه باشند
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم