Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@20:49:28 GMT

تمجید قطری‌ها از مهرداد محمدی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۸۶۸۱

تمجید قطری‌ها از مهرداد محمدی

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه قطری الرایه گزارشی در خصوص عملکرد تیم فوتبال العربی نوشت و در آن به تمجید از مهرداد محمدی پرداخت.

این رسانه نوشت: باشگاه العربی نسبت به فصل گذشته تغییر زیادی نکرد و با قرار گرفتن در رده هفتم لیگ ستارگان قطر دوباره نتوانست به رقابت لیگ قهرمانان آسیا دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سناریو فصل قبل در این فصل نیز اجرایی شد و دوباره العربی فصل را با قدرت و با انگیزه آغاز کرد و در ادامه ناامیدکننده جلو رفت.

البته یکی از عوامل درخشش العربی در این فصل حضور ستاره ایرانی در این تیم بود. قرار گرفتن العربی در رده هفتم به خاطر نمایش حرفه‌ای مهرداد محمدی بود که جانشین مرتضی پورعلی گنجی در این تیم شد.

محمدی در ۲۰ بازی برای العربی توانست ۱۰ گل و ۳ پاس گل ثبت کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهرداد محمدی لژیونرهای فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۸۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالکریم و تمجید فوق‌العاده از هواداران پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، عبدالکریم حسن، کاپیتان تبعیدی السد و تیم ملی قطر که با حواشی جام جهانی از فوتبال این کشور کنار گذاشته شده بود حالا در تهران اوج محبوبیت را تجربه می‌کند.

عبدالکریم حسن که با کیفیتش به بخش جدانشدنی ترکیب ثابت پرسپولیس تبدیل شده، از تشویق خاص پرسپولیسی‌ها برای او به وجد می‌آید.

هواداران پرسپولیس او را با شعار "حسن، حسن، یاحسن، حسن عبدالکریم" تشویق می‌کنند و او ویدیوی این تشویق در بازی سپاهان را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و از هواداران پرسپولیس به عنوان بهترین‌ هواداران در مسیر فوتبالی‌اش یاد کرد.

به نظر می‌رسد مرد سال سابق فوتبال آسیا رضایت زیادی از وضعیت این روزهای خود در پرسپولیس دارد.

دیگر خبرها

  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • گل مردود استقلال به ذوب آهن؛ هم آفساید؟ هم هند؟
  • یادداشت مهرداد خدیر / این مرد طراح لایحه عفاف و حجاب است /او در چه سمت‌هایی مشغول به کار بوده است؟ /آن اقبالی این اقبالی نیست!
  • پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی
  • ببینید | تمجید ویژه عنایتی از خودش در کنفرانس خبری!
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مهرداد اسکویی
  • عبدالکریم و تمجید فوق‌العاده از هواداران پرسپولیس
  • مغضوب قطری‌ها در دو ماه، ۱۱ کیلو کم کرد!
  • انتقاد تند روزنامه قطری از سرمربی بومی السد
  • تمجید آنروا از شجاعت خبرنگاران فلسطینی