Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  گیتی معینی  با اشاره به کمبود پرداخت به نقش‌های سنین بالا در آثار سینمایی و تلویزیونی بیان کرد: متاسفانه نقش‌هایی که برای بازیگران با سنین بالا نوشته می‌شود بسیار کم است و اکثرا نقش‌های کوتاه برای سنین ما نوشته نمی‌شود، در صورتی که در شرایط امروز جامعه بیش از پیش نیازمند پرداخت به نقش پدران و مادران در آثار برای تاثیر گذار بر روی قشر جوان جامعه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتربخوانید

هنرپیشه پیشکسوت ایرانی که اصلا دلش برای بازیگری تنگ نشده است! + عکس

وی پیرامون لزوم پرداخت به موضوع خانواده در آثار سینمایی تاکید کرد: سینما جذاب‌ترین و مهمترین هنر قرن معاصر است، سینما می‌تواند انتقال فرهنگ داشته و به رشد و تعالی جامعه کمک کند، به همین خاطر تاکید دارم که سینماگران می‌توانند به مفاهیم مهم خانواده پرداخته و در همین را تمرکز خود را از سینمایی که تنها روی بازیگران جوان چهره می‌پردازد بردارند.

این بازیگر پیشکسوت علاقمندان به عرصه بازیگری ابراز کرد: آنچه که مسلم است بازیگری یه حرفه بسیار جذاب است و همه دوست دارند مرکز توجهات باشند، اما علاقمندان به این هنر باید بدانند که بازیگری در دوران میانسالی و پیری هم دارد و زمانی که بیشتر از همیشه نیاز دارید تا در ارتباط با کار و مردم باشید کنار گذاشته می‌شوید و دیگر پیشنهادی به شما نمی‌شود.

معینی در همین راستا ابراز کرد: به شخصه امیدوارم که نسل جوان کارگردان توجه بیشتری به پیشکسوتان بازیگری داشته باشند، مطمئنا آن‌ها می‌توانند با تجربه خود کیفیت یک اثر را بالا ببرند.

بازیگر فیلم سینمایی «دعوت» با اشاره ایجاد شرایط سختی که کرونا به وجود آورده خاطرنشان کرد: امیدوارم از این پس دیگر شاهد از دست دادن عزیزانمان بر اثر بیماری کرونا نباشیم، امیدوارم این بیماری منحوس هرچه سریعتر از بین برود و ما هم بتوانیم با عشق در کنار هم زندگی کنیم.

منبع: میزان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرمندان پیشکسوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۸۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند

به گزارش قدس آنلاین، پنجمین جلسه شورای صنفی نمایش روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در خانه سینما برگزار شد که شورا بعد از بررسی درخواست ها و موارد مطرح شده، قرارداد ۲ فیلم را ثبت کرد.

به این ترتیب قرارداد فیلم سینمایی «تگزاس۳» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان به سرگروهی پردیس سینمایی هویزه مشهد (پخش این فیلم بر عهده تهیه کننده اثر است) به ثبت رسید. همچنین فیلم سینمایی «عطرآلود» به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه کنندگی یوسف منصوری با پخش «بهمن سبز» به سرگروهی پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز بعد از فیلم «تاوان» اکران خواهد شد.

مقرر شد اکران فیلم سینمایی «تگزاس ۳» از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور آغاز شود.

دیگر خبرها

  • تلفیق آگاهانه بازیگری و موسیقی در آثار نمایشی
  • تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد
  • رفاقت قدیمی‌ با سیروس میمنت باعث بازی‌ام در «نون خ» شد/ در کرمانشاه ۱۰۰۰ نفر تست بازیگری دادند
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ دربراه فصل جدید «پایتخت»
  • پسر جوان دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رساند
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • مست عشق، ماجرای یک تابوشکنی در سینما
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • مست عشق : روایتی متفاوت از عشق با حضور ستارگان دو کشور (+عکس)