Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید محمد جعفری گفت: معارفه حجت الاسلام تارم به عنوان امام جمعه جدید جیرفت به زودی انجام می شود.

 حجت الاسلام «سید محمد جعفری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب، از معرفی قریب الوقوع امام جمعه جدید شهر جیرفت خبر داد.

 

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان با اشاره به اینکه نمازجمعه در ماه های اخیر توسط امام جمعه موقت اقامه شده، افزود: طی این مدت گزینه های مختلفی برای امامت جمعه جیرفت بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ضمن قدردانی از صبوری مردم جیرفت اعلام کرد: بزودی حجت الاسلام میثم تارم به عنوان امام جمعه جدید جیرفت معرفی می شود.

 

حجت الاسلام جعفری در خاتمه از جوانان، پیشکسوتان دفاع مقدس، روحانیون، دانشگاهیان و اقشار مختلف مردم جیرفت که طی این مدت پیگیر موضوع بودند به طور ویژه قدردانی کرد.

 

گفتنی است؛ حجت الاسلام تارم سابقه امامت جمعه در بردسیر، جیرفت و قشم را در کارنامه کاری خود دارد.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام جمعه امام جمعه جیرفت امام جمعه جدید حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۸۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام‌ جمعه این شهر در اثر سانحه تصادف درگذشت + عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ دکتر جواد افشارمنش با تشریح جزئیات علت تصادف خودروی حامل امام‌ جمعه بلوک، افزود: در اثر برخورد خودروی پژو با آمبولانس، یک نفر فوت کرد و سه نفر مصدوم شدند.

وی گفت: متاسفانه سرنشین خودرو پژو امام جمعه بلوک، حجت الاسلام اصغر دهقان دولتی بوده که علی‌رغم تلاش پرسنل اورژانس برای احیا، در بیمارستان امام خمینی جیرفت جان باخت.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت افزود: سه سرنشین آمبولانس شامل دو تکنسین و یک مصدوم داخل کابین از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند که توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

حجت الاسلام دهقانی امام جمعه فقید شهر بلوک از توابع شهرستان جیرفت، همواره مشکلات مردم را منصفانه از تریبون نماز جمعه مطالبه می‌کرد. او بعد از ظهر امروز ۱۶ اردیبهشت ماه در محور جیرفت-بلوک در اثر برخورد با آمبولانس جان باخت.

کد خبر 849521 منبع: ایسنا برچسب‌ها ائمه جمعه - امام جمعه خبر ویژه

دیگر خبرها

  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • امام جمعه شهر بلوک جیرفت بر اثر سانحه تصادف درگذشت
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • درگذشت یک امام جمعه بر اثر تصادف با آمبولانس
  • امام‌ جمعه این شهر در اثر سانحه تصادف درگذشت + عکس
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت
  • درگذشت امام جمعه شهر بلوک جیرفت بر اثر تصادف با آمبولانس
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت