Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@06:25:24 GMT

بازگشت سوپرجنجالی خطیبی به اراک

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۹۰۹۷

بازگشت سوپرجنجالی خطیبی به اراک

سرمربی سابق آلومینیوم در بازگشت به اراک، تقابل جنجالی با منصوریان داشت و حضورش در این شهر با حواشی زیادی همراه بود.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه بازی‌های جنجالی فوتبال ایران، این بار نوبت به تقابل آلومینیوم و تراکتور رسید که نگاه هواداران فوتبال را متوجه خود کند؛ دیدار علیرضا منصوریان و رسول خطیبی با تیم سابق، در شرایطی که هر دو با دلایل شخصی، نیاز مبرمی به کسب پیروزی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منصوریان و خطیبی که سابقه بازی ملی هم در کارنامه دارند، روز قبل از مسابقه و پیش از آغاز بازی نیز برخورد گرمی با یکدیگر داشتند و صمیمانه از هم استقبال کردند، اما بین دو نیمه اتفاق کاملا متفاوتی بین طرفین افتاد.

 

در بین دو نیمه و زمانی که علیرضا منصوریان در حال صحبت با داوران بود، رسول خطیبی وارد ماجرا شد و با لحنی که مورد قبول سرمربی آلومینیوم نبود، از او خواست تا به این گفتگو پایان دهد. همین نکته، واکنش منصوریان را به همراه داشت و جرقه‌ای شد برای درگیری دو مربی باتجربه فوتبال ایران که در نهایت برای هر دو کارت قرمز را به دنبال داشت.

 

 

 

 

پس از اخراج دو سرمربی، منصوریان دوباره به کنار زمین و محوطه کادر فنی تیمش رفت و برای لحظاتی در آنجا ماند و مشغول صحبت با خرمگاه و کاظمی شد، اما تعدادی از اعضای کادر فنی تراکتور سعی در آرام کردن سرمربی این تیم و بیرون بردن او داشتند که خطیبی نیز(طبق یک ویدئوی کوتاه منتشر شده) به همرنگ، داور بازی خطاب می کرد: «اگر بیاید قسم بخورد که من گفتم، عیبی ندارد. به روح مادرم من گفتم.» و پس از این صحبت ها رسول به روی سکوها رفت.

 

این درگیری، شاید قسمت کوچکی از جنجال‌های حاشیه بازی آلومینیوم و تراکتور بود. در دقیقه هشتاد و زمانی که علیرضا منظمی توسط اخباری سرنگون شد و همرنگ داور مسابقه پنالتی گرفت، با واکنش خطیبی همراه بود.

 

او در حالی که اعتقاد داشت داور باید آفساید بگیرد، تلاش کرد تا دوباره مثل نیمه اول کنار زمین بیاید، اما خشم رسول ناگهان با سد ماموران انتظامی مواجه شد.

 

خطیبی که تلاش می‌کرد خود را به کنار زمین برساند، ناگهان با ماموران یگان ویژه روبرو شد که به شکلی سخت، تلاش می‌کردند تا مانع از ورود رسول خطیبی به زمین شوند و سرمربی تراکتور را با رفتاری نه چندان مطلوب و هجمه‌ای پرتعداد، به سکو هدایت کنند.

 

 

 

 

این اتفاق و دوره کردن خطیبی باعث شد تا دستیاران او برای حمایت از سرمربی تراکتور وارد ماجرا شوند. یگان ویژه که در تقابل با خطیبی به هل دادن اکتفا می‌کرد، تعدادی از اعضای تدارکات او را با واکنشی تندتر به محل مورد نظر هدایت کرد و حتی گزارش‌های برخورد فیزیکی سخت نیز وجود دارد.

 

پس از پایان بازی اما نوبت به علیرضا منصوریان رسید که نارضایتی اش را از تصمیم ناظر فدراسیون فوتبال یعنی جلال مرادی نشان دهد. در حالی که تقریبا همه ورزشگاه را ترک کرده بودند، منصوریان و مرادی درگیری لفظی شدیدی انجام دادند.

 

این در حالی است که شاید همه منتظر تقابل فوتبالی بین آلومینیوم و تراکتور بودند اما درگیری شدید و حواشی مختلف، همه چیز را تحت تاثیر قرار داد.

 

اما پس از پایان مسابقه نیز رسول خطیبی که از حواشی اتفاق افتاده برای تیمش طی هفته های اخیر ناراحت و گلایه مند بود، در رختکن به بازیکنان خسته نباشید و گفت و از آنها خداحافظی کرد که تلاش جمعی از بازیکنان برای نگه داشتن او در رختکن و منصرف کردنش از این تصمیم بی فایده بود تا رسول خطیبی در ورزشگاه خاطره انگیزی که با آن به لیگ برتر رسیده بود، یک خاطره تلخ هم در ذهنش بماند.

تراکتور رسول خطیبی آلومینیوم اراک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور رسول خطیبی آلومینیوم اراک رسول خطیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۹۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، دو کامبک تماشایی آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس ، یکبار در اواخر نیمه دوم و یک بار در اواخر وقت اضافی دوم در شرایطی رقم خورد که هواداران میزبان حتی یک لحظه هم بابت بازگشت تیم خود ناامید نشدند.

آلومینیوم اراک در وقت‌های اضافی نیمه دوم و وقت اضافی دومین 15 دقیقه از وقت‌های غیرمعمول توانست گل تساوی را بزند و این اتفاق با حمایت ویژه هواداران این تیم رقم خورد.

هواداران آلومینیوم در تمام لحظات بازی دیروز تا آخرین نفس به حمایت از تیم خود پرداختندو به تشویق شاگردان مجتبی حسینی پرداختند تا در نهایت به هدف خود که همان برد مقابل پرسپولیس بود، دست یافتند.

در شرایطی که کم‌طاقت شدن هواداران در برخی شهرهای ایران زیاد دیده می‌شود و بارها در ورزشگاه های مختلف شاهد سردادن شعار علیه ارکان تیم بعد از عقب افتادن هستیم، در اراک این اتفاق رخ نمی‌دهد و هواداران این تیم روز گذشته مقابل پرسپولیس درس بزرگی به طرفداران تیم‌های مختلف دادند.

اراکی‌ها ثابت کردند که هواداری تا آخرین لحظه می‌تواند نتیجه‌بخش باشد و بی‌شک اعضای تیم آلومینیوم هم معنای واقعی یار دوازدهم را در جریان بازی دیروز به خوبی احساس کردند.

دیگر خبرها

  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!
  • چادرملو- آلومینیوم: فقط در 27 اردیبهشت!
  • آلومینیومی‌ها در کنار کودکان مبتلا به سرطان
  • چادرملو و برنامه‌خاصی که آلومینیوم را نگران می‌کند!
  • کارشناس فوتبال: پرسپولیس با تعویض های اوسمار بازنده شد
  • شب فراموش نشدنی اراکی‌ها با ۱۹ گل تاریخی
  • پرسپولیس چه زیبا باخت/ برد آلومینیوم اراک در تاریخ فوتبال کم‌نظیر بود
  • درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • زیباترین شب فوتبالی اراک