Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@00:06:22 GMT

خداحافظی رسول خطیبی با بازیکنان تراکتور

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۸۱۰۳

خداحافظی رسول خطیبی با بازیکنان تراکتور

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، الیاسی رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتور  درباره اخبار منتشر شده درمورد استعفای رسول خطیبی پس باخت تیم  تراکتور مقابل آلومینیوم اراک  گفت: در این باره چیزی به صورت رسمی و کتبی به دست باشگاه نرسیده است و اگر آقای خطیبی به صورت رسمی استعفا هم بدهد هیئت مدیره با آن مخالفت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 الیاسی گفت: ممکن است رسول خطیبی تحت تاثیر اتفاقات و نتیجه دیدار مقابل آلومینیوم اراک ناراحت است و صحبت‌هایی مطرح شده باشد، اما باشگاه با قاطعیت از سرمربی تیم حمایت خواهد کرد.

او گفت: در شرایط کنونی باید همه ما دست به دست هم بدهیم و از اعضای باشگاه تا بازیکنان، کادر فنی و هواداران همگی همدل باشیم تا این روز‌های سخت را پشت سر بگذاریم.

عصر دیروز برخی رسانه‌ها از استعفای رسول خطیبی پس از باخت ۲ بر ۰ تیمش مقابل آلومنیم اراک در جام حذفی خبر دادند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم تراکتور استعفای سرمربی رسول خطیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۸۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور

تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) آموزش فرستادن صلوات توسط بازیکنان تراکتور به گوستاوو
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • آلومینیومی‌ها در کنار کودکان مبتلا به سرطان
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • حضور یک تیم لیگ برتری در یزد بعد از 8 سال
  • پرسپولیس به توانایی فراموشی نیازمند است!
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا
  • اصغری: تعویض‌های پرسپولیس جواب نداد/ تمرکزمان روی حذفی نیست
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام