Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین ، روند منظم واکسیناسیون در برخی از کشورهای جهان منجر به این شده که محدودیت های ناشی از کرونا در بسیاری از کشورهای جهان کم کم رفع شود.

اکنون اعضای اتحادیه اروپا با سفر به کشورهای مختلف این قاره نیازی به این ندارند که در بدو ورود به یک کشور در قرنطینه باشند.

برداشتن این محدودیت ها به معنای آن است که پولدارهای جهان می توانند به راحتی به کجا که خواستند سفر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس رده بندی جدید محبوب ترین و هتل ها نیز انتخاب شده اند. نکته جالب این است که هیچکدام از این هتل های انتخاب شده در آمریکا، انگلیس، اسپانیا، فرانسه و یا کانادا نیستند. 

این هتل ها و اقامتگاه ها زیبایی خیره کننده ای دارند و البته استقرار در آنها نیز هزینه ای نجومی دارد.

 

رتبه یک-اقامتگاه «زمرد مالدیو». این تفرجگاه پنج ستاره دارای 120 ویلا با 60 مرتبه در جزیره بر روی دریا است.

 

رتبه دو- هتل «معبد طلایی» در کامبوج .  توصیف این هتل چنین است: دکورهای رنگارنگ آمیخته آمیخته با آثار هنری فرهنگی. بسیاری از توریست ها می گویند هتل بهتر از این نمی توانند پیدا کنند.

 

رتبه سه- هتل «سکتانتیو گورته دلا سیویتا» در ماترای ایتالیا. این هتل با این اسم طولانی اش معمولا در طول سال پذیرای هزاران توریست است. این هتل در داخل مجموعه ای از خانه های غاری سابق تراشیده شده و در کوه واقع شده است و دارای 18 اتاق خواب بوتیک رمانتیک است.

 

رتبه چهار- هتل «لافورتونا» در آتیلان واقع در کشور گواتمالا. این هتل در ساحل دریاچه آتیتلان واقع شده و در واقع بیشتر شبیه خانه هایی ییلاقی است که وسط جنگل قرار گرفته اند.

 

رتبه پنجم- هتل «روکابلا مایکونوس» در یونان. این هتل به دلیل استخر بسیار زیباش محبوبیت زیادی دارد.

 

رتبه ششم- اقامتگاه «واپا دی اومه سیدمن» در بالی. یک اقامتگاه 5 ستاره است و و چشم انداز فوق العاده زیبایی دارد.

 

رتبه هفتم- اقامتگاه «کاواس لاج» در آرژانتین. این یکی نیز به دلیل مناظر فوق العاده زیبای اطرافش مورد توجه قرار دارد.

 

رتبه هشتم- هتل «بالادین زنزیبار» در کشور تانزانیا. باورکردنی نیست کشوری فقیر و قحطی زده همانند تانزانیا این چنین هتل های زیبایی داشته باشد...

 

رتبه نهم- هتل «من و تو» در مالدیو. دیدن بخشی از زیبایی این هتل و رستورانش برای انتخابش به عنوان یکی از برترین هتل های جهان کافی است.

 

رتبه دهم – هتل فیرمونت باب البحر در شهر ابوظبی امارات. طراحی و زیبایی این هتل نیز زبانزد است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: هتل توریست گردشگران هتل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۹۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه الجزیره گزارش داد که عناصر اشغالگر به منطقه علار واقع در شمال طولکرم یورش برده و دست کم چهار شهروند فلسطینی را بازداشت کردند.

این نظامیان صهیونیست به اردوگاه عقبه جبر واقع در شهر اریحا نیز یورش برده و خانه‌های فلسطینی‌ها را تفتیش کردند. یک شهروند فلسطینی که در بند زندان‌های رژیم صهیونیستی بوده و آزاد شده بود در جریان حمله نظامیان صهیونیست به منطقه کفر قدوم واقع در شهر قلقیلیه مجدداً بازداشت شد.

اشغالگران همچنین یک دروازه آهنین در ورودی شرقی روستای بزاریا در شمال غرب نابلس قرار دادند تا ورود و خروج به این روستا را زیر نظر بگیرند.

روستای کفیرت واقع در غرب جنین نیز شاهد حمله عناصر صهیونیست طی بامداد امروز بود.

این در حالی است که نیروهای فلسطینی در برابر این تجاوزات رژیم صهیونیستی ساکت نبوده و به سمت آنها تیراندازی کردند.

شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که رزمندگان فلسطینی به صورت گسترده به سمت نظامیان صهیونیست در خیابان عمان واقع در شرق نابلس تیراندازی کردند.

لازم به ذکر است که کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطین روز گذشته تاکید کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ فلسطینی دیگر را در کرانه باختری بازداشت کردند. یک زن، یک کودک و چند آزاده هم در میان بازداشت شدگان حضور دارند.

باشگاه اسیر فلسطین نیز در تازه‌ترین بیانیه خود اعلام کرد رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ در غزه در هفتم اکتبر گذشته هشت هزار و ۴۸۰ فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کرده است.

کد خبر 6090534

دیگر خبرها

  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • آیا می توان چراغ خطی را در کف نصب کرد؟
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها
  • لاکچری‌ترین فروشگاه آب معدنی جهان در این شهر ایران رونمایی شد + ویدئو
  • ایران رتبه ۱۷ هوش مصنوعی را در جهان دارد
  • مسیر دشوار والیبال ایران برای المپیکی شدن
  • نیروهای فلسطینی، عناصر اشغالگر را در «طولکرم» هدف قرار دادند
  • حمله‌های جنگنده‌های صهیونیست، غزه را به لرزه درآورد
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟