Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@15:22:08 GMT

واکسیناسیون بیش از ۲۰۰۰ نفر از جمعیت هشترود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۹۴۸۹

واکسیناسیون بیش از ۲۰۰۰ نفر از جمعیت هشترود

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار هشترود از واکسیناسیون بیش از ۲۰۰۰ نفر از بیماران خاص، کادر بهداشت و درمان، پاکبانان شهرداری، کارکنان آرامستان‌ها، هلال احمر و گروه‌های سنی ۸۰ سال به بالا به همراه جمعی از جانبازان شهرستان خبر داد. 

امین امینیان در جلسه ستاد پشیگری از کرونا، خاطر نشان کرد: از روز شنبه واکسیناسیون افراد ۷۰ سال به بالا در هشترود شروع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی تاکید کرد: مابقی افرادی که از  بیماری خاص رنج می‌برند، با مراجعه به مراکز درمانی نسبت به واکسینه شدن اقدام کنند.

وی با بیان این‌که از ۲۶۶۲ نفر فرد کرونایی مثبت در هشترود ۷۱ نفر فوت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: کانون کرونا در هشترود در مراکز سه گانه شهری و چهار روستای بخش نظرکهریز است و مردم باید همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا شیوع کووید ۱۹ روند افزایشی نداشته باشد.

امینیان اضافه کرد: متاسفانه شهرداری هشترود در جلوگیری از تجمعات در آرامستان‌ها سست عمل می‌کند و عوامل این اداره هیچ تعهدی در قبال وظایف مربوطه ندارند. 

وی ادامه داد: مرگ و میر پیک چهارم در هشترود بسیار بالاتر از سه پیک گذشته است و مردم باید به اصل سلامت که اولویت اول کشور است، توجه بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۹۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرماندار هشترود در بازدید از این کارخانه به مناسبت هفته کار و کارگر گفت: این نشان ملی به خاطر فعالیت‌های کارخانه بر اساس سیاستهای کلان اقتصاد مقاومتی اعطا شده و جزو کارخانه‌های آرد نمونه استانی است که تاکنون هیچ گونه نارضایتی از آن گزارش نشده است.

فرید قشلاقی ادامه داد: کارگران نقش آفرینان اصلی تولید، توسعه و موتور محرکه و پیشران اقتصادی هستتد که مسیر رشد و اعتلای کشور در خودکفایی و رسیدن به قله‌های افتخار را هموار می‌کنند.
وی گفت: هفته کارگر، فرصتی مناسب برای یادآوری تلاش‌های ارزنده قشری است که پیامبر (صلی الله علیه و آله) بر دستان پینه بسته اش بوسه زده و ما نیز افتخارمان خدمت به این قشر ارزشمند است.

فرماندار هشترود خاطرنشان کرد: تلاش و پشتکار قشر شریف کارگر در طول سال‌ها بر کسی پوشیده نیست و در سال "جهش تولید با مشارکت مردم" این قشر زحمتکش می‌تواند همچون گذشته در مسیر تعالی و پیشرفت و خودکفایی کشور گام بردارند.

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون دام‌ها علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک
  • ۷۰ مدرسه هشترود نیازمند نوسازی هستند
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • نیاز ۷۰ مدرسه شهرستان هشترود به نوسازی
  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها
  • پیش بینی برداشت ۲۰۰۰ تن سیب زمینی در ایرانشهر
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین