Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@04:03:39 GMT

قائم‌مقام جدید تولیت آستان قدس رضوی منصوب شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۹۶۵۰

قائم‌مقام جدید تولیت آستان قدس رضوی منصوب شد

ایسنا/خراسان رضوی تولیت آستان قدس رضوی با صدور حکمی قائم‌مقام جدید تولیت آستان قدس رضوی را منصوب کرد.‌

بر اساس گزارش روابط عمومی آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی با صدور حکمی دکتر مالک رحمتی، رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات را با حفظ سمت به عنوان قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این حکم تولیت آستان قدس رضوی خطاب به مالک رحمتی آمده است:

آستان قدس رضوی ایوان زرّین اسلام ناب محمدی صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم و نگارستان معارف قرآنی و تعالیم عترت نبوی که در پرتو عنایات الهی و ذیل توجهات حضرت رضا(ع) و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری مدظلّه‌العالی کانون توجه دلدادگان اهل بیت(ع) قرار گرفته است و اینک در چارچوب گام دوم انقلاب اسلامی، اقدامات تحولی و اساسی حول محورهای مصرّح در حکم انتصاب تولیت در این آستان مبارک در حال انجام است.

با عنایت به اتمام دوره تصدی جناب آقای خاکسار قهرودی و ضمن قدرشناسی و سپاسگزاری از زحمات خالصانه و کوشش‌های مجاهدانه ایشان، جناب‌عالی را که از اخلاق و تعهّد ایمانی و نیز کارنامه موفق اجرایی برخوردارید، با حفظ سمت به‌عنوان قائم‌مقام آستان قدس رضوی منصوب می‌کنم.

امیدوارم در بازه زمانی تعیین شده که این مسئولیت مهم را برعهده دارید، با برنامه‌ریزی مناسب و بهره‌گیری از مدیران جوان، متدیّن و انقلابی، نسبت به تحقّق سیاست‌های کلان ابلاغی، تثبیت ساختار جدید و ایجاد هم‌افزایی و هماهنگی بین سازمانی، با مشارکت مدیران ارشد ستاد مرکزی و مسئولین بنیادها، سازمان‌ها و همکاری معاونین و کارکنان خدوم این آستان، اهتمام ویژه داشته و سعی بلیغ خود را به‌ عمل آورید.

امید است با اتکال به خداوند متّعال و استمداد از وجود مطهّر علی ابن موسی‌الرّضا(ع) و با بکارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود و همکاری با مدیریت‌های دولتی، کشوری و استانی، همه مساعی خویش را در راستای دستیابی به جایگاه برتر در حوزه‌های فرهنگی، علمی، خدماتی و اقتصادی مصروف دارید.

شایان ذکر است، مصطفی خاکسار قهرودی قائم مقام پیشین تولیت آستان قدس رضوی نیز طی حکمی از سوی تولیت آستان قدس رضوی، عضو هیأت امنای حرم مطهر رضوی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آستان قدس رضوی حرم مطهر رضوي تولیت آستان قدس رضوی قائم مقام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۹۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود

جعفر رئیسیان زاده در این باره اظهار داشت: این برنامه با حضور تولیت معزز آستان قدس رضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران ارشد ملی و استانی، با هدف تجلیل از کارگران به عنوان ارکان اصلی تولید و تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، تدارک دیده شده است.
وی، با اشاره به اینکه این مراسم  روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه بعد از نماز مغرب و عشا در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این مراسم از ۲۵ هزار کارگر مشهدی به همراه خانواده‌هایشان تجلیل خواهد شد.
معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی خاطرنشان کرد:مدعوین به این مراسم از طریق کارفرمایان در کارخانجات مختلف شناسایی شده‌اند به طوری که سهمیه‌ای برای تجلیل از کارگران شاغل در هر کارگاه تولیدی و مجموعه فعال در امر تولید در نظر گرفته شده است.
رئیسیان زاده  ابراز داشت: ویژه برنامه های این مراسم شامل جشن خانوادگی، اجرای سرود و نماهنگ‌های مذهبی، برنامه‌های شاد برای کودکان، سخنرانی و نور افشانی است و در پایان مراسم، غذای متبرک رضوی به خانواده‌ها اهدا خواهد شد.
وی گفت: همچنین در این برنامه از تعدادی از کارگران نمونه که در راستای تولید کار ویژه و منحصر به فردی انجام داده‌اند نیز به نمایندگی از تمامی کارگران تقدیر به عمل خواهد آمد.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • یادگارهایی از «خلیج‌فارس» در آستان مبارک رضوی
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • شرحی بر قدیمی‌ترین فهرست‌نامه‌های کتابخانه آستان قدس رضوی/خدمتی به گذشته، امروز و آینده
  • رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • بازدید ۷۰ هزار نفر از موزه‌ های حرم مطهر رضوی
  • ۷۰ هزار نفر از موزه‌های حرم مطهر رضوی دیدن کردند
  • «گزیده نفایس مطبوعات ایران»، پیش روی مخاطبان در کتابخانه مرکزی رضوی