Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@10:10:10 GMT

کتاب «وهابیت در آینه حقیقت» رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۰۳۶۵

کتاب «وهابیت در آینه حقیقت» رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس،کتاب ”وهابیت در آینه حقیقت» در آستانه هشتم شوال، سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع(ع) با مشارکت فرهنگسراهای اخلاق و بهمن با حضور احد جاودانی، مدیر کل فرهنگ و‌ارشاد اسلامی استان تهران، مهدی افضلی مدیر عامل بنیاد رودکی، حجت‌الاسلام حسین اسکندری مدیر حوزه علمیه دارالسلام ، محمود عباس زاده مدیر فرهنگی هنری فضاهای پرورشی آموزش و پرورش شهر تهران و تعدادی از صاحب نظران مذهبی و فرهنگی، جمعی از روسای فرهنگسرای تهران و تعزیه خوانان پیشکسوت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌تهران در سخنانی با اشاره به اینکه دین اسلام،‌ دین کاملی است که می‌تواند به همه سوالات و شبهات پاسخ دهد، گفت: کتاب «وهابیت در آینه حقیقت» تاریخچه وهابیت و‌ شبهاتی است که این فرقه در ذهن مخاطبان به ویژه مسلمانان ایجاد می‌کنند. قائلین به این فرقه و مروجان آن نیز برای نابودی ساختارهای فکری و نظام و باورهای دینی مسلمانان تلاش می‌کنند.

همچنین اسکندری در توضیح آیات مشتبهات ادامه‌داد: این فرقه با استناد از متشبهات موجود در قرآن منحرف شدند و خداوند در قرآن می‌فرماید عالم ، محل آزمایش است و مردم فکر کردند ما رهایشان می‌کنیم!

مجید خسرو آبادی، نویسنده کتاب وهابیت در آینه حقیقت در ادامه ضمن اشاره به سالروز غم انگیز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع (ع) که باید اقامه عزا ‌کرد، نوشتن کتاب را دادن پاسخ مستدل به شبهاتی عنوان کرد که ممکن است برای جوانان و‌نوجوانان توسط فرقه ضاله وهابیت به وجود آورند.

وی داعش را چیزی جز وهابیت و زاییده اندیشه وهابیت ندانست و افزود: سعی شده در پاسخ گویی به شبهات حدالامکان از کتب اهل تسنن و مراجع مورد قبول وهابیت و مفتی‌های خودشان، پاسخ مستدل ارائه شود.

خسروآبادی با اشاره به پرداخت هزینه‌های سنگین ترویج وهابیت توسط عربستان از مسوولان خواست تا در این حوزه تلاش و همت بیشتری داشته باشند.

در پایان این مراسم از کتاب وهابیت در آینه حقیقت رونمایی شد. این کتاب نوشته مجید خسرو آبادی توسط انتشارات حدیث نینوا در ۱۳۵ صفحه در قطع وزیری و شمارگان ۳۰۰۰ نسخه روانه بازار کتاب شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تخریب بقیع وهابیون وهابیت در آینه حقیقت فرهنگسرای بهمن وهابیت در آینه حقیقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۰۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | بانیان فرقه بهائیت آغازگر کشف حجاب در ایران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

آنها در دوران قاجار از طريق انجمن‌ها و كانون‌هاي وابسته سعي در زمينه سازي‌هاي ذهني بخصوص از راه القاي سبك زندگي و شيوه‌هاي رفتاري غربي‌ها داشته‌اند و با روي كار آمدن رضاخان و حضور بهائيان و فراماسونرها در دستگاه‌هاي مختلف و اصطلاح فرهنگي سياسي پهلوي اول اسلام‌زدايي و به خصوص ترويج بي‌حجابي روندي علني‌تر و رسمي طرح يافت وسايل ارتباط جمعي نظير مطبوعات كتاب تئاتر و سينما مهم‌ترين نقش را در اين ميان ايفا كرد و پيش از هر اقدام رسمي و علني زمينه‌هاي ذهني آن را در جامعه بوجود آورد.

دیگر خبرها

  • داستان فلسطین آنقدر جذاب است که نیازی به تخیل ندارد
  • کتاب «نامداران موسیقی در سنندج» رونمایی شد
  • کتاب نامداران موسیقی سنندج رونمایی شد
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود
  • داستان جذاب زندگی یک نوجوان در «جرئت و حقیقت»
  • پیام مقاومت یمن را در نمایشگاه کتاب تهران مخابره می‌کنیم
  • ببینید | بانیان فرقه بهائیت آغازگر کشف حجاب در ایران
  • نگاهی به کتاب «خداشناسی قرآنی کودکان»/ شما خدا را می‌شناسید؟