Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@20:47:37 GMT

اظهارات هایکو ماس در راستای منافع استعماری غرب است

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۰۹۸۳

اظهارات هایکو ماس در راستای منافع استعماری غرب است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز اظهارات گستاخانه هایکو ماس وزیر خارجه آلمان درخصوص دفاع از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد.

طارق سلمی سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان این مطلب افزود: این اظهارات، نه تنها منجر به پایان درگیریها و تجاوزات نمی شود بلکه کشتار و نسل کشی را تشویق می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه، اظهارات هایکو ماس را نژادپرستانه و جاهلانه توصیف کرد، اظهاراتی که مبتنی بر واقعیت نیست و تنها در راستای منافع استعماری غرب و رژیم صهیونیستی است.

طارق سلمی خاطرنشان کرد: مقاومت ملت فلسطین یک حق طبیعی و مشروع در سایه عنادورزی و تروریسم رژیم صهیونیستی است.

هایکو ماس وزیر خارجه آلمان که به تل آویو سفر کرده است در ابتدای ورود به فرودگاه «بن گوریون»، با اظهارنظری گستاخانه به توجیه حملات رژیم متجاوز صهیونیستی به نوار غزه پرداخت.

وی در این باره مدعی شد: اسرائیل حق دفاع از خود را دارد که این شامل حق تخریب زیرساخت‌هایی می‌شود که ممکن است از آنها در حملات آتی (علیه اسرائیل) استفاده شود.

ماس در ادامه از راه حل دو دولتی به عنوان تنها مسیر رسیدن به صلح پایدار میان رژیم صهیونیستی و فلسطینی‌ها سخن گفت.

کد خبر 5216648

منبع: مهر

کلیدواژه: جنبش جهاد اسلامی فلسطین نبرد شمشیر قدس انتفاضه رمضان 2021 هایکو ماس رژیم صهیونیستی آلمان انتفاضه رمضان 2021 فلسطین رژیم صهیونیستی نبرد شمشیر قدس ایالات متحده امریکا نوار غزه عراق اسرائیل روسیه لبنان جنبش حماس نتانیاهو آتش بس ایران رژیم صهیونیستی هایکو ماس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۰۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با تجمع در گلزار شهدای گمنام بندرعباس، حمایت خود را از دانشجویان و دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین اعلام کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در این تجمع با محکومیت حرکت مذبوحانه رژیم صهیونیستی در غزه، فلسطین و برخورد پلیس آمریکا و اروپا با دانشجویان معترض حامی فلسطینیان اظهار کرد: آنان که در ظاهر شعار حقوق بشر سر می‌دهند با حرکت‌های ضد انسانی و ضد بشری از ظلم و ستم حمایت می‌کنند در این وانفسا از هیچ ستم و زوری علیه دانشجویان حامی فلسطین نیز کوتاه نمی‌آیند و در عمل، خباثت و ضد بشر بودن رفتار و حرکات خود را به نمایش می‌گذارند.

محمدحسین رنجبر افزود: ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است. بیداری مظلومان جهان امان را از دولتمردان استکبار و حامیان آنان در منطقه گرفته و آنان را در آینده‌ای نزدیک مجبور به تسلیم خواهد کرد. امروز بیداری جهان اسلام به پشتوانه انقلاب اسلامی و رهبری مدبرانه امام خامنه‌ای موجب گسترده شدن و بیداری سایر ملل و ادیان نیز شده و نشان می‌دهد که وعده الهی در تحقق نابودی ظلم و ستم به‌زودی به وقوع خواهد پیوست.

نقاب از چهره مدعیان حقوق بشر برداشته شد

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان نیز با محکومیت حرکت نابخردانه پلیس آمریکا و اروپا گفت: امروز مبارزه علیه ظلم و ستم به‌عنوان نقطه مشترک مظلومان جهان به اوج رسیده، نقاب از چهره مدعیان حقوق بشر برداشته، موجب رسوایی آنان شده و نشان داده دیر یا زود، حق بر باطل پیروز است.

حجت‌الاسلام اسماعیل پاک‌نژاد با تأکید بر اینکه، هیمنه پوشالی دشمن در عملیات «وعده صادق» به‌وضوح در هم شکست و نشان داد ایران اسلامی به پشتوانه مردم و مسلمانان جهان به قدرت فراگیر و بزرگ مبدل شده، اضافه کرد: عملیات «وعده صادق» گوشه کوچکی از قدرت نظامی ایران اسلامی به‌عنوان پرچم‌دار مبارزه با ظلم و ستم بود که در حرکت هماهنگ و اقتدارگرایانه دشمن را به پستی و زبونی کشاند و اثبات کرد امروز اتحاد مردم مظلوم جهان با ایران اسلامی می‌تواند به نابودی اسرائیل ختم شود.

وی ابراز امیدواری کرد که به‌زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی در منطقه خواهیم بود و این وعده صادق خداوند بوده که توسط جوانان و غیورمردان مسلمان و سایر ادیان الهی در حال عملیاتی و اجرایی شدن است.

به گزارش آنا، این مراسم با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ادامه یافت و در پایان دانشجویان دانشگاه آزاد بندرعباس با حضور در گلزار شهدای گمنام این دانشگاه، با قرائت بیانیه پایانی، با محکومیت حرکات ضد انسانی پلیس آمریکا و اروپا؛ حمایت قاطع خود را از دانشجویان این مناطق در حمایت از مردم مظلوم و ستم‌کشیده فلسطین اعلام کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است
  • ساز و کار عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل چگونه است؟
  • جدیدترین موضع‌گیری مقاومت فلسطین درباره مذاکرات آتش‌بس
  • تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + تصاویر
  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی
  • کنایه وزیر خارجه رژیم اسرائیل به اردوغان: سریالت را ببین
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • حماس: هیچ پیشنهادی جز آتش‌بس در غزه را نمی پذیریم