Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پایان مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات انفرادی تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال تکلیف هشت بازیکن راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات انفرادی مرحله یک چهارم نهایی تور جهانی تنیس در زمین های تنیس فیوچرز شیراز برگزار شد که در پایان هشت نفر راه یافته به نیمه نهایی مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مسابقات امروز بلیا از روسیه 2 بر صفر مقابل اوزونل از ترکیه پیروز شد. علی یزدانی با همین نتیجه مقابل دیمیتری دولژنگو به برتری دست یافت. کسری رحمانی برابر سامیار الیاسی با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد و باران سویلر 3-6 و 0-6 برابر محمدپارسا افسری به برتری رسید. در بخش بانوان نیز ماندگار فرزامی 2 بر صفر ثنا گرکانی را مغلوب کرد. سوده اینجه 6 بر صفر و 6 بر صفر مقابل پرنیا رکن آبادی تن به شکست داد.

مشکات الزهرا صفی 4-6 و 1-6 مقابل حریف خود ادا نومانگلو از کشور ترکیه پیروز شد. مهرانه ظهوریان نیز مقابل دیده ناز پلات 4-6 و 4-6 مغلوب شد.

در پایان مسابقات این مرحله بیلا، علی یزدانی، باران سویلر و در بخش پسران و ماندگار فرزامی، پرنیا رکن آبادی، مشکات الزهرا صفی و پلات از کشور ترکیه در بخش دختران به مرحله نیمه نهایی راه یافتند. مسابقات دو نفره نیز بعد از ظهر امروز برگزار خواهد شد.

برگزاری اولین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون تنیس

 

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس ایران تنیس ایران نیمه نهایی بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۱۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال سپاهان و آبی‌پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) روز گذشته جمعه ۷ اردیبهشت و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود زردپوشان به پایان رسید تا شاگردان «ژوزه» مورایس گام به دیدار مرحله یک چهارم نهایی بگذارند. این بازی در وقت‌های قانونی ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید اما در نیمه دوم وقت‌های اضافه، رامین رضائیان توانست در دقیقه ۱۱۸ و از روی نقطه پنالتی گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند.

سایت پرتغالی «flashscore» در این رابطه نوشت: تیم سپاهان میهمان این بازی بود و همانطور که انتظار می‌رفت، بازی را بهتر آغاز کرد و از قدرت بالایی برخوردار بود و در نیمه اول توسط کاوه رضایی در دقیقه ۴۰ به گل رسید. در نیمه دوم نیز همه انتظار پایان بازی را داشتند که پاک پرور بازیکن تیم استقلال ملاثانی در دقایق پایانی گل تساوی را برای تیمش وارد دروازه سپاهان کرد.

در نهایت سپاهان توانست در وقت‌های اضافه گل صعود به مرحله یک چهارم نهایی را به ثمر برساند تا «ژوزه مورایس» در این بازی نیز سربلند از زمین خارج شود. مورایس و شاگردانش هفته آینده دیداری حساس با پرسپولیس دارند که این بازی ممکن است سرنوشت قهرمانی در لیگ ایران را تعیین کند.

کد خبر 6089449

دیگر خبرها

  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • تنیسور‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شدند
  • چهره تنیسورهای حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شد
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • برد تاریخی افغانستان بر عراق در جام ملت‌ها