Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولیپور با اعلام اینکه هر اقدامی در هر بخشی از استان که صورت پذیرد لازمه اش داشتن پیوست فرهنگی است، گفت: خیرین فرهنگی برای تکمیل پروژه های کتابخانه‌ای به میدان بیایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، «آرزو ولیپور» امروز( ۳۰ اردیبهشت ماه) در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی کلاردشت که با حضور فرماندار کلاردشت، معاونین اداره کل و برخی از مسئولان شهرستان در فرمانداری کلاردشت برگزار شد، با قدردانی از میزبانی این جلسه با اشاره به اینکه برنامه و طرح های خوبی در سال جاری در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی برنامه ریزی شده است، اظهار کرد: با کمک همه مسئولان قدم های محکمی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در استان برداشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران با اشاره به پروژه نیمه کاره کتابخانه مرحوم میار نعیمی، افزود: خیرین فرهنگی برای تکمیل پروژه های کتابخانه‌ای به میدان بیایند.

 

وی با اعلام اینکه هر اقدامی در هر بخشی از استان که صورت پذیرد لازمه اش داشتن پیوست فرهنگی است، تصریح کرد: ارتقاء جایگاه و افزایش فضاهای کتابخانه ای، سبب اعتلای کتابخوانی و ارتقاء فرهنگ عمومی می‌شود.

 

ولیپور با بیان اینکه هدف مان کمک به دولت است، ادامه داد: برای اتمام پروژه ها در هر جای استان حضور می‌یابیم چرا که وقتی به مردم و دوستداران کتاب قول می‌دهیم باید به آن عمل کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه برای تکمیل کتابخانه مرکزی ساری از کمک های سازمان مدیریت برنامه ریزی در کشور استفاده کردیم، گفت: باید از ظرفیت نمایندگان مجلس استان در شهرستان کلاردشت برای برخورداری بیشتر از بودجه در تکمیل پروژه ها استفاده شود.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران بیان کرد: فرمانداران با کمک مسئولان شهرستان مجدانه به دنبال پرداخت نیم درصد سهم کتابخانه‌های عمومی استان از محل درآمد شهرداری‌ ها باشند.

 

فرماندار شهرستان کلاردشت نیز با تبریک سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، از زحمات ملاسلطانی برای پیگیری ها و زحمات در شهرستان تشکر کرد.

 

«کامران پولادی» با استقبال از معرفی کتاب در جلسات شورای اداری استان، از این اقدام شایسته  قدردانی کرد.

 

وی از پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه میار نعیمی خبر داد و بر تسریع ساخت و تکمیل کتابخانه عمومی اهدایی مرحوم حاج اسفندیار میار نعیمی در محله لاهو تاکید کرد.

 

«میترا ملاسلطانی» دبیر انجمن و رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کلاردشت نیز خواستار افزایش بنای بخش کودک کتابخانه شهید معصومی و همچنین فضا سازی بیرون کتابخانه و حل مشکل گرمایشی کتابخانه  شد و گفت: برای این اقدامات ۳۰ میلیون تومان از کمیته برنامه ریزی از طرف فرمانداری تعلق گرفت و ادامه کار با  مبلغ ۴۸ میلیون تومان از طرف خیرین ادامه یافت.

 

گفتنی است مرحوم حاج اسفندیار میارنعیمی خیر کتابخانه ساز  زمینی به متراژ ۹۳۰ متر در شهر لاهو برای احداث کتابخانه عمومی با نام مرحوم مهندس مهیار و مهندس رضا میار نعیمی اهدا کردند.

 

وی در سال ۹۷ مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان برای آغاز احداث این کتابخانه اختصاص دادند که کلنگ احداث آن ۷ آذر همان سال به زمین خورد و همچنین برای ادامه پروژه زمینی را در اختیار انجمن خیرین استان قرار دادند که پس از فروش مبلغ ۷۵۰ میلیون تومان هزینه ادامه ساخت پروژه شد.

 

پایان پیام/708

منبع: شبستان

کلیدواژه: ولیپور کلاردشت کمک خیران کتابخانه های عمومی کتابخانه های عمومی کتابخانه ای تکمیل پروژه ها میلیون تومان برای تکمیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۱۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»

همزمان با هفته معلم، آئین رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟» با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی، نمایندگان دستگاه‌های اجرایی، معلمین، مدرسین، فعالین اجتماعی، اعضای کتابخانه‌های عمومی و علاقه‌مندان در سالن جلسات کتابخانه مرکزی آذربایجان غربی برگزار شد. 

توحید اصغرزاده از سال ۱۳۷۰ در کنار شغل شریف معلمی، نویسندگی را مشق زندگی خود قرار داده و تا کنون حدود ۲۰ عنوان کتاب در حوزه‌های تعلیم و تربیت، دفاع مقدس، ادبیات و .. دارند که هر کدام وزن و ارزشی ویژه دارد. 

این اثر گفتار نوشته‌هایی با محوریت آموزش خانواده و دستنامه‌ای برای معلمین، مدرسین و اولیاء محسوب شده که با قلم نافذ، اثرگذار نویسنده نگاشته شده است. 

کتاب  «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟» خلاصه ای  از  پاسخ  پرسش هایی برای  تغییر دنیای خود و دیگران به ویژه  برای معلمان و اندیشمندان انسان ساز است و که در اجرای   سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بر مبنای سبک زندگی ایرانی و اسلامی به نگارش درآمده است.

محتوای این کتاب، خانواده و مدرسه را پیوند می‌دهد و اگر این پیوند مستحکم باشد بسیاری از مشکلات جامعه امروزی حل خواهد شد. 

خدیجه معصومی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی در آییبن رونمایی از این کتاب تصریح کرد: مطالعه رکن جامعه فرهیخته است و هر چقدر بیشتر در کتابخانه های حضور پر رنگ وجود داشته باشد و خواندن کتاب افزایش یابد مسلما سطح آگاهی  و سواد جامعه نیز افزایش خواهد یافت .

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»
  • تولید 40 تن عسل در کلاردشت
  • افزایش ۲۰ درصدی اعضای کتابخانه‌های فعال در استان اردبیل
  • ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد