Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@01:49:27 GMT

نامه سردارقاآنی به فرمانده عزالدین قسام

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۱۵۱۲

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در نامه‌ای به «محمد الضیف» فرمانده گروه «کتائب عزالدین قسام» شاخه نظامی حماس از وی با عنوان «شهید زنده» یاد کرد. ناطقان: سردار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (پنج شنبه) در نامه‌ای به «محمد الضیف» فرمانده گروه «کتائب عزالدین القسام» (شاخه نظامی جنبش حماس) گفت که مرحله جدیدی در مقابله با دشمن آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به نوشته وبگاه شبکه المیادین در این نامه، آمده است: «ای شهید زنده‌ای که عمر خود را در صف اول میدان جهاد سپری کرده و به پیروزی باور داری؛ تو را به عنوان یک فرمانده شجاع و فداکار خطاب قرار می‌دهم و به تمامی فرماندهان و مجاهدین گروههای مقاومت به نیابت از خود و به نیابت از رهبری جمهوری اسلامی می‌گویم و وعده می‌دهم که قدس پیروز خواهد شد و شما به عهد خود وفادار بودید و به دشمن غاصب طعم ترس و شکست و ذلالت را چشاندید.»

سردار قاآنی در ادامه این نامه نوشت: «سلام به مردم شریف غزه که مقاومت را در آغوش گرفته و با اراده و ثبات در مقابل وحشی‌گری دشمن ایستاده‌اند. سلام به مردم فلسطین در قدس و کرانه باختری و تمامی شهرهای اشغالی از سال ۱۹۴۸. مردم فلسطین به تمامی جهان ثابت کردند که زنده هستند و مرور سال‌ها نمی‌تواند باعث فراموشی حق آن‌ها، چنان که متوهمان گمان کرده‌اند، شود.»

این نامه می‌افزاید: «در حال و هوای عملیات عظیم "سیف القدس" که با تمامی گردان‌ها و تیپ‌هایتان آغاز کرده‌اید، هستیم و این جنگ مرحله جدیدی در نبرد با دشمن را موجب شده است. مقاومت شما با خون و آتش نوشته شده است؛ معادله‌ای که می‌گوید دشمن نمی‌تواند بدون دریافت پاسخی سخت، قدس را منزوی کند و امام خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی تأکید کرده‌اند که شمارش معکوس نابودی دشمن آغاز شده و هرگز متوقف نخواهد شد.»

سردار قاآنی در ادامه تأکید کرد که نبرد «سیف القدس» بار دیگر توجه امت اسلامی را به بیت‌المقدس و مقدساتش جلب کرده و نشان داده است کسانی که در فروش فلسطین مشارکت داشتند نماینده کسی جز خودشان نیستند و برای خیانتی که کرده‌اند پشیمان خواهند شد و گروههای مقاومت با ایستادگی خود ضعف دشمن را ثابت کردند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این نامه خطاب به فرمانده کتائب عزالدین قسام گفت: «بر عهدی که شهید قدس حاج قاسم سلیمانی با شما بسته وفاداریم و در شرایطی که فشارها بر شما افزایش یافته و محاصره شدید‌تر شده است، هرگز فلسطین را تنها نخواهیم گذاشت.»

در پایان این نامه آمده است که دشمن می‌داند که فلسطین تنها نیست، بلکه محور مقاومت در کنارش ایستاده و مدام دایره آن وسیع‌تر و قدرتش فزون‌تر می‌شود و قدس قطب‌نمای محور مقاومت و قبله جهاد است.

سردار قاآنی با این جمله نامه خود را به پایان رساند و نوشت: «تا نابودی رژیم غاصب و آزادی تمامی سرزمین، آسوده نخواهیم ماند و آرام و قرار نخواهیم داشت.»

 

این نامه در شرایطی نوشته می‌شود که یورش گسترده رژیم صهیونیستی به غزه امروز ده روزه شد و وزارت بهداشت نوار غزه شمار شهدای این منطقه از ابتدای آغاز حملات رژیم صهیونیستی تاکنون را ۲۲۷ نفر از جمله ۶۴ کودک و ۳۸ زن و شمار زخمی‌ها را ۱۶۳۰ نفر اعلام کرده است. منبع: فارس برچسب ها: سردارقاآنی ، ناکه ، فرمانده عزالدین قسام

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سردارقاآنی فرمانده عزالدین قسام عزالدین قسام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۱۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه، جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: جنگ امروز جنگ روایت‌ها است و آنقدر این جنگ خانمان سوز است که دشمن در تلاش است ذهن و فکر تمامی جوانان ما را از بین ببرد.

به گزارش ایسنا، حسین تاریخی در مراسم اختتامیه رویداد روایت دختران ایران گفت: رسانه‌های دشمن همواره به دنبال ایجاد یاس، ناامیدی و ترس در دل مردم ایران هستند؛  شاید برای برخی از افراد عجیب باشد اما در حوادث یک ماه اخیر و به دنبال شرارت‌های رژیم صهیونیستی در منطقه، برخی از دانش آموزان اعلام کردند که در مدرسه با فضای ترس مواجه بودیم؛ آنها به شدت ترسیده بودند که نکند اسرائیل حمله کند و جنگ بشود؛ حتی تعدادی از دانش‌آموزان هم به مدرسه نیامده بودند.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: جنگ امروز جنگ روایت‌ها است و آنقدر این جنگ خانمان سوز است که دشمن در تلاش است ذهن و فکر تمامی جوانان ما را از بین ببرد و هر کس که در ایران زندگی می کند را مایوس و ناامید کند. 

وی با اشاره به حوادث تلخ سال ۱۴۰۱ و تلاش‌های دشمن در تشویش و گمراهی اذهان عمومی گفت: آینده نوجوانان و جوانان ما به شدت مورد حمله ناجوانمردانه قرار گرفته است؛ اگر لطف الهی نبود؛ ممکن بود ما هم مورد حمله رسانه‌های دشمن قرار بگیریم؛ فکر ما آشفته شود؛ برای جلوگیری از این حوادث ما نیازمند تبیین اهداف و برنامه برای مردم هستیم؛  تبیین هم نیاز به کمک و روایت کردن دارد.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: ما باید در جایی که امکان رو در رو شدن با دانش‌آموزان را داشته باشیم روایتگری کنیم. جایی که می‌توانیم با او به تبادل نظر و گفتگو بپردازیم؛ حتما این کار را بکنیم  و این فرصت را غنیمت بشماریم. شاید نتوانیم در فضای مجازی به خوبی دشمن عمل کنیم اما مدرسه جایی است که در دست ماست. جایی که می‌توانیم به صورت هنرمندانه با مخاطبان نوجوان خود ارتباط برقرار کنیم. مدرسه یکی از جدی‌ترین فرصت‌های ماست که می‌تواند تعیین کننده باشد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، وی با اشاره به اینکه  گاهی خود ما هم باورمان نمی‌شود که به چه دستاوردهایی رسیدیم؛ افزود: اسرائیل از ابتدای طوفان الاقصی تاکید می کند همه کاره ایران است؛ آمریکا و اروپا دائما بر قدرت ایران تاکید کردند؛ اما باز هم کسانی هستند که قدرت دفاعی و نظامی ایران را دست کم می گیرند؛ این ندیدن قدرت داخلی آفتی بوده که صدها سال است در ایران وجود داشته است. دشمن هم بر این نقطه ضعف تمرکز دارد.

دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خاطر نشان کرد: دشمن دائماً به فکر این است که از تفرقه‌های بین ما استفاده کند و ما باید هشیار باشیم و بهانه‌های واهی برای تفرقه افکنی را به دشمن ندهیم. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • بیانیه جدید گردان‌های قسام درباره دلیل عدم آزادی اسیر آمریکایی
  • ببینید | گردان‌های قسام: فشار نظامی به کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست منجر شده است
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • مدرسه، جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • جنگ فرهنگی تنها عرصه‌ای که دشمن به آن امید بسته است
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله | مقاومت محیط‌ بانی در برابر اقدام غیر قانونی میراث فرهنگی | توضیحات فرمانده یگان محافت محیط زیست