Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_برخی از پروژه‌های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد در نبود اعتبارات کافی با احتساب رشد فیزیکی معطل اعتبارات لازم برای بهره برداری هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازیاسوج، در چند سال اخیر در راستای محرومیت زدایی از روستاها و برای جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها در بخش ورزش اقداماتی صورت گرفته است که از مهمترین آنها می‌توان به احداث سالن‌های ورزشی و زمین چمن‌های مصنوعی در روستاها و شهرهای کوچک اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با همت ورزش و جوانان در برخی از روستاها احداث سالن‌های ورزشی در دستور کار مسؤلان قرار گرفته است، اما برخی از این پروژه‌ها در نبود اعتبارات کافی با احتساب رشد فیزیکی معطل اعتبارات لازم برای بهره برداری هستند.

شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز از موضوع احداث سالن‌های ورزشی مستثنی نبوده و در برخی از روستاهای این شهرستان سالن‌های ورزشی به صورت کامل یا نیمه کاره احداث شده‌اند.

از جمله سالن‌های ورزشی در روستاهای شهرستان دنا که همچنان معطل تزریق اعتبار برای بهره‌برداری هستند می‌توان به سالن ورزشی روستای «دره بنیاب بهرام‌بیگی»، «باگ»، «بادنگان»، «بن‌زرد»، اشاره کرد.

اهالی روستای باگ از توابع بخش پاتاوه در شهرستان دنا این روزها نسبت به عدم بهره‌برداری از سالن ورزشی روستا بعد از سال‌ها گلایه‌مند هستند.

یکی از اهالی روستای باگ گفت: نبود فضای ورزشی در این روستا می‌تواند زمینه‌ساز ورود جوانان و نوجوانان به ناهنجاری‌ها اجتماعی شود.

وی افزود: سالن ورزشی روستای باگ چندین سال است که در انتظار کف‌پوش و برق و گاز است، و با مکاتبات بسیار متأسفانه هیچ نتیجه‌ای واصل نشده است.

چرا واحدهای صنعتی و تولیدی استان زنجان از تیم‌های ورزشی حمایت نمی‌کنند؟جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش برگزار شد/ بررسی راهکار از سرگیری فعالیت باشگاه‌های ورزشی

نظری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: دلیل عقب ماندگی پروژه‌های ورزشی در شهرستان دنا را نبود اعتبارات لازم دانست.

وی افزود: در سال 98 دو میلیارد و 400 میلیارد تومان به حوزه ورزش دنا اختصاص داده شد، که از کل این اعتبار قریب به 20 میلیون تومان وصول شد.

نظری بیان کرد: از پنج و نیم میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته در سال 99 به حوزه ورزش دنا تنها 200 میلیون تومان وصول شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا گفت: سالن‌های ورزشی روستای باگ، دره‌بنیاب و بن زرد در صورت تأمین اعتبارات لازم در اسرع وقت به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/541/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش ایران ورزش ایران کهگیلویه و بویراحمد سالن های ورزشی اعتبارات لازم نبود اعتبار بهره برداری شهرستان دنا روستای باگ پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۱۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد

حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از بهره‌برداری عملیات احداث پل روستای سوخته کلا پس از وقفه طولانی درآینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: با عزم راسخ راهداران بعد از حدود ۱۰ سال صبوری قائمشهری‌ها پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: با تلاش‌های شبانه روزی و مدیریت جهادی این مجموعه، عملیات احداث پل سوخته کلاسالیان سال راکد بود و حدود ۲ سال قبل پروژه نیمه کاره از مجموعه اداره کل راه و شهرسازی منفک وجهت اتمام نهایی به این اداره کل واگذار گردید در حال انجام و بزودی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

جهانیان با بیان اینکه اتمام این پروژه تاثیر خوبی در کاهش بار ترافیکی ۳۰ روستای همجواردهستان بالا تجن شهرستان قائمشهر و همچنین شریان سوادکوه شمالی خواهد داشت، گفت: با افتتاح این پروژه تردد بیش از ۴۰ هزار جمعیت ۳۰ روستای مذکور به آسانی فراهم خواهد آمد.

او با اشاره به اینکه توسعه و رفع محرومیت از چهره روستا‌ها از اولویت‌های دولت مردمی است، افزود: روستاییان بیش از دیگران به خدمت رسانی و دریافت امکانات و خدمات برای تأمین نیاز‌های اساسی خود و رهایی از محرومیت نیاز دارند، به همین دلیل محور برنامه‌های خدمت‌رسانی، توسعه و مقابله با محرومیت باید متوجه نواحی روستایی می‌باشد.

جهانیان گفت: طی یک سال گذشته ده‌ها پروژه نیمه تمام که سالیان سال راکد مانده بود ازجمله پل اروست شهرستان ساری، امیر ده وگردرودبار شهرستان بابل، بلیران و چنگ میان شهرستان آمل، کردخیل شهرستان جویبار و تیل پرده سر شهرستان تنکابن با همت راهداران به سرانجام رسید و عاقبت به خیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور