Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@16:21:02 GMT

هفت نفر به علت مرگ مارادونا متهم شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۲۲۸۲

هفت نفر به علت مرگ مارادونا متهم شدند

آفتاب‌‌نیوز :

چند ماه از درگذشت تلخ دیه‌گو آرماندو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین می‌گذرد اما هنوز شرایط پیرامون او و نحوه از دنیا رفتنش در حال تحلیل و بررسی است؛ مسئله ای حواشی و جنجال زیادی در این مدت به وجود آورده است.

حالا و بعد از انجام همه تحقیقات مورد نظر هفت نفر به دست داشتن در مرگ مارادونا متهم شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه این متهم ها متخصصین بهداشتی هستند که تا قبل از مرگ ماردونا در اثر حمله قلبی که در تاریخ 25 نوامبر رخ داد، از او مراقبت می کردند. همچنین آنها از تاریخ 31 می این فرصت را دارند که دفاعیات خود را ارائه دهند.

گفتنی است در آغاز ماه جاری میلادی گروهی از متخصصان پزشکی بعد از تحقیق و بررسی های انجام شده به این مهم دست یافتند که چند نفر از عوامل بهداشتی در زمینه مرگ مارادونا کوتاهی کرده اند و همین موضوع نیز تاثیر زیادی را در این اتفاق ناگوار ایفا کرده است.

از طرفی در صورتی که اتهام این هفت نفر به اثبات نهایی برسد بین 8 الی 25 سال زندان در انتظار آنها خواهد بود.

منبع: ورزش سه

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مارادونا فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۲۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده نگهداری انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شعبه اول بدوی قاچاق کالا و ارز رشت رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و نداشتن مدارک معتبر اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۵۳۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: بازرسان اداره صنعت معدن تجارت استان، این گزارش را تهیه و برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند.

کد خبر 6092036

دیگر خبرها

  • شناسه دار شدن محصولات آرایشی و بهداشتی
  • قاچاق چالش عمده در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است
  • بهسازی چاه‌ روستای کرخنگان مروست
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • بهترین زمان برای مسواک زدن چه وقتی است؟
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟
  • فامیل مارادونا رکورد باشگاه آمریکایی را شکست!‏