Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@22:51:55 GMT

فاضلی: تعطیلی لیگ به ما ضربه می‌زند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۳۲۶۰

فاضلی: تعطیلی لیگ به ما ضربه می‌زند

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید فاضلی مربی تیم فوتبال پدیده بعد از پیروزی تیمش مقابل گل گهر سیرجان در نشست خبری، اظهار داشت: در ابتدا به بازیکنان تیم خسته نباشید می‌گویم، چون واقعا رشادت کردند. گل گهر کادر فنی خوبی دارد و امیر قلعه نویی از بزرگان فوتبال ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم به طور محسوس از نظر تاکتیکی در ایران جزو ۲ تیم اولی است که مدرن بازی می‌کند.

او افزود: به این تیم تبریک می‌گویم و بازی می‌توانست مساوی شود. ما بعد از گل می‌توانستیم توسط صادق صادقی و دیگر بازیکنان به گل‌های بعدی برسیم.

فاضلی در خصوص ضد حملات پدیده، تصریح کرد: این یک نوع تاکتیک در فوتبال است که خیلی از تیم‌های بزرگ دنیا آن را انجام می‌دهند. تمام تیم‌های لالیگا در یک سوم میانی زمین پرس را انجام می‌دهند یعنی درست در جایی که ما این کار را انجام می‌دهیم. ما باید ابتدا ساختار دفاعی تیم را درست کنیم و سپس به فکر گل زدن باشیم. شاید در بازی امروز کمتر توپ را در اختیار داشتیم، اما آن را خوب در زمین چرخاندیم.

او درباره داوری، اعتقاد داشت: امروز ۷ دقیقه وقت اضافه گرفته شد که درست نبود. در بازی امروز یک اوت دستی به ضرر ما گرفته شد که کمک داور نتوانست به داور وسط این موضوع را منتقل کند. به خاطر یک اوت دستی نزدیک بود گل بخوریم. داوری در مجموع بد نبود البته داور می‌توانست برای ما یا حریف پنالتی بگیرد.

فاضلی در خصوص تعطیلی دوباره لیگ گفت: شک نکنید این موضوع به ما ضربه می‌زند. اگر لیگ تعطیل نمی‌شد به آلومینیوم اراک‌ نمی‌باختیم و روند نباختن ما قطع نمی‌شد. سال گذشته هم بعد از وقفه لیگ، ۲ بازیکن ما مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید

مصدومان گل گهر به بازی با پدیده می‌رسند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گل گهر سیرجان لیگ برتر فوتبال پدیده خراسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۳۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیادی فر داور فینال جام ملت های آسیا زیر ۲۳ سال شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مسابقه فینال جام ملت های زیر ۲۳ سال آسیا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۳۰ به وقت محلی در دوحه قطر در حالی برگزار می شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا موعود بنیادی فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک های وی قضاوت این بازی را برعهده دارند.

داور چهارم از کشور قطر و ناظر داوری از کشور عربستان برای این دیدار انتخاب شده است.

کد خبر 6094069

دیگر خبرها

  • قضاوت «کولینایی» داور بازی پرسپولیس و سپاهان | او مثل کولینا فریاد می‌زد و تذکر سفت و سخت می‌داد | اخراج عالیهشاه درست بود اما...
  • ۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم
  • اخراج عالیشاه درست بود/ بازیکنان قصد عصبی کردن داور را داشتند
  • بنیادی فر داور فینال جام ملت های آسیا زیر ۲۳ سال شد
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لجبازی درست نیست
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لحبازی درست نیست