Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – شاگردان فرهاد مجیدی بعد از دو شکست پی در پی در لیگ برتر نه تنها شانس قهرمانی را تا حدود زیادی از دست دادند، بلکه حالا حتی در کسب سهمیه آسیایی هم کار ساده‌ای در پیش ندارند و برای این منظور رقبایی جدی دارند.

اگر باور کنیم شانس قهرمانی را باید به دو تیم سپاهان و پرسپولیس داد، دو سهمیه آسیا برای فصل آینده در لیگ هم به این دو باشگاه تعلق می‌گیرد و در آن صورت رقابت برای کسب سهمیه سوم بین ۳ تیم استقلال، گل گهر و آلومینیوم داغ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که جواد نکونام و فولاد نتوانند از دیدارهای معوقه خود امتیاز کامل بگیرند چرا که در صورت پیروزی فولاد در دیدارهای معوقه، آنگاه این تیم هم یک مدعی جدی برای کسب سهمیه خواهد بود.

استقلالی‌ها برای به دست آوردن سهمیه سوم آسیا از لیگ برتر، دو تیمی را به عنوان رقیب کنار خود دارند که هدایت آنها بر عهده علیرضا منصوریان و امیر قلعه نویی است که خود از استقلالی‌های سابق هستند و سابقه سرمربیگری این تیم را هم دارند. شاید حتی به زودی جواد نکونام هم به این جمع اضافه شود.

باید تا انتهای فصل منتظر بود تا مشخص شود در رقابت فرهاد مجیدی با امیر قلعه نویی، علیرضا منصوریان و جواد نکونام کدام یک عملکرد بهتری داشته و موفق به کسب سهمیه آسیایی می شوند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرهاد مجیدی جواد نکونام علیرضا منصوریان استقلال امیر قلعه نویی جواد نکونام خبر ویژه علیرضا منصوریان فرهاد مجیدی فرهاد مجیدی کسب سهمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۳۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، تمرین امروز آبی پوشان یک میهمان ویژه داشت. رسول مولایی، هوادار اصفهانی استقلال که بعد از دیدار با شمس آذر تصویر او در ورزشگاه آزادی به شکلی گسترده پخش شد، امروز به دعوت جواد نکونام سرمربی تیم، همراه با دخترش در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد و علاوه بر تماشای تمرین استقلال، دقایقی با جواد نکونام و اعضای تیم صحبت کرد.

سرمربی استقلال به نشانه قدردانی و تشکر از این هوادار، پیراهنی را به یادگار به او هدیه داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • در روز جام حذفی، تمرین استقلال به دستور نکونام تعطیل شد!
  • نکونام استقلالی‌ها را تعطیل کرد
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • یک استقلالی میهمان افتخاری فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال