Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@09:37:28 GMT

انتخابات انجمن هنرهای نمایشی کردستان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۴۹۲۶

انتخابات انجمن هنرهای نمایشی کردستان برگزار شد

انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان با حضور نمایندگان ۲۶ گروه واجد شرایط در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، انتخابات انجمن هنرهای نمایشی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، وحید لک نماینده انجمن هنرهای نمایشی ایران و اداره‌کل هنرهای نمایشی کشور و ۲۶ گروه نمایشی استان که دارای پروانه فعالیت هستند، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در محل تالار فروردین مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در ابتدای این انتخابات اظهار کرد: براساس شیوه‌نامه برگزاری انتخابات انجمن هنرهای نمایشی، گروه‌های نمایشی به سه دسته شامل گروه(الف) با ۹ نفر هسته مرکزی، گروه (ب) با هفت نفر و گروه (ج) با پنج نفر هسته مرکزی تقسیم شدند. 

 

سامان احمدی با اشاره به اینکه هیات موسس مسولیت برگزاری انتخابات و  مجامع عمومی و فوق‌العاده را برعهده دارند، گفت: ۲۷ گروه نمایشی در استان دارای پروانه فعالیت هستند که یک گروه به دلیل عدم تمدید پروانه فعالیت از گردونه انتخابات و مجمع عمومی حذف شد. 

 

وی اضافه کرد: ۳۶ نفر از ۲۶ گروه واجد شرایط و صلاحیت می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند و در صورت حضور نصف بعلاوه یک این تعداد انتخابات رسمیت می‌یابد. 

 

کاندیداهای هیات رییسه این دوره از انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان متشکل از امید اکبر، امید بختیاری، محمد سلیمی، شعله عزیزی و هیوا منوچهری بودند که با رای اعضا هیوا منوچهری با کسب ۲۱ رای، امید اکبر با ۱۹ رای و شعله عزیزی با ۱۶ رای انتخاب شدند. 

 

کاندیداهای هیات رییسه انتخابات این انجمن هم حمیدرضا احمدی کردستانی، علیرضا اسماعیلی، فاتح بادپروا، فریدون حامدی، ادریس دلارامی، کژال راستبین، مازیار قبادی و شهرام میرزایی بودند که با رای اعضا فاتح بادپروا با کسب ۳۰ رای، حمیدرضا کردستانی با ۲۴ رای، مازیار قبادی با ۲۴ رای و علیرضا اسماعیلی با ۲۱ رای و کژال راست بین با ۱۸ رای انتخاب شدند. 

 

 مظاهرحسنی پور، یونس صحرارو و کمال نوجوان را هم کاندیداهای بازرس این انجمن بودند که مظاهر حسنی پور در آخرین لحظه کناره گیری کرد و در پایان  یونس صحرارو  با ۲۴ رای برای ۲ سال انتخاب شد.

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: انجمن هنرهای نمایشی کردستان انتخابات انتخابات انجمن هنرهای نمایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۴۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین، فرماندار شهر تهران گفت: در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران شامل تهران، ری، شمیران، اسلامشهر و پردیس، ۳۲ نامزد رقابت می‌کنند و ۱۶ نماینده انتخاب خواهند شد.

احمد قیومی افزود:از ۱۳ اردیبهشت فرایند رسمی تبلیغات انتخابات آغاز شد که تا ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت تبلیغات ادامه دارد و روز ۲۱ اردیبهشت؛ آغاز رای گیری خواهد بود.

آقای قیومی با اشاره به اینکه این انتخابات تمام الکترونیک برگزار می‌شود، افزود: برای برگزاری الکترونیک انتخابات ۶۰ هزار نفر آمادگی لازم را کسب کردند و آموزش شهروندان نیز آغاز شده است.

وی در باره چگونگی برگزاری الکترونیک انتخابات گفت: پس از اخذ کارت ملی از شهروندان و ثبت در دستگاه احراز هویت برای بررسی شرایط رای دادن، کارتی تحویل شهروندان می‌شود که روی صندوق گذاشته و کد‌های نامزد‌ها را وارد می‌کنند و پس از انتخاب و تایید نامزد‌های منتخب دکمه اتمام رای را زده و برگه نهایی داخل صندوق اخذ رای می‌افتد.

دیگر خبرها

  • نماد‌های عجیب در انتخابات هند
  • ببینید | اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • از افتتاح هفته گرافیک و بینال ونیز تا روز ملی خلیج فارس پای آزادی
  • جشنواره‌ هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • ۱۰ هنرمند فعال نمایش عروسکی تقدیر می‌شوند
  • مسابقه عکاسی با موضوع آب در ایران برگزار می‌شود
  • همکاری هنرمندان ایران و فرانسه برای مسابقه عکاسی درباره آب