Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سپاه با تکذیب اخبار منتشره پیرامون مراجعه نماینده ولی فقیه در سپاه به شورای نگهبان در خصوص یکی از نامزد‌های ریاست جمهوری گفت: اینگونه اخبار صرف نظر از کذب و بی‌اساس بودن، پیگرد قانونی و قضایی را در پی خواهد داشت. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام سپاه نیوز، در پی انتشار اخباری در برخی کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر حضور حجت الاسلام و المسلمین «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه در محل شورای نگهبان برای اطمینان از عدم صلاحیت یکی از کاندیدا‌های ریاست جمهوری، سردار سرتیپ دوم پاسدار «رمضان شریف» گفت: مدتی پیش یکی از کانال‌ها در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی خبری مبنی بر نامه نماینده، ولی فقیه در سپاه به شورای نگهبان پیرامون یکی از نامزد‌ها منتشر گردید که خبرسازان را در دستیابی به هدف خود ناکام گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه تصریح کرد: اخیراً نیز همان کانال مبادرت به انتشار خبری کذب و موهوم مبنی بر حضور حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر حاجی صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه در محل شورای نگهبان برای اطمینان از عدم صلاحیت تایید صلاحیت همان کاندید مشخص منتشر کرده است! که با قاطعیت آن را تکذیب می‌کنیم.

سردار شریف با توصیه رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به رعایت اخلاق حرفه‌ای و بی‌توجهی به تلاش برخی برای دروغ پردازی و انتشار اخبار کذب و بی‌اساس برای تشویش اذهان عمومی و پیگیری اهداف و اغراض سیاسی خاص بیان داشت: اخبار و گزارش‌های مربوط به مواضع، اظهارات و اقدامات نماینده ولی فقیه در سپاه و سایر مسئولین و و فرماندهان این نهاد در موضوعات مختلف صرفاً از کانال روابط عمومی سپاه و سایت سپاه نیوز به عنوان مرجع رسمی خبری سپاه منتشر و منعکس می‌شود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه سپاه پیگیری خبرسازی‌هایی کذب و بی‌پایه از جمله دروغ پردازی‌های اخیر را برای خود محفوظ می‌داند، تصریح کرد: نماینده ولی فقیه در سپاه در خصوص هیچ یک از کاندیدا‌های ریاست جمهوری به ویژه نامزد خاص مورد نظر؛ نه نامه‌ای به شورای محترم نگهبان نوشته است و نه مراجعه حضوری به محل آن شورا داشته است.   بیشتر بخوانید: انتخابات ۱۴۰۰ از نمای نزدیک/ آمار‌هایی که حرف می‌زنند   انتهای پیام/ برچسب ها: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اخبار انتخابات

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اخبار انتخابات نماینده ولی فقیه در سپاه شورای نگهبان کذب و بی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۵۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است

عضو شورای شهر تهران در واکنش به اظهارات برخی از اعضای شورای شهر درباره ابهامات قرارداد‌های حمل و نقلی چین شهرداری تهران گفت: این تفاهم‌نامه پیش از اینکه مصوب شود در دو کمیسیون تخصصی شورای شهر بررسی و بعد اعضای شورا در صحن به آن رای داده‌اند! - اخبار اجتماعی -

احمد علوی؛ عضو شورای شهر تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی  خبرگزاری تسنیم در واکنش به اظهارات برخی از اعضای شورای شهر درباره ابهامات قرارداد‌های حمل و نقلی چین شهرداری تهران گفت: این تفاهم‌نامه پیش از اینکه مصوب شود در دو کمیسیون تخصصی شورای شهر تهران بررسی و بعد به صحن آمده بود.

وی با اشاره به اینکه بندها و متن این تفاهم‌نامه در مواردی در جریان این بررسی‌ها دچار  تغییر و تحول شد و مدیران شهرداری هم  تاکید کردند که متنی که به شورا ارائه شده با متنی که به صحن آمده متفاوت است، افزود: قطعا اگر قرار بود چنین نکاتی (ایراداتی که امروز به تفاهمنامه از سوی برخی از اعضا گرفته شد) مطرح باشد، باید در همان زمان که به‌صورت تخصصی در کمیسیون‌ها بررسی شد، اشاره می‌کردند.

قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: اینکه برخی از اعضای شورای شهر در صحن علنی و پس از چند ماه اعلام کنند که در قرارداد شهرداری  تخلف بوده، قابل پذیرش نیست.

علوی گفت: اعضای شورا بعد از تایید این دو کمیسیون در صحن به آن رای داده‌اند و امروز اگر در نحوه اجرا موضوعی بود، باید مطرح می‌کردند.

وی تاکید کرد:  درباره تخلفات اجرای تفاهم‌نامه نیز اگر مسئله‌ای وجود دارد، باید این مسئله به سازمان نظارتی ارائه شود و این سازمان‌ها درباره تخلف نظر بدهند؛ اگر اعضای شورای شهر معتقدند تخلفی شده باید به جای اینکه به صورت عام در صحن شورا، مطرح کنند به دستگاه‌های نظارتی اعلام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس
  • پیگیری مسائل اساسی لرستان با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر است
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟