Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@16:37:06 GMT

گوترش: اگر جهنمی روی زمین باشد زندگی کودکان غزه است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۶۲۵۷

گوترش: اگر جهنمی روی زمین باشد زندگی کودکان غزه است

دبیرکل سازمان ملل در نشست مجمع عمومی این سازمان درباره فلسطین اعلام کرد که از ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه شوکه است.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت روزنامه عربی۲۱، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد که از ادامه حملات توپخانه‌ای و هوایی اسرائیل به غزه شوکه است.

وی گفت: اگر جهنمی روی زمین باشد آن زندگی کودکان در غزه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی جنگ‌ها هم قواعدی دارند باید از غیرنظامیان در برابر حملات حمایت شود. حملات علیه غیرنظامیان و املاک غیرنظامی نقض قوانین جنگی است. هیچ گونه توجیهی از جمله مبارزه با تروریسم یا دفاع از خود برای زیرپا گذاشتن قوانین انسانی بین المللی وجود ندارد.

وی بر لزوم پایبندی مقامات اسرائیلی به قوانین از جمله استفاده متناسب از زور و قدرت تأکید کرد.

گوترش خواهان توقف عملیات انهدام و تخلیه اراضی به ویژه در قدس شرقی شد و گفت: اسرائیل باید اجازه تسهیل رسیدن کمک‌های بشردوستانه به غزه را بدهد. همچنین از حماس و گروه‌های مسلح دیگر می‌خواهیم حملات موشکی به محله‌های مسکونی را متوقف کنند.

وی گفت: روند صلح تنها راه برای حل عادلانه و دائمی است. تمام فعالیت‌های شهرک‌سازی از جمله انهدام و تخلیه به موجب قوانین بین المللی غیرقانونی است. ما خواهان ازسرگیری مذاکرات برای تحقق راهکار تشکیل دو کشور هستیم.

رژیم صهیونیستی و گروه‌های فلسطینی بعد از ۱۱ روز جنگ با میانجیگری مصر و سازمان ملل به توافق آتش بس رسیدند که از صبح امروز(جمعه) اجرایی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آنتونیو گوترش آتش بس غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۶۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر با احداث مسیرها و خیابان‌های پیرامون پروژه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر در محدوده منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه از بیست‌وپنجم فروردین سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث باغ مشاهیر با اعتباری بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال درحال انجام است و ماموریت سازمان اجرای پیاده‌روسازی، فضای سبز و مسیر عبوری رینگ پیرامونی باغ مشاهیر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این پروژه بیش از ۱۹۰۰۰ مترمربع زیرسازی می‌شود و پس از آن حدود ۴۷۰۰ تن آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 749255

دیگر خبرها

  • این کشور رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان شد
  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • درخواست وکلای دولت بایدن برای متوقف کردن عرضه تسلیحات آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • داستان جذاب زندگی یک نوجوان در «جرئت و حقیقت»
  • آخرین قوانین کشورها برای مقابله با خطرات هوش مصنوعی
  • کمک ۱۵ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان