Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، هفته چهارم دور نهایی فوتسال بانوان امروز با برگزاری دو دیدار پیگیری شد که در مهم‌ترین بازی تیم‌ سایپا میزبان هیأت فوتبال خراسان رضوی بود.

سایپا در نیمه نخست با نتیجه ۲ بر صفر مقابل هیات خراسان پیروز شد. شاگردان یاری در نیمه دوم هم یک گل زدند تا بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود سایپا به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک گل خراسان را نسیمه غلامی به ثمر رساند.

با این شکست شاگردان شریف شانس قهرمانی و نایب قهرمانی را از دست دادند تا بازهم رؤیای قهرمانی برای مشهدی ها دست نیافتنی باقی بماند.

سرمربی تیم هیأت فوتبال خراسان رضوی درخصوص این بازی اظهار کرد: با سه امتیازی که امروز از دست دادیم، قهرمانی برای تیم ما در این تورنمنت غیرممکن شد.

فاطمه شریف عدم گلزنی در بازی‌ها را مشکل اصلی تیمش دانست و عنوان کرد: در هر بازی مالک توپ و میدان بودیم و تا رسیدن به دروازه عملکرد خوبی داشتیم اما در زدن ضربات پایانی ضعیف عمل کردیم.

وی با بیان اینکه تمرینات ویژه‌ای با بازیکنان داشته، گفت: متأسفانه روز خوب دروازه‌بان ما نبود و تیم سایپا از اندک موقعیت‌های خود نهایت بهره را برد.

سرمربی تیم هیأت فوتبال خراسان رضوی در خصوص وضعیت ساراشیربیگی تصریح کرد: سارا زانوی خود را جراحی کرده و طول می‌کشد تا به شرایط آرمانی خود بازگردد البته در این فصل بسیار برای تیم ما مثمرثمر و مفید بود.

شریف با تأکید این موضوع که شیربیگی خانم‌گل آسیا و ۵دوره لیگ‌برتر ایران است، متذکرشد: بار گلزنی تیم روی دوش شیربیگی است و با وجود مصدومیت هم روند خوبی را پشت سر گذاشته است.

او در پاسخ به این سوال که آیا سال بعد هم به‌عنوان سرمربی در تیم مشهد باقی خواهدماند، بیان کرد: هیچ‌چیز مشخص نیست و پس از پایان فصل جاری در این بابت تصمیم خواهیم‌گرفت.

انتهای پیام/۷۰۰۶۶

منبع: فارس

کلیدواژه: فاطمه شریف لیگ برتر فوتسال بانوان سرمربی تیم هیات فوتبال خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۶۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرش هاشمی، مهاجم جوان تیم فوتبال پیکان، در بازی با شمس‌آذر قزوین در دقیقه 69 مسابقه به جای محمدجواد آزاده به میدان آمد و فرصت حضور در میدان را پیدا کرد و در آستانه گلزنی هم قرار گرفت، اما ضربه او دقت کافی را نداشت و از کناره دروازه جعفرپور به بیرون رفت.

هاشمی در سه بازی اخیر پیکان به عنوان جانشین به میدان آمده بود و در بازی با شمس‌آذر فرصت بیشتری برای حضور در زمین به او داده شد، او در بازی مقابل مس رفسنجان و هوادار در دقایق پایانی وارد زمین شد و در این مسابقه از دقیقه 69 به زمین آمد.

رضا عنایتی که علاقه خاصی به استفاده از بازیکنان جوان دارد، این بازیکن را در بازی‌های اخیر پیکان مورد استفاده قرار داده و با بیشتر کردن دقایق حضور او را به عنوان یکی از بازیکنانی که برای تغییر روند مسابقه استفاده خواهد کرد آماده حضور در زمین می‌کند.

مهاجم تیم پیکان در بازی شمس‌آذر نفوذ فوق‌العاده‌ای به داخل محوطه جریمه شمس‌آذر داشت و با سرعت بالایی که داشت مدافعان این تیم را سورپرایز کرد، اما ضربه محکم او دقت کافی را نداشت و با فاصله اندک از کنار دروازه جعفرپور به بیرون رفت.

آرش هاشمی اگر در این مسابقه موفق به گلزنی می‌شد، جایگاه خوبی در ترکیب پیکان پیدا می‌کرد و در سومین حضور لیگ برتری خود می‌توانست اولین گل خود را هم به ثمر برساند.

دیگر خبرها

  • لیورپول ۴ - ۲ تاتنهام/ شاگردان کلوپ، سهمیه لیگ قهرمانان را از زنبق‌ها گرفتند+ فیلم
  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • طرح خاص شالیکار مازنی برای بازی پرسپولیس
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست ۲۰ سال گذشته امارات
  • جان باختن پاکبان مشهدی بر اثر لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست 20 سال گذشته امارات
  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)
  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)