Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سازماندهی و شبکه سازی اجتماعی شورای مرکزی نیروهای انقلاب از آغاز انتخابات مجازی شورای ائتلاف از فردا خبر داد و گفت: از ساعت هشت صبح روز شنبه اول خرداد تا ساعت ۲۴ سه شنبه چهارم خرداد برگزار خواهد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروها اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ احمد صادقی معاون سازماندهی و شبکه سازی اجتماعی شورای مرکزی نیروهای انقلاب اسلامی  از ارسال پیامک به اعضای مجمع عمومی تهران به منظور شرکت در انتخابات مجازی این مجمع خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: انتخابات مجازی مجمع عمومی تهران به منظور انتخاب اعضای لیست شورای اسلامی شهر تهران از ساعت هشت صبح روز شنبه اول خردادماه تا ساعت بیست و چهار سه شنبه چهارم خردادماه برگزار خواهد شد.

صادقی ادامه داد: در این انتخابات مجازی اسامی  270 نفر از کاندیداهای جبهه انقلاب که برای حضور در شورای شهر تهران ثبت نام کرده‌اند در معرض انتخاب اعضای مجمع عمومی قرار گرفته  که پس از این انتخابات مجازی، 63 نفر به عنوان منتخبین مجمع به هیئت انتخاب معرفی خواهند شد.

معاون سازماندهی و شبکه سازی اجتماعی شورای مرکزی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: تا کنون بیش از 78 هزار نفر در مجمع عمومی مجازی تهران ثبت‌نام کرده‌اند که پیش بینی می‌شود تا زمان برگزاری این انتخابات مجازی این رقم به 80 هزار نفر برسد.

صادقی در پایان خاطرنشان کرد: اعضای مجمع عمومی تهران از طریق سایت شورای ائتلاف (shorayeetelaf.com) می‌توانند در این انتخابات مجازی شرکت کنند.

آخرین وضعیت لیست واحد شورای ائتلاف و وحدت در انتخابات شورای شهر تهرانچمران: هنوز به هیچ لیستی برای شورای شهر تهران نرسیده‌ایمواکنش شورای شهر تهران به ضرب‌و‌شتم یک "دستفروش" توسط عوامل شهرداری

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهر تهران شورای شهر تهران انتخابات مجازی شورای شهر تهران شورای ائتلاف مجمع عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۷۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند

عصر ایران - در مجمع عمومی‌انجمن که روز سه شنبه گذشته با حضور اعضای انجمن صنفی و نماینده وزارت کار برگزار شد، هیات مدیره انجمن ضمن ارائه گزارشی از فعالیت انجمن، انتخابات اعضای جدید هیات مدیره را برگزار کردند.

در انتخابات برگزار شده، از میان کاندیداهای هیات مدیره، آقایان شاملو(ورزش۳)با ۱۲ رأی، فاتح(سیتنا)با ۱۱ رأی، امیری(تابناک)با ۱۰ رأی، نادعلی(جماران)با ۹ رأی و بربریان(اعتدال)با ۸ رأی بعنوان اعضای اصلی و خانم اسکندری(پارسینه)با ۷ رأی و آقای مقدم(الف)با ۵ رأی بعنوان اعضای علی البدل هیات مدیره این انجمن صنفی انتخاب شدند.

گفتنی است آقایان عباسی و جعفری نیز بعنوان بازرس اصلی با رأی مجمع انتخاب شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • «نادری» سرلیست «جام» برای مرحله دوم انتخابات شد
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • ببینید | اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • دعوا شانا و امنا بر سر یک کاندیدا /کاندیدای انتخابات تهران در نهایت وارد کدام لیست شد؟