Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@23:47:56 GMT

جریمه عجیب تیم اینزاگی به دلیل سقوط به سری B

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۸۰۵۹

جریمه عجیب تیم اینزاگی به دلیل سقوط به سری B

رئیس باشگاه بنتونتو اعلام کرد به خاطر سقوط این تیم به دسته پایین تر در بازی بعدی بازیکنان باید به جای هواپیما سفر 12 ساعته با اتوبوس را تجربه کنند.

به گزارش "ورزش سه"، بنتونتو از فصل بعد در رقابت های سری B خواهد بود و دیدار هفته آخر این تیم برابر تورینو تشریفاتی است. به همین خاطر مدیران این باشگاه ایتالیایی جریمه ای عجیب برای تیم خود تصویب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس اعضای تیم بنونتو تحت هدایت فیلیپو اینزاگی برای برگزاری دیدار هفته پایانی برابر تورینو در سری A باید با اتوبوس به این شهر سفر کنند. زمان سفر 12 ساعت خواهد بود.

 

 

 

 

طبق ادعای کالچومرکاتو، اورسته ویگوریتو رئیس باشگاه بنونتو برای مجازات بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم از جمله سرمربی تیم فیلیپو اینزاگی بابت سقوط‌شان تصمیم گرفته است که آنها را به جای هواپیما با اتوبوس و به صورت زمینی عازم تورین کند و این به آن معناست که آنها باید حداقل 12 ساعت از وقت خود را در اتوبوس سپری کنند. مسافتی که اینزاگی و شاگردانش باید برای رسیدن به خانه آخرین حریف‌شان در فصل جاری سری A طی کنند، تقریباً تمام طول شبه جزیره ایتالیا از شمال تا جنوب آن است.

مجازات در نظر گرفته شده برای بازیکنان و مربیان بنونتو از سوی یکی از گروه اولتراهای این تیم (هواداران متعصب) به باشگاه توصیه شده است. گویا پس از آنکه اعلام شد ممکن است بنونتو تیم زیر 23 سال خودش را به مصاف تورینو بفرستد، این گروه از هواداران با ابراز خشم و مخالفت خود، به مدیران توصیه کردند که برای مجازات بازیکنان و مربیان تیم آنها را با یک اتوبوس معمولی به تورین بفرستند.

 

 

 

 

بنونتو تابستان گذشته به سری A صعود کرد و نیم فصل اول بسیار خوبی را سپری کرد و در رده دهم قرار گرفت. با این حال، در نیم فصل دوم این تیم تنها یک پیروزی به دست بیاورد و با 7 تساوی و 10 شکست  عملکرد کابوس واری داشت و به دسته پایین تر سقوط کرد.

بازی دو تیم تورینو و بنونتو روز یکشنبه در تورین برگزار می‌شود تا پرونده این فصل از رقابتها در ایتالیا با قهرمانی اینتر بسته شود.

پیپو اینزاگی (سرمربی) بنونتو آث میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیپو اینزاگی سرمربی بنونتو آث میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۸۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج اتوبوس‌های با عمر بالا از ناوگان شهری یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مهدی فعالی گفت: از سال ۱۴۰۰ اقداماتی برای آسیب شناسی پایین بودن استفاده شهروندان از حمل ونقل همگانی انجام و دلایل عدم استفاده مردم از اتوبوس مشخص شد.

وی افزود: برنامه‌هایی در رابطه با سخت افزاری مثل تاکسی، اتوبوس و امور پایانه‌ها باید مورد رسیدگی قرار می‌گرفت تا مردم استقبال بیشتری داشته باشند و در کنار آن امور نرم افزاری مختلفی انجام شد که از جمله آن می‌توان به هوشمندسازی ناوگان حمل و نقل همگانی اشاره کرد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد اظهار کرد: در دو سال گذشته اتوبوس‌های جدیدی به ناوگان اضافه شد و اتوبوس‌ها با عمر بالا از ناوگان خارج شدند.

فعالی ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ میانگین عمر اتوبوس‌ها ۱۳/۵ بود که تا سال ۱۴۰۲ باید به ۱۵/۵ افزایش پیدا می‌کرد، اما نه تنها افزایش نیافت بلکه توانستیم عمر متوسط اتوبوس‌ها را با توجه به نوسازی و بازسازی به ۱۲ سال کاهش دهیم.

دیگر خبرها

  • تمدید ۵ ساله، پاداش قهرمانی افعی‌ها
  • اینتر قرارداد اینزاگی را 5 دقیقه‌ای تمدید می‌کند!
  • نصب ایستگاه‌های ‌خط‌ اول BRT اهواز تا خردادماه
  • بهسازی ۱۵۰ ایستگاه اتوبوس قم در نیمه نخست سال جاری
  • تغییر و تحول در ناوگان حمل و نقل شهری یزد
  • ترجیح اتوبوس‌های برقی برای چیست؟
  • خروج اتوبوس‌های با عمر بالا از ناوگان شهری یزد
  • سقوط هولناک مرد میانسال خرم‌آبادی به عمق چاه ۲۵ متری (فیلم)
  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد
  • مورد عجیب عبدالله