Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-01@07:31:13 GMT

دوران بزن و دررو و آوارگی فلسطینی‎ها سپری شده است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۸۴۶۴

سپاه پاسداران در بیانیه‌ای با تبریک پیروزی بزرگ مقاومت اسلامی فلسطین برابر جنایات و جنگ افروزی های اخیر رژیم صهیونیستی، عملیات شمشیر قدس را نشانه دست برتر انتفاضه در «میدان» و برهم خوردن معادلات به نفع گروههای فلسطینی در مصاف با اشغالگران دانست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  به نقل از روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخشی از این بیانیه آمده است: خدای بزرگ را شاکریم که در مقطعی حساس و تعیین کننده آتشفشان خشم و اراده مقدس مقاومت فلسطین در جای‌جای سرزمین‌های اشغالی به ویژه در قدس، غزه و کرانه باختری را عامل خاکستر شدن آمال و آرزو‌های رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی و حاکمان بی غیرت و خود فروخته برخی کشور‌های اسلامی که تن به عادی سازی روابط با اشغالگران قدس شریف داده‌اند، قرار داد و زوال قطعی این رژیم سفاک و کودکش را بیش از هر زمان دیگر در چشم جهانیان نزدیک‌تر ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این بیانیه می‌افزاید: نبرد ۱۱ روزه رزمندگان شجاع و غیرتمند فلسطین که به التماس و تمنای آتش‌بس یکجانبه از سوی صهیونیست‌ها منتهی شد بیش از هر واقعیتی نشان داد که "دوران بزن درو" و تخریب خانه‌ها و آوارگی مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین سپری شده است و این اراده پولادین صاحبان اصلی ارض مقدس از قدس تا غزه و از کرانه باختری تا سواحل مدیترانه و شمالی‌ترین مناطق در سرزمین‌های اشغالی است که یکپارچه، مصمم، مقتدر و با صلابت در پی بازپس گیری سرزمین‌های آبا و اجدادی خود و اخراج اشغالگران غاصبان و تشکیل فلسطین از بحر تا نهر است.

این بیانیه با تاکید بر اینکه " عملیات شمشیر قدس نشان داد دست برتر انتفاضه فلسطین امروز از سامانه گنبد آهنین به راحتی عبور کرده است و این صهیونیست‌ها هستند که از این پس باید زندگی در هراس و وحشت و سایه فرار به پناهگاه را تحمل کنند" تصریح کرده است: انتفاضه فلسطین به پشتوانه حمایت و همراهی جبهه مقاومت و درسی که از مکتب شهید قدس حاج قاسم سلیمانی آموخته است، با ایمان، ایستادگی، پایداری و شجاعت مضاعف هم اینک ظرفیت بازدارندگی و شرایط مورد نیاز برای تحمیل "مهاجرت معکوس" صهیونیست‌های اشغالگر را فراهم‌تر و روز به روز به اجتناب ناپذیری آن می‌افزاید.

این بیانیه با تاکید بر لزوم گام‌های عملی صهیونیست‌ها برای پایان بخشیدن به تعرض‌ها در قدس و مسجد الاقصی و پرهیز از هرگونه خطای محاسباتی و خیال بافی برای ارتکاب جنایات و جنگ افروزی‌های جدید تصریح کرده است: غده سرطانی اسرائیل در مسیر میرایی و نابودی است و اشغالگران به خوبی دریافته اند که قادر به تداوم زورگویی، خشونت و کشتار زنان، مردان و کودکان بی دفاع فلسطینی و تکرار ماجراجویی‌های وحشیانه و قرون وسطایی نخواهند بود و از این پس بایستی با احتیاط و وحشت به سناریو‌های جنایتکارانه خود در فلسطین بیاندیشند، زیرا گروه‌های فلسطینی دیگر اعتنایی به تهدیدات پوشالی آن‌ها نخواهند کرد.

این بیانیه در پایان با تبریک پیروزی خجسته و دستاورد راهبردی و تاریخی انتفاضه قدس و تعظیم به مقام شامخ شهیدان مقاومت فلسطین در نبرد ۱۱ روزه و تاکید بر تداوم درخشش رزمندگان و مجاهدان فلسطینی در مصاف با اشغالگران قدس تصریح کرده است: سپر دفاعی گنبد آهنین و پشتیبانی‌های همه جانبه رژیم تروریستی آمریکا و دیگر متحدان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در برخورد با انتفاضه‌ای که از سنگ به موشک‌های نقطه زن و قدرتمند رسیده است از این پس فاقد خاصیت و تأثیر خیالی بوده و این اراده مردم مظلوم فلسطین است که در حوادث بزرگ آینده تعیین کننده است، آینده‌ای که صهیونیست‌ها هر لحظه آن را باید در انتظار تحمل ضربات مهلک و مرگبار از اقتدار و مقاومت رشید و نهفته در سرزمین‌های اشغالی و سناریو‌های رزمندگان شجاع و غیرتمند فلسطینی باشند. برچسب ها: سپاه ، فلسطین ، غزه ، کرانه باختری ، صهیونیست ، هنیه ، حماس

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سپاه فلسطین غزه کرانه باختری صهیونیست هنیه حماس صهیونیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۸۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، شهرک‌نشینان صهیونیست امشب نیز به تظاهرات اعتراضی خود علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی ادامه دادند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که صدها شهرک‌نشین صهیونیست در برابر ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در «تل‌آویو» دست به تظاهرات زده و خواهان امضای توافق مبادله اسیران میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در نوار غزه شده‌اند.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که شهرک‌نشینان معترض خیابان «بیگن» تل‌آویو را برای فشار جهت اقدام برای خارج‌کردن اسیران صهیونیست از نوار غزه مسدود کرده‌اند.

علاوه بر این خبرنگار الجزیره گزارش داد که ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست در اعتراض به اظهارات نتانیاهو در خصوص حمله به رفح دست به تظاهرات زده‌اند.

همچنین خانواده‌های اسیران صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در نوار غزه خواهان نشست فوری با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای اطلاع از رویکرد جدید توافق مبادله اسیران میان این رژیم و مقاومت فلسطین در نوار غزه شدند.

گفتنی است با تداوم جنگ علیه نوار غزه و عدم کسب هرگونه دستاورد نظامی از سوی رژیم صهیونیستی انتقادها در سرزمین‌های اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم و کابینه وی شدت گرفته است. مخالفان نتانیاهو وی را به خریدن وقت برای باقی‌ماندن در قدرت جهت فرار از محاکمه در پرونده‌های قضایی اقامه‌شده علیه او متهم می‌کنند. علاوه بر این خانواده‌های اسیران صهیونیست خواهان آن هستند که رژیم صهیونیستی بدون اتلاف وقت و به هر قیمتی اسیران صهیونیست نزد مقاومت را در جریان توافق با مقاومت فلسطین آزاد کند و از ادامه حمله‌های بی فایده به نوار غزه که علاوه بر کشتار فلسطینیان کشتار این اسیران را نیز در پی دارد دست بردارد.

کد خبر 6093617

دیگر خبرها

  • عکس/ دختر بچه فلسطینی قبل و بعد حمله اشغالگران به غزه
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه نتانیاهو و ادامه جنگ غزه
  • تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان همچنان ادامه دارد
  • خرمشاد: مقاومت مردم غزه نخبگان آمریکا و غرب را بیدار کرد
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • شهادت ۳۴ فلسطینی در حملات امروز اشغالگران به نوار غزه
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری+فیلم
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست