Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@07:23:05 GMT

اولین جلسه مشترک هیأت‌های ورزشی هرمزگان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۸۵۶۸

اولین جلسه مشترک هیأت‌های ورزشی هرمزگان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اولین جلسه مشترک هیئت های ورزشی استان درسالجاری به ریاست امیاری مدیر کل ورزش وجوانان استان و باحضور شورای معاونین و جمعی از روسای هیئت های ورزشی استان ( کشتی، تکواندو، دو ومیدانی،قایقرانی،دوچرخه سواری،تنیس روی میز، جودو، ژیمناستیک، بوکس،کوهنوردی) با محوریت آمادگی رشته های ورزشی جهت شرکت در المپیاد استعدادهای برتر کشور، درسالن جلسات اداره کل برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودرضاامیاری در این جلسه ضمن قدردانی از روسای هیات‌های ورزشی و تلاش و زحمات هییت های ورزشی   در شرایط کرونایی اظهار داشت:  اداره کل ورزش و جوانان دراجرای برنامه‌های آموزشی، همگانی، قهرمانی و همه فعالیت‌های ورزشی با همکاری و مشارکت هیات‌های استان و شهرستان ها و ادارات ورزش وجوانان شهرستان های استان انجام  داده است که نقطه عطفی در رشد و پیشرفت جایگاه ورزش استان در کشوراست.

وی افزود: در شرایط کنونی که جامعه با ویروس کویید19 درگیر است و از طرفی  با محدودیت هایی که برای انجام فعالیت های ورزشی مواجه هستیم ولی باز هم شاهد موفقیت های ورزشکاران استان هرمزگان  در سطح کشور و جهانی هستیم.

امیاری با اشاره به کسب سهمیه پارالمپیک توسط اسلام جاهدی قایقران هرمزگانی در مسابقات پاراکونو مجارستان برای المپیک ۲۰۲۱ ژاپن بیان داشت: ورزشکاران ما توانایی و استعدادهای خوبی برای کسب موفقیت ها و مدال‌های رنگارنگ در سطح بین المللی نیز دارند.

وی با اشاره به در پیش بودن  المپیاد ورزشی در بهمن ماه سالجاری از روسای هیئت‌ها درخواست کرد فعالیت‌ها و برنامه ریزی‌ها و استعدادیابی های خود را در جهت حضور چشمگیر در المپیاد انجام دهند تا شاهد موفقیت‌های بیش از پیش ورزشکاران در این عرصه باشیم و اداره کل نیز در حد توان از هیئت ها حمایت خواهد نمود.

متولی ورزش وجوانان با تاکید به توسعه زیرساخت های ورزشی تصریح نمود: هدف اداره کل توسعه زیر ساخت های ورزشی و تجهیز اماکن ورزشی در سراسر استان می باشد که  در این مسیر می توان از  دکتر همتی استاندار هرمزگان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی  و وزارت ورزش وجوانان تقدیر و تشکرنمود.

امیاری با اشاره به انعقاد تفاهم نامه اداره کل ورزش وجوانان با اداره کل آموزش وپرورش بیان داشت: جهت استعدادیابی رشته های هدف در المپیاد ورزشی این تفاهم نامه امضا شده تا بتوانیم بحث استعدادیابی را به راحتی انجام دهیم. 

همچنین، در ادامه این جلسه، روسای هیئت های ورزشی گزارشی از عملکرد سال99 و برنامه های سالجاری پیرامون استعدادیابی، توسعه ورزش شهرستانهای استان، همگانی کردن ورزش در رشته‌های مختلف، میزبانی مسابقات ورزشی ارائه کردند و اظهار داشتند: کلاس‌های مختلف آموزشی و دوره‌ها و مسابقات ورزشی را در فضای مجازی برگزار کردند.                      

انتهای پیام / 88071

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش هرمزگان روسای هیات های ورزشی المپیاد استعدادهای برتر ورزش وجوانان اداره کل هیئت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۸۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان، حکم‌ صادره از سوی کیومرث هاشمی به شرح زیر است:

جناب آقای علیرضا پسندیده

نظر به تعهد و تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش وجوانان» منصوب می‌شوید تا ضمن تشکیل جلسات لازم با حضور اعضاء، نسبت به تدوین آیین‌نامه مربوطه وعملیاتی شدن برنامه‌های کمیته مستندسازی اقدام لازم را به عمل آورید.

امید است با اتکال به خداوند منان و بهره‌گیری از ظرفیت های موجود در انجام وظایف محوله موفق ومؤید باشید.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا پسندیده در حالی به عنوان رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شده است که اسفند سال گذشته به عنوان سرپرست دفتر حوزه وزارتی منصوب شد. آن زمان هم پسندیده در شرایطی حکم خود را دریافت کرد و جایگزین سید محمد شروین اسبقیان شد که ۱۰ مرداد در مجمع انتخاباتی فدراسیون های ورزش های بومی محلی با رای مثبت اعضای مجمع به عنوان رییس این فدراسیون منصوب شده بود.

کد خبر 6090149

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد