Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@01:01:25 GMT

سقوط تیم بازارهای روز کوثر فنی نبود

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۸۵۸۳

سقوط تیم بازارهای روز کوثر فنی نبود

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتسال بازارهای کوثر اصفهان با بیان اینکه تلخ ترین بردی بود که تاکنون تجربه کرده، گفت: با یک باخت در مرحله پلی آف، به دلیل از دست دادن فرصتی که در اصفهان داشتیم تاوان سنگینی را پرداخت کردیم و با وجود پیروزی در بازی امروز نتوانستیم تیم را در لیگ برتر نگه داریم و به لیگ دسته یک سقوط کردیم، سقوطی که اصلا فنی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوود توسل امروز (جمعه- ۳۱ اردیبهشت) پس از پیروزی پرگل تیمش و سقوط به لیگ دسته یک فوتسال باشگاه های کشور در هفته پایانی پلی‌آف بقا در لیگ برتر، اظهارکرد: بازی امروز یکی از تلخ‌ترین بردهایی بود که یک فرد می‌تواند در زندگی ورزشی خود تجربه کند. با وجود پیروزی که داشتیم اما نتوانستیم تیم را در لیگ برتر نگه داریم و از این جهت بسیار ناراحت هستیم.

وی افزود: تلاش کردیم ذهن بازیکنان را درگیر بازی اهورا نکنیم و با تمرکز پا به میدان گذاشتیم، احساس می کردیم با توجه به صحبت هایی که طی روزهای گذشته بود یک فوتسال پاک و جوانمردانه را شاهد باشیم البته از تیم ایمان نمی توان انتظار زیادی داشت، تیمی که مشکلات زیادی داشت و با ۶ بازیکن به بهبهان رفته و اگر نمی رفت، راحت‌تر بود.

وی ادامه داد: نیمه اول را با توجه به اینکه تیم از نتیجه بازی اهورا اطلاع نداشتند خیلی خوب بازی کردند، اما در بین دو نیمه به دلیل آگاهی از نتیجه بازی در بهبهان در روحیه آنها تاثیر گذاشت و بعد از اینکه از نتیجه بازی که ۵ بر ۴ شده بود مطلع شدیم بازی بهتری را شاهد بودیم و انتظار داشتیم تیم ایمان محکم تر بازی کند و به دنبال لغزش اهورا بودیم که متاسفانه اینگونه نشد، ما از فرصت هایی که در اصفهان داشتیم به خوبی استفاده نکردیم و آنها را از دست دادیم.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم بازارهای روزکوثر اصفهان، با اشاره به اینکه تیمش در ۶ بازی مرحله دوم پلی آف سقوط تنها یک شکست داشته، گفت: دو بازی که در مقابل اهورا بهبهان داشتیم را تنها به خاطر اشتباهات مستقیم داوری از دست دادیم و پای این صحبتم می ایستادم و در مقابل هر کارشناس و استاد داوری با اندک دانش داوری که دارم این مساله را اثبات خواهم کرد که افتادن تیم ما به دسته یک اصلا فنی نبوده است.

وی اضافه کرد: تیم ما در همه زمینه ها با قدرت آمد و فنی کار کرد ولی متاسفانه گلویمان پاره شد این قدر که از مسائل داوری گفتیم و کسی صدایمان را نشنید و نتیجه آن را هم دیدیم در اصفهان اشتباهات داوری ما را زمین‌گیر کرد و تساوی داد و در بهبهان فاجعه باربود. چند شب پیش دیدار اهورای بهبهان و شهروند ساری را دیدیم و در آن بازی هند با دست باز را طبق قانون جدید خطا اعلام نکردند اما در بازی ما با اهورا در ۲۳ ثانیه مانده به پایان نیمه اول توپی که سر شانه بازیکن خورد را هند اعلام کردند، متاسفانه انتظار ما از پلی‌آف چیز دیگری بود و اتفاقات آن در زمین و فنی نبود و خارج از زمین رقم خورد.

توسل گفت: اعتقاد دارم بسیاری از مسائل به وضعیت روحی و روانی و شرایط داوری برمی‌گشت، اتفاقاتی که تیم ما را زمین‌گیر کرد. امیدوارم اگر قرار است در لیگ آینده سرمایه‌گذارانی ورود کنند با یک سوت منافع و آینده یک باشگاه را تباه نکنند. به این موضوع معترض بوده و هستم و نامه هایی را هم در این زمینه ارائه کرده ام و امیدوارم پیگیری شود، هرچند به حال تیم سودی ندارد؛ اما شاید کمی دل‌مان را آرام کند.

وی در پاسخ به این سئوال که جایگزین شدن دقیقه نودی تیمش به‌جای هایپرشاهین‌شهر چقدر در نتایج کسب شده تاثیر داشت، خاطرنشان کرد: شاید این موضوع در دور نخست مسابقات به خاطر دیر بسته شدن تاثیرگذار بود اما در ادامه این توجهیات که به دلیل دیر بسته شدن بود قابل‌قبول نیست. تیم دیر بسته شد و در نتیجه دور رفت لیگ را با ۷ امتیاز گرفتیم، در دور برگشت باتوجه به اینکه امتیازات خوبی نگرفتیم شرایط تیم به‌هم ریخت، اما فکر نمی‌کنم دیر بسته شدن تا این حد به تیم آسیب رسانده باشد.

وی افزود: نیت و شرایطمان در پلی‌آف به گونه‌ای بود که فنی وارد زمین می شدیم اما نتایج ما خیلی از آنها فنی نبود، به عنوان مثال دو بازی رفت و برگشت مقابل اهورای بهبهان را به هیچ عنوان فنی نمی دانم و چوب ناداوری را خوردیم. اینگونه که می بینم باید بگوییم فوتسال جزئی از اشتباهات داوری شده است.

سرمربی تیم بازارهای روز کوثر گفت: مسائل و مشکلات فنی بر عهده من است و آن را قبول می کنم، امیدوارم سال آینده فصل خوبی برای داوران باشد.

توسل درباره ادامه تیمداری بازارهای روز کوثر تاکیدکرد: این مساله به مالکان و سرمایه‌گذاران باشگاه برمی گردد که تصمیم‌ بگیرند در لیگ یک تیمداری کنند یا خیر. شرایط تیمداری در لیگ برتر و لیگ دسته یک متفاوت است، شاید تفکرات یک سرمایه‌گذار اینگونه بلندمدت نباشد که از لیگ دسته اول شروع کند و باید دید تفکرات‌شان چیست. در جلساتی که خواهیم داشت باید ببینیم چشم‌انداز و تفکرات مسئولان تیم چیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ليگ برتر فوتسال اصفهان شهروند ساری لیگ برتر لیگ دسته دیر بسته فنی نبود دسته یک پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۸۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناطق گردشگری شهر بهبهان + فیلم

شهر تاریخی بهبهان در خوزستان دارای آثار گردشگری مختلفی از جمله کاروانسرای قدیمی، قلعه گلاب، حمام تاریخی بکان و محوطه باستانی ارجان است. بخشی از مناطق دیدنی بهبهان را در ویدئوی زیر می‌بینید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • پوستکوگلو: بازی‌ها دیگر در استادیوم داوری نمی‌شود!‏
  • سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست
  • مناطق گردشگری شهر بهبهان + فیلم
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است