Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت الاسلام دیانی،سرپرست مرکز جامعه الزهرا در قم گفت: با موافقت و ترجیح رهبر معظم انقلاب برای نخستین بار شرایط یکی از اساتید و طلاب با سابقه جامعه الزهرا در کسوت مدیریت این مرکز فراهم شده است.

 او افزود: بر این اساس ،مقدمات مدیریت سرکار خانم زهره برقعی و تشریفات قانونی پس از موافقت هیئت امنا و شورای سیاستگذاری فراهم شده است و در روز‌های آینده مراسم معارفه ایشان انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیانی  با بیان این که مرکز جامعه الزهرا  از سال ۱۳۶۳ تا کنون طلاب بسیاری در حوزه معارف اسلامی و دینی و تربیت نموده است، گفت انتخاب یکی از طلاب خواهر برای مدیریت جامعه الزهرا بی شک نقطه عطفی در ادامه فعالیت‌ها و اقدامات این مرکز به شمار می‌رود.

خانم برقعی علاوه بر سابقه تحصیل، آموزش و اجرایی در جامعه الزهرا در حال حاضر مسئول پردیس خواهران دانشگاه قم است.

حدود ۲۲ هزار طلبه ایرانی و ۲ هزار طلبه غیرایرانی با حضور ۷۰۰ استاد در جامعه‌الزهرا (س) مشغول فعالیت علمی هستند.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوزه علمیه خواهران انتصاب جدید جامعه الزهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۸۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست آب، صلح و تاب آوری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، جوادیان زاده در نشست علمی و تخصصی با موضوع آب، صلح و تاب آوری با حضور محققان، پژوهشگران و اندیشمندانی در حوزه مدیریت منابع آب گفت: یزد با برخورداری از پیشینه، فرهنگ غنی، ماندگار و تاریخی در حوزه آب و مدیریت منابع آبی الگویی مناسب در دنیا است.

وی ادامه داد: آب و مدیریت منابع آبی نیز موجب شده تا این موضوع زمینه ساز صلحی پایدار و هم زیستی اقوام مختلف در این شهر جهانی باشد.

نشست آب، صلح و تاب آوری با مشارکت دانشگاه یزد با حضور محققان، پژوهشگران و اندیشمندانی در حوزه مدیریت منابع آب در مرکز بین المللی قنات و سازه‌های تاریخی آبی یزد برگزار شد.

دیگر خبرها

  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور
  • نخستین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان همدان در سال جدید
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • ساخت نخستین آسمان نمای دیجیتال در بروجن
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • برگزاری نشست آب، صلح و تاب آوری
  • بررسی «ارزش‌آفرینی از دارایی‌های دیجیتال» در نخستین پنجشنبه فناور ۱۴۰۳
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود