Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@08:32:03 GMT

کرونای هندی در آبادان دیده شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۸۹۴۲

کرونای هندی در آبادان دیده شد

ایسنا:  رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز جزئیات شناسایی یک مورد بیمار مبتلا به کرونای هندی در آبادان را اعلام کرد.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در جمع خبرنگاران در خصوص جزئیات شناسایی یک مورد بیمار مبتلا به کرونای هندی در آبادان اظهار کرد: در چند روز گذشته یک مسافر تبعه هندی از مبداء امارات وارد فرودگاه شیراز شد و پس از آن عازم آبادان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: در همان بدو ورود به شیراز از این مسافر تست کرونا گرفته شده و پس از مثبت شدن تست وی، از طریق دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مثبت بودن تست این فرد به خوزستان اعلام شد که بلافاصله این شخص در قرنطینه قرار گرفت و برای اطمینان بیشتر، یک نفر نیروی حراست نیز درب منزل وی مستقر شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: نمونه تست NGS این فرد برای اطمینان از تشخیص نوع جهش یافته این ویروس به آزمایشگاه مرجع تهران ارسال و پس از بررسی‌های لازم مشخص شد این بیمار به ویروس موتاسیون‌یافته کرونای هندی مبتلا است.

ابول‌نژادیان گفت: با توجه به مراقبت‌ها و قرنطینه این شخص و تمام اطرافیان وی به جز این مورد، تاکنون هیچ نمونه مشکوک دیگری از این نوع ویروس در استان خوزستان شناسایی نشده است.

وی افزود: از هم‌استانی‌های گرامی درخواست می‌شود تا همچنان شیوه‌نامه‌های بهداشتی را در بالاترین سطح رعایت کنند و عادی‌انگاری‌ها موجب نشود تا جان عزیزان‌مان با ابتلا به کرونا با خطر جدی مواجه شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: آبادان کرونای هندی کرونای هندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۸۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد

با منتفی شدن حضور هندی‌ها به عنوان مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران،‌ یمن به عنوان مهمان ویژه در این رویداد حاضر خواهد شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ پس از انتشار خبر خبرگزاری تسنیم مبنی بر احتمال منتفی شدن حضوری هندی‌ها در نمایشگاه کتاب تهران،‌ علی رمضانی قائم‌مقام نمایشگاه کتاب تهران در توئیتی نوشت: علی‌رغم تلاش جامعه فرهنگی هند نظر به ادامه محدودیت اتباع این کشور در ایران پس از عملیات «وعده صادق» و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند،‌ حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • پخت ۱۰ کیلو چلو میگو توسط آشپز مشهور هندی (فیلم)
  • چند حقیقت شگفت انگیز درباره کشور هند و فرهنگ مردم آن
  • هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • طرز پخت ۵۰ کیلو چلو خورشت زبان گاومیش توسط آشپز هندی (فیلم)
  • برنج هندی عقب‌نشینی کرد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان