Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-06@22:42:26 GMT

یمنی ها پیروزی در نبرد "شمشیر قدس" را تبریک گفتند

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۹۲۳۴

"مهدی المشاط" رئیس شورای عالی سیاسی یمن جمعه شب پیروزی نیرو‌های مقاومت در نبرد "سیف القدس" (شمشیر قدس) را تبریک گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، المشاط افزود: به ملت فلسطین و جنبش‌های مقاومت پیروزی در نبرد "شمشیر قدس" تبریک می‌گویم.

وی تأکید کرد: مشخص شد که دشمن در برابر پایداری و استقامت فلسطینی‌ها و حملات نیرو‌های مقاومت عاجز و درمانده است، همچنان که غزه ثابت کرد، سپری برای قدس و مسجد الاقصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



المشاط تصریح کرد: پیروزی فلسطین اعتماد به نفس را به امت اسلامی باز گرداند و ما باید از این پیروزی به عنوان انگیزه‌ای جهت ادامه راه خود به سوی [آزادسازی]قدس بهره ببریم.

وی افزود: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها تلاش کردند، حماس، جنبش جهاد اسلامی و دیگر گروه‌های مقاومت فلسطین را به جای دشمن صهیونیست [به کشور‌های مسلمان و عرب]به عنوان دشمن جا بزنند که [موفق نبودند.] رئیس شورای عالی سیاسی یمن تأکید کرد:ملت یمن ساعت‌های خود را با فلسطین کوک کرده بودند و ملت‌های دیگر نیز به نام قدس، حماس، جهاد اسلامی و گروه‌های مقاومت شعار می‌دادند.

المشاط تصریح کرد: اصطلاح موسوم به "معامله قرن" متلاشی شد و اندیشه سرزمین و دشمن جایگزین نیز شکست خورد و آنانی که در "سیاست‌هایشان اشتباه کرده‌اند" باید در این سیاست‌ها بازنگری کنند.

"ایمن الششنیة"ملقب به "ابویاسر" دبیرکل کمیته مقاومت فلسطین جمعه شب پس از پیروزی گروه‌های مقاومت و پذیرش آتش‌بس از سوی رژیم صهیونیستی گفت: به اشغالگران می‌گوییم که ما قدرت تغییر معادله پس از هر دور درگیری را افزایش می‌دهیم.

عطاالله حنا سر اسقف روم ارتدوکس در فلسطین نیز روز جمعه در واکنش به پیروزی نیرو‌های مقاومت وقبول آتش بس از سوی رژیم صهیونیستی گفت: پیام ما می‌گوید که هرگز تسلیم اشغالگری نخواهیم شد، هرچند آنان تلاش کنند، اراده را از ما بگیرند.

فلسطینی‌ها چند سال است که تاکتیک خود را در مقابله با اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی تغییر داده و مقاومت را از سنگ به موشک تبدیل کرده‌اند، تاکتیکی که با ادامه آن می‌توان به موازنه قدرت در سرزمین‌های اشغالی دست یافت.

دوشنبه هفته گذشته (۲۰ اردیبهشت) بود که ارتش رژیم صهیونیستی از هوا، زمین و دریا تهاجم خود را به نوار غزه شروع کرد، ولی فکر نمی‌کرد که با پاسخ کوبنده موشکی جبهه مقاومت فلسطین مواجه شود.

شاحه نظامی دو «جنبش حماس» و «جهاد اسلامی» در ۱۲ روز جنگ با استفاده از صد‌ها موشک و راکت آن هم از نوع پیشرفته و تغییر تاکتیک جنگی خود، اقدام به پاسخگویی به حملات صهیونیست‌ها کرده‌اند و بنا بر اعلام منابع اشغالگران بیش از ۱۲ هزار راکت و موشک، سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار دادند.

همین اقدام موجب شد که کابینه رژیم صهیونیستی پس از۱۱روز ناتوانی در متوقف کردن حملات موشکی گروه‌های مقاومت در غزه، پنجشنبه شب در یک نشست ۳ ساعته به طور اجماع با آتش بس موافقت کند.

این آتش بس از ساعت ۲ بامداد روز جمعه، میان گروه‌های فلسطینی و رژیم صهیونیستی برقرار شد و ملت فلسطین پیروزی مقاومت را جشن گرفتند. برچسب ها: مقاومت ، پیروزی ، تبریک ، یمن

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مقاومت پیروزی تبریک یمن گروه های مقاومت رژیم صهیونیستی آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۹۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی

حزب الله لبنان امروز نیز عملیات هایی علیه مواضع نظامیان صهیونیست داشت و ضربات مهلکی به آنها وارد کرد.

به گزارش مشرق، منابع لبنانی از حمله های توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک راشیا الفخار در جنوب لبنان خبر دادند.

این درحالی است که حزب الله لبنان مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در الرادار در مزارع اشغالی شبعا هدف قرار داد.

همچنین مقاومت اسلامی لبنان مرکز نظامی صهیونیستها در الراهب را با موشک هدایت شونده هدف قرار داد.

خبرنگار الجزیره نیز از شلیک ۴ موشک به سمت مرکز نظامی الرادار در مزارع اشغالی شبعا خبر داد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • اعتراف جاسوس ها درباره اطلاعاتی که به «گروه ۴۰۰» داده‌اند | افشای جزئیات شکست جاسوسی آمریکا و انگلیس
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • جبهه مردمی برای آزادی فلسطین: رژیم اشغالگر خواسته‌های مقاومت را بپذیرد، مذاکرات پیش برود
  • حماس: برای توافق درباره آتش‌بس و تبادل اسرا به قاهره می‌رویم
  • حزب‌الله لبنان یک پایگاه صهیونیستی را هدف قرار داد
  • جدیدترین شاخه مقاومت اسلامی در بحرین چگونه متولد شد؟
  • حماس از مواضع شجاعانه یمنی‌ها در حمایت از فلسطین قدردانی کرد