Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد بازیکنان این تیم مقابل ذوب‌آهن، هنوز تحت تأثیر دو شکست متوالی در مسابقات لیگ برتر بودند. - اخبار ورزشی -

هادی شکوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری 2 بر یک استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: به نظرم استقلال در این مسابقه بیشتر به دنبال پیروزی بود تا بازی زیبا که در نهایت به هدفش رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم بازیکنان هنوز در حال و هوای دو شکست متوالی بودند و امیدوارم با این پیروزی از لحاظ روحی بالا بیایند. استنباط من این است که این نمایش ناشی از بحث روانی است تا فنی. چون زمانی که بازیکنان شرایط روانی خوبی داشته باشند،‌ سایر ضعف‌ها هم برطرف می‌شود. البته ضعف فنی خاصی وجود ندارد و نمی‌توان گفت تیم استقلال روی مسائل فنی گل می‌خورد.

وی در واکنش به اینکه فرهاد مجیدی گفته بود بازیکنان استقلال در دو سال اخیر با دلالی جذب شده‌اند، تصریح کرد: استقلال بازیکنان خوبی دارد، اما می‌شد در برخی پُست‌ها بازیکنان باکیفیت‌تری جذب شود. دیدیم پرسپولیس، بازیکنانی با مبلغ بیشتر جذب کرد که از لحاظ فنی هم کیفیت بالاتری دارند. نمی‌دانم تیم چگونه و با نظر چه کسی بسته شد، اما اکنون زمان این صحبت‌ها نیست و بیان این مسائل، روحیه بازیکنان را کاهش می‌دهد.

قربانی: سنگ خودم را به سینه نمی‌زنم اما نیمکت استقلال خلوت است

مدافع پیشین استقلال در مورد اشتباه سیدحسین حسینی و اینکه بهتر است او درون دروازه آبی‌ها قرار بگیرد یا رشید مظاهری، بیان کرد: حسینی دروازه‌بان خیلی خوب و قابل قبولی بوده و بهترین عملکرد را در سالیان گذشته داشته است. با این حال او مدت‌ها در ترکیب استقلال به میدان نرفت و طبیعی است که اشتباهی مرتکب شود. استقلال خدا را شکر توانست آن گل را جبران کند و همدلی میان اعضای تیم باعث شد بازیکنان پس از گل دوم به سمت حسینی بروند تا به او روحیه بدهند. فکر می‌کنم این همدلی باعث می‌شود استقلال در ادامه کار، شرایط خوبی داشته باشد. تیم دروازه‌بانان خوبی دارد و هر دوی آنها عملکرد قابل قبولی ارائه می‌کنند.

شکوری درباره وضعیت استقلال در ادامه مسابقات و دیدارهای آتی شاگردان مجیدی به تسنیم گفت: استقلال در سه جبهه می‌جنگد و امیدوارم یک جام بگیرد. جام حذفی فرصت خوبی است تا استقلال در این فصل به یک قهرمانی برسد. فکر می‌کنم تیم در ادامه می‌تواند به نایب قهرمانی لیگ برتر برسد و در بازی‌های آینده هم شانس بالایی برای پیروزی دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تعطیلات لیگ برتر در مقطع فعلی، به سود آبی‌هاست یا به ضرر آنها، خاطرنشان کرد: با توجه به شکست در دربی، خستگی و مصدومیت بازیکنان، این تعطیلی به نفع استقلال خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۹۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در یکی از دشوارترین بازی‌های باقیمانده خود در لیگ بیست و سوم، امروز در تبریز به مصاف میزبان خود تراکتور می‌رود. دیداری که از حساسیت بسیار بالایی برای آبی پوشان برخوردار است و تیم جواد نکونام برای آنکه بتواند صدر جدول رده‌بندی را حفظ کند، نیازمند پیروزی در این مسابقه سخت و دشوار است.

استقلال در این دیدار، کاپیتان و سنگربان نخست خود را به همراه ندارد. پس از جنجال‌های پیش آمده در پایان دیدار استقلال و آلومینیوم اراک که منجر به حکم کمیته انضباطی علیه سیدحسین حسینی شد، این بازیکن با اظهارات جدیدی که در پایان بازی مقابل شمس آذر انجام داد، با فعال شدن حکم محرومیت تعلیقی خود مواجه گردید و این به معنای از دست دادن دیدار مهم و حساس برابر تراکتور بود.

جواد نکونام برای بازی امروز مقابل نماینده تبریز چاره‌ای جز استفاده از محمدرضا خالدآبادی ندارد. گلر جوانی که تابستان گذشته از هوادار به استقلال پیوست ولی تاکنون در هیچ مسابقه رسمی برای تیمش به میدان نرفته است. او امروز اولین حضور با لباس استقلال را در دیدار مقابل تراکتور تجربه خواهد کرد، مسابقه‌ای حساس که می‌تواند آبی‌ها را در رتبه نخست جدول حفظ کند و یا اینکه حتی نتایج امروز منجر به از دست رفتن صدر جدول رده‌بندی برای آنها شود.

باشگاه استقلال نیز که به خوبی از اهمیت این مسابقه آگاه است، برای پوستر دیدار امروز خود برابر تراکتور، از تصویر محمدرضا خالدآبادی استفاده کرده است. گلر جوانی که فصل گذشته در هوادار خوش درخشید و باید دید که او امروز مقابل تیم قدرتمند تراکتور چه عملکردی را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق، بمب روحیه استقلالی‌ها(عکس)
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • تراکتور از استقلال پرمهره تر است/ از نتیجه بازی راضی هستم
  • دست تک تک هواداران را برای حضور و حمایتشان می بوسم
  • مورایس: خوشحال می شوم بگویند برو/ از تساوی ما استقلال سود برد
  • جواد نکونام: باد روی عملکرد ما تاثیر گذاشت؛ مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • تونی خان در واکنش به مزخرف خواندن AEW توسط گلدبرگ: رو در رو چیز دیگری گفته بود!
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • یک رکورد خاص و روحیه‌بخش در اختیار استقلال!