Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-08@03:03:21 GMT

جنگ رئال و اتلتیکو برای قهرمانی

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۹۶۷۵

جنگ رئال و اتلتیکو برای قهرمانی

گروه ورزشی/ سرانجام لالیگا به ایستگاه پایانی رسید و هفته سی‌و‌هشتم این مسابقات امشب (شنبه) ساعت 20:30 برگزار می‌شود تا تکلیف قهرمان این دوره از مسابقات مشخص شود. در این هفته دو دیدار حساس برای کسب عنوان قهرمانی برگزار خواهد شد؛ رئال‌مادرید به مصاف ویارئال(فینالیست لیگ اروپا که در رده ششم جدول لالیگاست) می‌رود و وایادولید(تیم 19 جدول که برای بقا می‌جنگد) میزبان دیگر تیم مادریدی یعنی اتلتیکومادرید خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم رئال و اتلتیکو که به ترتیب با 83 و 81 امتیاز شانس قهرمانی خود را تا هفته آخر لالیگا حفظ کردند. حالا هفته آخر در اوج حساسیت و هیجان است و امکان دارد هر اتفاقاتی رخ دهد. اتلتیکو می‌داند که اگر رئال وایادولید را شکست دهد قهرمان خواهد شد، این ساده است. اما آنها می‌دانند که این کار آسان نخواهد بود. آنها در بازی قبل یک پیروزی دیرهنگام مقابل اوساسونا به‌دست آوردند و تنها 10 دقیقه به پایان بازی مانده بود که آنها با نتیجه 1-0 عقب بودند اما نهایتاً به بازی بازگشته و پیروز شدند. این در حالی است که رئال مادرید نیز تا آخرین لحظات تلاش خود را برای کسب عنوان قهرمانی انجام خواهد داد. پیروزی یک گله بازی قبل آنها برابر اتلتیک بیلبائو شانس شاگردان زیدان برای فتح لالیگا را همچنان زنده نگه داشت. ویارئال هم باید برای کسب پیروزی تلاش کند تا برای حضور در فصل آینده لیگ اروپا شانس داشته باشد. در واقع می‌توان گفت که هفته پایانی و نتیجه آن برای هر کدام از این چهار تیم بسیار پراهمیت است. شاگردان دیگو سیمئونه در صورت پیروزی قهرمان می‌شوند و اگر مساوی کنند و رئال به پیروزی برسد این رئال است که قهرمان می‌شود. خبر خوشحال کننده برای رئالی‌ها بازگشت مصدومان به ترکیب تیم است. سرخیو راموس که فصل جاری همواره درگیر مصدومیت‌ها بوده، در تمرینات گروهی رئال مادرید حضور پیدا کرد تا مشخص شود که آسیب دیدگی اش رفع شده و برای بازی آخر مقابل ویارئال و بعد از آن مسابقات یورو مشکلی نخواهد داشت. همچنین رافائل واران، مدافع فرانسوی رئال مادرید یکی دیگر از مصدومان محسوب می‌شد که او نیز بدون مشکل در تمرینات این تیم حضور یافته است.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۹۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن بازیکنان رئال مادرید در رختکن پس از قهرمانی در لالیگا / فیلم

شب گذشته رئال مادرید کادیز را برد تا با شکست بارسلونا در خانه ژیرونا، قهرمانی شماره 36 خود در لالیگا را مسجل کند.

دانلود (2.3MB)

دیگر خبرها

  • توخل: پیروزی در برنابئو غیرممکن نیست؛ سرمربی بایرن مونیخ با نتایج قضاوت می‌شود
  • جام قهرمانی ۲ بار به رئال‌‌ مادرید اهدا می‌شود!
  • تنها باشگاهی که به رئال تبریک نگفت
  • نویر: باید در مادرید رئال را بکشیم!
  • پاکو خنتو، اسطوره‌ای که به تنهایی از اتلتیکو مادرید جام لالیگا برده است!
  • داور مشهور: به‌خاطر گارد افتخار رئال محروم شدم!
  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • برنامه رئال برای جشن قهرمانی اعلام شد
  • جشن بازیکنان رئال مادرید در رختکن پس از قهرمانی در لالیگا / فیلم
  • جشن بزرگ در برنابئو: قهرمانیم، قهرمانیم! (عکس)