Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-05@20:39:56 GMT

در شرایط کرونا آثار بیشتری خلق کردم

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۹۷۷۴

در شرایط کرونا آثار بیشتری خلق کردم

طبیعتاً کرونا در حیات آدمی تأثیرگذار است و برنامه‌ریزی‌ها و زندگی افراد را مخدوش کرده است، اما به اساس حیطه کاری من هیچ لطمه‌ای نخورده است؛ کار جزو وجودم شده است و نمی‌توانم کار نکنم. من منتظر سفارش کار نمی‌مانم، اگر سفارش بدهند کارم را انجام می‌دهم و اگر هم سفارشی نباشد باز هم آثارم را خلق می‌کنم.

 بنیاد و اساس کارهایم مربوط به مشغله ذهنی من است؛ برای همین کرونا به کار من نتوانست لطمه‌ای بزند، گرچه برگزاری نمایشگاه به دلیل ازدحام مردم در شرایط کرونا امکان‌پذیر نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال من آثارم را تک‌تک به صورت مجازی در صفحات اینستاگرام و واتساپ به نمایش گذاشتم، البته نه به صورت نمایشگاه مجازی بلکه هر بار یک اثر را در فضای مجازی منتشر کردم؛ آن اثر را در صفحه شخصی‌ام منتشر کردم و گاهی هم برای دوستان و آشنایانم  می فرستادم؛ باید بگویم با اینکه نمایشگاه نداشتم اما سرعت انتشار همین آثار آنقدر زیاد است که انسان احساس نمی‌کند که مهجور افتاده و کارهایش دیده نمی‌شود. می‌خواهم بگویم در این شرایط هم کارها به خوبی پیش می‌رود و این خصوصیت و خصیصه انسان است که با هر شرایطی خود را تطبیق می‌دهد.
هیچ‌گاه دوست ندارم که در فضای مجازی نمایشگاه داشته باشم، اما با انتشار آثارم به صورت تک تک مشکلی ندارم؛ برای همین آثارم را تک تک منتشر می‌کنم. همچنین رغبتی به شرکت در حراجی‌ها ندارم و به فروش و کلمه حراج حساسیت دارم و احساس بدی در مورد آن دارم. برای همین در هیچ نمایشگاه مجازی در دوران کرونا شرکت نکردم. و تنها در یکی یا دو نمایشگاه که فروش آثار آن هم به نفع نیازمندان بود به دلیل میل قلبی شرکت کردم. این وظیفه انسانی من است که آثارم را در این راه بفروشم.
بی‌شک در دوران کرونا بیش از گذشته فعالیت کردم، گرچه این شرایط برای بعضی‌ها حزن‌آور و ناامیدانه است و تأثیر بدی بر روحیه آنها گذاشته است ،اما برای من این‌گونه نبوده است. کارگاه من در مکان و محلی است که وابسته به میراث فرهنگی است و به این دلیل همیشه گردشگران و بازدید‌کننده بسیاری به این مکان می‌آمدند. اکنون به خاطر کرونا تمام این بازدیدها کنسل شده است؛ از یک جهت ارتباط با آدم‌ها خوب است و از جهتی هم قطع شدن این ارتباط باعث شده بازدهی کارم بیشتر شود  و با فراغ بال، بیشتر کار کنم.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۹۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنر نمایی دانش آموزان در نمایشگاه آثار دستی و تجسمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،در این نمایشگاه، آثار منتخب چهل و دومین جشنواره فرهنگی هنری امیدفردا به نمایش گذاشته شده است ..


بیشترین آثار این نمایشگاه از شهرستان بیرجند است و در آن ۶۰ اثر تجسمی و ۲۰ اثر دستی در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است .



نمایشگاه آثار دستی و تجسمی دانش آموزان خراسان جنوبی از ساعت ۸ تا ۱۲ و از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در نگارخانه استاد اسماعیلی، جنب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به روی علاقمندان باز است .

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان شهرضایی
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون» تمدید شد
  • چشم طبیعت، نمایشگاهی با الهام از زیبایی‌های طبیعت
  • نشست خبری جشنواره کتاب در حال برگزاری است
  • هنر نمایی دانش آموزان در نمایشگاه آثار دستی و تجسمی
  • حضور کتاب‌فروشی‌ها در نمایشگاه کتاب، آری یا خیر؟
  • ناشران خارجی به نمایشگاه آمدند
  • اعلام فرصت ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاب برای آماده‌سازی پنل
  • در بخش مجازی نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ چه خبر است؟