Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@22:41:40 GMT

تسویه حساب در پایان فصل؛ راه حل جدید برای خارجی ها

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۸۲۱۳۳

تسویه حساب در پایان فصل؛ راه حل جدید برای خارجی ها

عزیزی خادم – رییس فدراسیون فوتبال شب گذشته به صراحت در برنامه ی شب های فوتبال اعلام کرد قانون منع حضور خارجی ها در لیگ برتر برداشته شده است. 

به گزارش "ورزش سه"، این بدین معنی است که فصل آینده تیم های حاضر در لیگ برتر می توانند مربی و بازیکن خارجی جدید بخدمت بگیرند اما این محدودیت برای تیم های دسته اولی هم چنان پابرجاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اما قانون حضور خارجی ها در لیگ برتر به زودی توسط اعضای هیات رییسه سازمان لیگ تدوین و برای تصویب در اختیار اعضای هیات رییسه قرار خواهد گرفت. قوانین جدید با قوانین گذشته کمی تفاوت خواهد داشت. شنیده می شود ابتدای امر تیمی که بدهی خارجی دارد برای جذب بازیکن خارجی جدید باید بدهی گذشته را تسویه حساب کند و در ادامه ی مسیر اگر از سوی بازیکن خارجی طرح شکایتی از تیم ایرانی صورت گیرد و فیفا حق را به بازیکن یا مربی خارجی بدهد تیم متخلف برای یک دوره زمانی خاص از جذب بازیکن و مربی خارجی محروم خواهد شد و شاید در نهایت باشگاه ها ملزم شوند در پایان فصل استثناء تسویه حساب بازیکن و مربی خارجی را به سازمان لیگ ارایه دهند. 

 

نکته ی مهم دیگر اینکه قوانین حضور خارجی ها در لیگ برتر سخت گیرتر خواهد شد. بازیکن آسیایی حتما باید بازیکن تیم ملی باشد. این نمونه ها به زودی از سوی سازمان لیگ برای فصل آینده به باشگاه ها ابلاغ خواهد شد.

فدراسیون فوتبال شهاب‌الدین عزیزی خادم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال شهاب الدین عزیزی خادم لیگ برتر خارجی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۲۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام یکی از گام های تعریف شده برای توقف موتور بدهی در صنعت برق است، گفت : پیش بینی می شود با تزریق این مبلغ و اعتبار باقی مانده در حساب های وکالتی شرکت های توزیع در هفته گذشته، شاهد افزایش حجم معاملات در بورس انرژی برای هفته آتی باشیم.

به گفته سخنگوی صنعت برق در هفته گذشته ارزش معاملات برق در بورس انرژی به ۱۲۱ میلیارد تومان رسید.

رجبی مشهدی ادامه داد: در همین راستا ۳۲ شرکت توزیع برق مورد نیاز خود را از بورس خریداری کردند.

وی گفت: همچنین در هفته گذشته سهم نیروگاه های خصوصی از برق عرصه شده در بورس انرژی ۴۶ درصد و سهم نیروگاه های دولتی ۵۴ درصد بوده است.

مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به عزم وزارت نیرو و شرکت توانیر از اجرای این طرح گفت : بر اساس رویه جدید مالی صنعت برق کشور، تمامی مبالغ واریزی به حساب مدیریت منابع صنعت برق به صورت منظم و به حساب شرکت‌های توزیع و همچنین حساب خرید برق شرکت های توزیع واریز خواهد شد و اکنون شاهد رونق و افزایش حجم معاملات در بورس انرژی هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • توصیه سرمربی خارجی که به ایران آمد؛ هرگز اینگونه ازدواج نکن!
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • ۵ هزار میلیارد تومان دیگر به بورس انرژی تزریق شد
  • تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی
  • ۵۰۰۰ میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟