Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی با شکست تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی در هفته چهارم دور نهایی مقابل سایپای تهران، این تیم دیگر شانسی برای قهرمانی ندارد.

در هفته چهارم دور نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان، تیم‌های سایپای تهران و هیات فوتبال خراسان رضوی به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده خراسان در پایان با نتیجه سه بر یک مغلوب تیم تهرانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک گل هیات فوتبال خراسان رضوی در این دیدار را نسیمه غلامی به ثمر رساند.

شاگردان شریف پس از این شکست کماکان با سه امتیاز از چهار بازی در رده سوم جدول رده بندی باقی ماندند. با توجه به پیروزی پالایش نفت آبادان مقابل حفاری و ۱۰ امتیازی شدن این تیم، هیات فوتبال خراسان رضوی دیگر شانسی برای قهرمانی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان ندارد.

پالایش آبادان، ساپیا، هیات فوتبال خراسان رضوی و ملی حفاری به ترتیب با ۱۰، ۹، ۳ و یک امتیاز در جایگاه‌های اول تا چهارم جدول قرار دارند. با توجه به اختلاف ۶ امتیازی هیات فوتبال خراسان و ساپیا، کسب جایگاه دوم لیگ برتر نیز برای شاگران شریف سخت به نظر می‌رسد.

هیات فوتبال خراسان رضوی برای کسب جایگاه سومی لیگ برتر در دو هفته پایانی رقابت‌های لیگ، جمعه هفته آینده در مشهد از حفاری پذیرایی می‌کند و دو هفته دیگر به مصاف پالایش صدرنشین خواهدرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی لیگ برتر فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان هیات فوتبال خراسان رضوی فوتسال بانوان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۳۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل به پایان رسید

ایسنا/اردبیل مسابقات لیگ برتر فوتسال استان با قهرمانی ساوالان اردبیل به پایان رسید.

صمد نوتاش، هشتم اردیبهشت در حاشیه مراسم قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتسال استان از اتمام این مسابقات در مشگین شهر خبر داد و گفت: تیم ساوالان اردبیل مقام قهرمانی این دوره را کسب کرد.

نوتاش ادامه داد: لیگ برتر رده سنی بزرگسالان فوتسال استان اردبیل با شرکت ۱۲ تیم به صورت رفت و برگشت با ۶۶ بازی برگزار شد.

وی بیان کرد: در پایان این مسابقات تیم ساوالان اردبیل به مقام قهرمانی دست یافت و تیم کیهان یاشیل مغان پارس آباد نائب قهرمان شد.

مراسم اهدای جام و جوایز این مسابقات با حضور رئیس هیأت فوتبال استان و پیشکسوتان و جمعی از مسئولان در مشگین شهر برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
  • مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل به پایان رسید
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان