Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: در آستانه سالروز پیروزی رزمندگان در خردادماه سال ۱۳۶۱ و آزادسازی خرمشهر هستیم که فتح مهمی بود؛ هم‌چنین در این ایام شاهد پیروزی ملت فلسطین بودیم که بسیار ارزشمند بود.

وی افزود: در حادثه این ۱۲ روزی که بین مسلمانان فلسطین و رژیم غاصب، جنگ تمام عیاری شکل گرفته بود، برای اولین‌بار همه‌ی مردم فلسطین یکپارچه بودند؛ از کرانه غربی و غزه، کسانی که در اردوگاه‌هایی که در سایر کشورها بودند و آن‌ها که در منطقه ۱۹۴۸ زندگی می‌کنند، همگی به‌صورت یکپارچه بودند و این وحدت واقعا ارزشمند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهم اظهارات وی را در ادامه به نقل از ایسنا و تسنیم بخوانید؛ 

* هم‌چنین پاسخ قاطع غزه به تجاوز صهیونیست‌ها موفقیت بزرگی برای مردم فلسطین بود و ملت‌ها همه‌جا به‌خوبی در صحنه آمدند. دولت‌ها نیز مختلف بودند و متأسفانه دولت‌های غربی مواضع نادرستی گرفتند و کشورهای اسلامی معمولا مواضع خوبی داشتند و از دنیای عرب هم انتظار دیگری بود و متأسفانه خیلی‌هاشان تا روزهای آخر ساکت و صامت بودند اما مقاومت و ایستادگی یک ملت پیروزی به همراه دارد.

* ملت فلسطین در برابر یک رژیمِ تا دندان مسلح بودند که غربی‌ها، آمریکا و اروپا به آن کمک می‌کنند ولی فلسطین پیروزی بزرگی به‌دست آورد و به ملت صبور، مقاوم و مجاهد فلطین تبریک می‌گوییم.

*{ درباره موج چهارم کرونا}: کم‌کم از موج چهارم این بیماری عبور می‌کنیم و همه استان‌ها از نقطه پیک عبور کرده‌اند و مسیر ما کاهشی است و نقطه قرمز در سطح کشور بسیار محدود است و کشور در شرایط زرد و نارجانی به‌سر می‌برد که البته باید بازهم تلاش کنیم تا شرایط بهتر شود.

* در مدت شیوع کرونا روزهای سختی داشته‌ایم، ما روزهای پیک این بیماری که ویروس جهش‌یافته وارد کشور شد و استانی را درگیر کرد و بعد سایر استان‌ها درگیر شدند را شاهد بودیم و نیز روزهایی را داشتیم که امیدبخش بود و مردم جهان خبر تولید واکسن برای این بیماری را شنیدند.

* این ۱۵ ماه، روزهای تاریخی برای آزمون مردم ایران بود که هم شیوع کرونا را داشتند و هم تحریم‌ها را تجربه می‌کردند. قطعاً در این ۱۵ ماه مردم ما پیروز بودند و مدافعان سلامت در خط نخست این پیروزی قرار داشتند.

*  کشورهایی که تحریم و محاصره اقتصادی نداشتند هم خرید تجهیزات و دارو برایشان سخت بود، حالا ما که در تحریم بودیم وضعیت‌مان چقدر دشوارتر بود. کشوری که در تحریم نیست، می‌تواند به راحتی به اقشار و طبقات کمک می‌کند البته ما هم یاری کردیم ولی روزهای سختی بود.

* وقتی وارد پیک می شویم دستور العمل‌ها خوب مراعات می‌شود اما وقتی از پیک عبور می‌کنیم یک اطمینان کاذب در جامعه درست می شود و متاسفانه رعایت پروتکل‌ها کاهش می‌یابد، سهل‌انگاری‌ها آغاز می‌شود و همین مقدمه موج بعدی می‌شود و این مشکل اصلی است.

* باید کاملا پروتکل‌های بهداشتی را مراعات کنیم، همه بخش‌هایی که مسئولیت دارند، از خود وزارت بهداشت و درمان گرفته تا بخش‌های نظارت بر کسب و کارها، نیروی انتظامی، سپاه و بسیج همه باید در کنار هم قرار بگیریم و کاری کنیم پروتکل ها بسیار دقیق رعایت شود و با متخلفان قاطعنانه برخورد شود.

ادامه دارد

۲۷۲۱۵

کد خبر 1517503

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی ستاد ملی مقابله با کرونا فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۳۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| برخورد پلیس سعودی با عکس گرفتن در مقابل کعبه با پرچم فلسطین

تصاویری از برخورد پلیس‌های سعودی هنگام عکس گرفتن یک زائر با پرچم فلسطین مقابل کعبه منتشر شده است.

کد خبر 750782

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین: این صدای آمریکاست! | چند دانشجو بازداشت شده‌ اند؟
  • دلار باز هم نزولی شد
  • فیلم| برخورد پلیس سعودی با عکس گرفتن در مقابل کعبه با پرچم فلسطین
  • آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!
  • مردم گم شده در دعوای سیاسی بر سر تورم!/یک ضربه دیگر بر بار شیشه/بازی بن‌سلمان با کارت فلسطین
  • آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد
  • تدوام روند نزولی نرخ تورم
  • روایت اسارت؛ از پیروزی اسرای ایرانی بر فرماندهان عراقی تا جرزنی بعثی‌ها
  • زشت است جمعیتی در یک صنف مقدس(پزشکان) با عادی انگاری، دسته جمعی مجلس گناه برپا کنند | باید با عاملان عادی انگاری مجالس گناه قاطعانه برخورد شود
  • دستاوردهای عملیات وعده صادق روایت فتح می‌خواهد