Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@17:30:28 GMT

می‌خواهیم قهرمان شویم

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۸۳۲۷۳

می‌خواهیم قهرمان شویم

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: می‌خواهیم صدر جدول را حفظ کنیم و به هدف‌ اصلی‌مان که قهرمانی است، برسیم.

نرگس علوانی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص پیروزی تیمش مقابل ملی‌حفاری در اولین بازی از دور برگشت رقابت‌های مرحله نهایی، اظهارکرد: ما می‌دانستیم بازی حساسی داریم زیرا همان‌طور که می‌دانید اسم دربی روی این دیدار بود و دربی‌ها همیشه حساسیت خاص خود را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانستیم ملی‌حفاری نیز برای جبران امتیازات از دست رفته مقابل ما حاضر می‌شود، البته ما هم به دنبال کسب سه امتیاز و از دست ندادن صدر جدول بودیم.

وی ادامه داد: نیمه اول را خیلی خوب شروع کردیم و بازیکنانم بدون اشتباه بودند و موقعیت‌های زیادی روی دروازه ملی‌حفاری خلق کردند که از این موقعیت‌ها بهره بردیم و به پنج گل رسیدیم. ضمن این‌که هیچ موقعیتی هم به حریف ندادیم. در نیمه دوم می‌دانستیم که حفاری فشار می‌آورد تا گل‌های خورده را جبران کند. این تیم از دقیقه ابتدای نیمه دوم دست به پاورپلی زد ولی ما توانستیم ششمین گل را نیز وارد دروازه حریف کنیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان بیان کرد: بازی رو به پایان بود که خستگی بازیکنانم خیلی زیاد شده بود و همین باعث شد اشتباهات فردی داشته باشند و سه گل دریافت کنیم اما خدا را شکر می‌کنم که توانستیم از این بازی نیز با سلامت و موفقیت عبور کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در پی موفقیت‌های اخیر تیم، باشگاه پاداشی هم به نفرات تیم داده است؟ عنوان کرد: بله، باشگاه پاداشی برای بازیکنان در نظر گرفت که این نیز در بالابردن انگیزه و روحیه نفرات‌مان تاثیر بسزایی داشت.

علوانی درباره‌ بازی این هفته تیمش مقابل سایپا دیگر مدعی قهرمانی نیز گفت: این بازی حساسیت خود را دارد زیرا هر دو تیم برای قهرمانی می‌جنگند و قطعا تلاش‌مان را می‌کنیم که برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم و بتوانیم از این بازی نیز با موفقیت خارج شویم. تمام زحمات این فصل ما به بازی با سایپا بستگی دارد و می‌خواهیم با برد، صدر جدول را حفظ کنیم و به هدف‌ اصلی‌مان که قهرمانی است، برسیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان پالایش نفت آبادان فوتسال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۳۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!

به گزارش "ورزش سه"، بارسا دیشب برد تا کار قهرمانی رئال شاید به دو هفته بعد موکول شود. البته هنوز هم ممکن است رئال شنبه بعد قهرمانی‌اش در لالیگا مسجل شود. 

برای این مهم رئال که ساعت 17.45 به وقت تهران برابر کادیز بازی دارد، باید سه امتیاز را بگیرد و منتظر باشد ساعاتی بعد بارسا در زمین خیرونا امتیاز از دست بدهد. در این صورت قهرمانی 36 رئال قطعی می‌شود.

با این حال مشخص نیست رئال مادرید در میدان معروف سیلبس جشن قهرمانی سنتی خود را برگزار کند یا خیر چرا که چهارشنبه بعد بازی حساس برگشت با بایرن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان در پیش است.

دو سال پیش نیز شرایط مشابه بود. رئال بعد از شکست 4-3 از سیتی در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان توانست اسپانیول را شکست دهد و قهرمان لالیگا شود. کارلتو قبل از بازی گفته بود اگر قهرمان شویم، بدون توجه به بازی برگشت با سیتی جشن می‌گیریم. رئال جشن گرفت و در بازی برگشت نیز سیتی را 3-1 برد و به فینال رفت.

همان سوال بار دیگر تکرار شده ولی می‌توان حدس زد اگر شنبه رئال قهرمان شود، در سیبلس جشن قهرمانی برپا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برخی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود/ سه امتیاز مهم است نه چند گل!
  • تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!
  • عدو شود سبب خیر؛ این تیم بدون مسابقه قهرمان لیگ شد
  • ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد | درخواست ویژه ستاره تیم ملی
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم