Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-06@16:09:05 GMT

وزیر اطلاعات به مجلس احضار شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۸۳۴۸۹

جلسات اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه برگزار می‌شود.

اعضای کمیسیون امینت ملی مجلس روز( یکشنبه 2 (خرداد ماه) گزارش رئیس کمیته هسته‌ای کمیسیون را استماع کرده و سپس به بررسی آخرین روند مذاکرات وین با حضور تیم مذاکره‌کننده و مسئولان ذیربط می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در روز( سه‌شنبه 4 خردادماه) حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات در کمیسیون حاضر می‌شود تا به سوال تعدادی از نمایندگان از جمله حسین حق‌وردی نماینده شهریار به همراه 45 نماینده دیگر، روح‌الله ایزدخواه نماینده تهران به همراه 46 نماینده، سیدعلی موسوی نماینده ملکان، سیدمحمود نبویان نماینده تهران به همراه 52 نماینده دیگر، علیرضا عباسی نماینده کرج به همراه 22 نماینده، علیرضا عباسی نماینده کرج به همراه 32 نماینده، ولی اسماعیلی نماینده گرمی و علیرضا عباسی نماینده کرج به همراه 31 نماینده دیگر، پاسخ دهد.

پیش از این ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با تسنیم، از حضور تیم مذاکره‌کننده در جلسات این هفته کمیسیون برای ارائه گزارش درباره آخرین وضعیت مذاکرات وین خبر داده بود.

منبع: تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۳۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود ۹۰۰۰ ماما در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فاطمه محمدبیگی، از اعضای ­کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: کمبود ماما در کشور همچون کادر پرستاری در شیفت‌های سنگین این گروه خود را نشان داده و منجر به خستگی و کاهش کیفیت کار ماما‌ها در کشور شده است.

محمدبیگی گفت: ارتقای سلامت مادران و کودکان، ترویج فرزندآوری و تغذیه به واسطه شیر مادر، جلوگیری از مرگ مادر، کودک و آموزش مراقبت‌های دوران بارداری معمولاً به واسطه ماما‌ها انجام می‌پذیرد.
وی افزود: در قانون جوانی جمعیت به صورت ویژه به کمبود ماما در کشور اشاره شده است به طوری که به ازای هر دو زایمان فعال باید یک ماما در کشور وجود داشته باشد؛ و این در حالی است که این بند قانونی اجرایی نمی‌شود.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با بیان اینکه قرار بود امسال حدود ۳۵۰۰ ماما در کشور استخدام شوند، افزود: در ظرفیت پذیرش و استخدام وزارت بهداشت فقط حدود ۳۰۰ ماما در کشور ثبت شده بود، در حالی که بر اساس آمار‌ها، به جذب و استخدام حدود ۹ هزار ماما در کشور نیاز داریم.
پنجم ماه می، مصادف با ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، روز جهانی ماما نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • رسیدن علیرضا سرلک به المپیک با فرمول تکراری
  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • (ویدئو) نماینده مجلس: تلویزیون میدان فرهنگ و هنر را تقریبا واگذار کرده است
  • نماینده مجلس: هر مرد ترکیه 15 شریک جنسی دارد!
  • جریمه 200 میلیون دلاری بزر‌گترین اپراتور بی‌سیم آمریکا به دلیل فروش اطلاعات کاربران
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد
  • کمبود ۹۰۰۰ ماما در کشور
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم
  • این نماینده مجلس شهید شد +تصاویر