Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@08:44:49 GMT

تعاونی‌های برتر آذربایجان‌شرقی انتخاب می شوند

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۸۳۷۰۷

تعاونی‌های برتر آذربایجان‌شرقی انتخاب می شوند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی از شروع فرآیند ثبت‌نام شانزدهمین دوره جشنواره ملی تعاونی‌های برتر در سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «حسین فتحی» امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رویداد ترویجی و فرهنگی شانزدهمین دوره جشنواره ملی تعاونی‌های برتر در سه مرحله بهنگام‌سازی، به‌روزرسانی و صحت‌سنجی مدارک و مستندات و فعالیت‌های تعاونی از ۱۸ اردیبهشت ماه آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی مهلت بهنگام‌سازی اطلاعات را از تاریخ ۱۸ اردیبهشت لغایت  ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ اعلام کرد و افزود: بهنگام‌سازی اطلاعات ثبت‌نام از تعاونی‌ها در سامانه جامع بخش تعاونی کشور به نشانی http://taavoni.mcls.gov.ir انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله به‌روزآوری کلیه اطلاعات مرتبط با تعاونی‌ها و بارگذاری مدارک و مستندات مرتبط با مجامع عمومی، اطلاعات اعضای تعاونی، اطلاعات شاغلان در تعاونی، صورت‌های مالی و گزارش‌های حسابرسی تعاونی از سال ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۹ و به‌روزآوری اطلاعات اعضای هیأت مدیره و بازرسان تعاونی انجام می‌شود.

وی افزود: تعاونی‌هایی که اقدام لازم در خصوص بهنگام‌سازی اطلاعات را در موعد مقرر انجام داده و واجد شرایط شرکت در جشنواره باشند، از ۱۹ خرداد تا ۱۹ تیر سال جاری از امکان تکمیل پرسشنامه اختصاصی جشنواره شانزدهم و بارگذاری مدارک و مستندات در سامانه برخوردار می‌شوند و این مهلت قابل تمدید نیست.

فتحی ادامه داد: پس از انجام مراحل اول و دوم، صحت‌سنجی مدارک و مستندات و فعالیت تعاونی‌های کسب‌کننده بالاترین امتیاز در گرایش‌های گوناگون توسط کارگروه علمی جشنواره در این اداره‌کل انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: پس از اتمام فرآیندهای مراحل قبل، تعاونی‌های کسب‌کننده بالاترین امتیازها به عنوان تعاونی برتر استانی و تعاونی‌های دارای امتیاز ممتاز در هر گرایش به عنوان تعاونی برتر ملی انتخاب خواهند شد،  مراسم تجلیل از تعاونی‌های برتر ملی و استانی در هفته تعاون (۱۳-۲۰ شهریور) برگزار می‌شود.

پایان پیام/699

منبع: شبستان

کلیدواژه: وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی تعاونی های برتر تعاونی های برتر مدارک و مستندات بهنگام سازی تعاونی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۳۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی صبح امروز جمعه به همراه استاندار آذربایجان شرقی با حضور میدانی در قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه در جریان پیشرفت کار آن قرار گرفتند.

در این بازدید اعلام شد قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه ۲۸ کیلومتر طول دارد که قرار است با هفت هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری ساخته شود.

قرار است ۱۶ کیلومتر از قطعه ششم آزادراه امسال افتتاح شود که ۱۲ کیلومتر آن آماده آسفالت است.

کل ۲۸ کیلومتر قطعه ششم آزادراه نیز تا پایان سال ۱۴۰۵ تکمیل و افتتاح می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی در این بازدید گفت: امیدوارم تا پایان دولت خبرهای خوبی در حوزه راه استان بشنویم.

مالک رحمتی افزود: قرارداد قطعات سوم و پنجم آزادراه راه تبریز- ارومیه آماده شده و نیازمند دستور وزیر محترم راه است.

وی اضافه کرد: بر اساس مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان ۵۰۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ به این طرح اختصاص یافته است.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نقدی نیز از محل اعتبارات سازمان برنامه و بودجه باید به این طرح اختصاص یابد که تاکنون ۱۲۰ میلیارد تومان محقق شده است.

وی یادآوری کرد: سال قبل نیز سازمان برنامه و بودجه قول داد ۲۰۰ میلیارد تومان بدهد که هنوز محقق نشده است.

رحمتی تشریح کرد: بر اساس مصوبه سفر استانی رئیس جمهور ۱۵ هزار تن قیر هم باید به طرح بدهند که اگر هشت هزار تن هم بدهند، مشکل شأن حل می‌شود.

کد خبر 6088928

دیگر خبرها

  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان
  • لیلا زارع: نباید در زمینه فیلمسازی فقط به جشنواره‌های دولتی اکتفا کرد
  • آخرین اخبار از بارگذاری مدارک آزمون‌ آموزگاری ۱۴۰۳+ زمان اعلام نتایج نهایی آزمون
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود
  • آغاز انجام اطلاحات مرزی از سوی آذربایجان و ارمنستان
  • «کاوشی در اقتصاد تعاون» منتشر شد