Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@04:05:38 GMT

برگزاری جشنواره ایده در منطقه آزاد ارس

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۸۱۴۷۴

برگزاری جشنواره ایده در منطقه آزاد ارس

ایسنا/آذربایجان شرقی جشنواره ایده با هدف شناسایی و حمایت ایده‌های نوآورانه و فناورانه و کمک به ایجاد کسب و کارهای فناورانه و دانش بنیان در منطقه آزاد ارس برگزار خواهد شد.

این جشنواره در محورهای کشاورزی نوین و فناوری‌های گلخانه‌ای، فناوری اطلاعات و ارتباطات، گردشگری، تجهیزات پزشکی، طراحی و تولید تجهیزات، قطعات و مواد مورد نیاز صنایع، اصلاح فرایند تولید و افزایش بهره وری، دارو و فراورده‌های پیشرفته حوزه درمان، محصولات پیشرفته مبتنی بر فناوری‌های شیمیایی، بازاریابی و خدمات تجاری سازی، انرژی‌های نو و تجدیدپذیر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایده‌های پذیرش شده در جشنواره با استقرار در مرکز رشد واحدهای فناور ارس از مزایای ارائه تسهیلات مالی حمایتی، تسهیلات صندوق پژوهش و فناوری ارس، تخصیص دفتر کار رایگان، تخفیف در هزینه اجاره سوله‌های صنعتی و کارگاه‌های تولیدی و مزایای قانونی فعالیت در مناطق آزاد و خدمات مشاوره و پشتیبانی برخوردار خواهند شد.

اساتید، پژوهشگران، دانشجویان، صاحبان صنایع، کارآفرینان و صاحبان ایده‌های نو می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر تا تاریخ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ به آدرس http://eastp.ir/Event مراجعه کنند.

بر این اساس ذکایی مدیر مرکز رشد ارس با تاکید بر این‌که ایده‌های ارائه شده علاوه بر نوآور بودن باید از قابلیت تبدیل به کسب و کار و ارائه محصول به بازار برخوردار باشند، افزود: ایده‌های ارسالی پس از داوری توسط اساتید دانشگاهی و متخصصان هر حوزه، در صورت دارا بودن ویژگی‌های لازم مورد پذیرش قرار خواهند گرفت و می‌توانند با استقرار در مرکز رشد واحدهای فناور ارس از مزایای قانونی در نظر گرفته شده برای این حوزه بهره مند شوند.

وی ایجاد انگیزه و حمایت از پیدایش و ارائه ایده‌های خلاق و بالفعل کردن نتایج حاصل از مطالعات و پژوهش‌ها به منظور تقویت ارتباط میان دانشگاه‌ها و صنایع، توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی و نوآوری و آشنایی جامعه با مراکز رشد و خدمات ارائه شده در این مراکز برای نوآوران و کارآفرینان را اصلی ترین اهداف برگزاری جشنواره اید عنوان کرد.

مرکز رشد واحدهای فناور ارس وابسته به پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در سال ۹۵ با هدف حمایت از ایده‌های نو آغاز به کار کرده و اکنون ۴۷ شرکت فناور در این مرکز مستقر هست.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی مرکز رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۱۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ آخرین وضعیت ارائه ارز در مرکز مبادله ارز و طلا

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلا: میزان تامین ارز برای واردات کالاهای گوناگون از ابتدای سال تاکنون به ۴ میلیارد و۴۴۴ میلیون دلار رسید.

دریافت 5 MB

دیگر خبرها

  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • فیلم/ آخرین وضعیت ارائه ارز در مرکز مبادله ارز و طلا
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • برگزاری جشنواره «گیلاس کن»