Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- وزارت راه اعلام کرد، تماس با پیش شماره های ۹۰۹ برای مشاوره در خصوص ثبت نام در سامانه ملی املاک مستلزم پرداخت هزینه های قابل توجه از طریق قبض تلفن خواهد بود و محتوای ارائه شده توسط پاسخگویان در این سامانه ها مورد تأیید این وزارتخانه نیست.

 وزارت راه و شهرسازی در پی تبلیغات برخی سایت ها در فضای مجازی در خصوص ارائه مشاوره در خصوص ثبت نام در سامانه ملی املاک و اسکان کشور، اعلام کرد که تماس با پیش شماره های 909 مستلزم پرداخت هزینه های قابل توجه از طریق قبض تلفن خواهد بود و محتوای ارائه شده توسط پاسخگویان در این سامانه ها مورد تأیید این وزارتخانه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت راه و شهرسازی به منظور سهولت در ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان، 24 ساعته به سوالات شهروندان پاسخ می‌دهد.

بر همین اساس، مرکز ارتباط مردمی سامانه ملی املاک و اسکان کشور با شماره 59198-021 و شماره پیامکی 021193 برای پاسخگویی به صورت 24 ساعته آمادگی دارد.

شهروندان تهرانی با گرفتن شماره 59198 و شهروندان دیگر استان‌های کشور با شماره‌گیری 02159198 می‌توانند در گفت‌وگو با کارشناسان مرکز ارتباط مردمی سامانه ملی املاک و اسکان کشور موضوع‌ها و سوالات خود را مطرح کنند.

به گزارش تسنیم، یکی از انتقاداتی که مردم به سامانه ملی املاک و اسکان دارند، عدم اطلاع رسانی مناسب و پیوسته از سوی وزارت راه و شهرسازی (معاونت مسکن و ساختمان) و پاسخگویی به ابهامات موجود است که باید تمهیدات لازم در این باره اندیشیده شود.

بر اساس جدول زمانبندی منتشر شده از سوی وزارت راه و شهرسازی سرپرستان خانوار تا 19 خرداد فرصت دارند نسبت به ثبت اطلاعات محل سکونت خود در سامانه ملی املاک و اسکان اقدام کنند.

 تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سامانه ملی املاک و اسکان وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۳۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت ۱۵ روزه مشاوران املاک برای دریافت شناسه یکتا

مشاور معاونت مسکن و ساختمان گفت: از ۲۵ اردیبهشت امسال صرفا مشاوران املاک دارای مجوز امکان استفاده از سامانه خودنویس را دارند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مهدی ساسانی اظهار کرد: با هدف ساماندهی مشاوران املاک و اجرا قانون از 25 اردیبهشت امسال فقط مشاوران املاک دارای شناسه یکتا از درگاه ملی مجوزها امکان ثبت قرارداد در سامانه خودنویس را خواهند داشت.

وی افزود: سامانه خودنویس به‌صورت برخط با درگاه ملی مجوزها در ارتباط است و اعتبار جواز کسب مشاوران املاک با هر بار ورود به سامانه خودنویس بررسی می‌شود. بر این اساس فقط مشاوران املاک دارای جواز کسب فعال امکان استفاده از خودنویس را خواهند داشت.

وی اضافه کرد: از خردادماه خرید و فروش واحدهای مسکونی نیز در سامانه خودنویس امکان ثبت خواهند یافت.

به گزارش تسنیم، در حالی وزارت راه و شهرسازی از عدم امکان استفاده مشاوران املاک بدون مجوز از سامانه خودنویس خبر داده که فعالان این بخش مدعی هستند به‌دلیل مشکلات فنی، سامانه مذکور اکثرا برای ثبت قراردادهای اجاره در دسترس نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرصت ۱۵ روزه مشاوران املاک برای دریافت شناسه یکتا
  • وام ودیعه مسکن در ۱۴۰۳ افزایش می باید؟
  • خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد
  • افزایش قیمت‌های اجاره در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد شد؟
  • نسخه کاغذی جایگزین نسخه نویسی الکترونیک در زمان قطعی سامانه بیمه سلامت
  • برنامه جدید وزارت راه برای حمایت از مستاجران اعلام شد | وام ودیعه مسکن در ۱۴۰۳ افزایش می باید؟
  • خبر خوش برای مستاجران
  • جزئیات برنامه وزارت راه برای حمایت از مستاجران اعلام شد
  • جزئیات برنامه وزارت راه برای حمایت از مستاجران
  • انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی به شرط ثبت‌نام در سامانه املاک و اسکان